Kritiek op Vanhaezebrouck: Je moet geen excuses zoeken

    Kritiek op Vanhaezebrouck: "Je moet geen excuses zoeken"

    woensdag 21 februari 2018 om 16:47

    Bij Anderlecht draait het momenteel niet. Hein Vanhaezebrouck kreeg al heel wat kritiek te verwerken. Nu wijst ook Bertrand Crasson de trainer van Anderlecht terecht. In La Dernière Heure lucht de ex-speler van Anderlecht zijn hart. 

    "Het is wellicht een goede trainer en hij won dankzij de Play-Offs de titel met AA Gent. Maar toen hij tekende bij Anderlecht, moest hij weten dat enkel de titel telt. Je moet geen excuses zoeken: de transfers, de ref, het slechte veld, de verkoop van de club... Dadelijk is de kruidenier om de hoek nog de schuldige", stelt Crasson. 

    Crasson wijst Vanhaezebrouck nog op zijn plichten. "Ik vind Vanhaezebrouck zeker iets hebben, maar hij moest toch ook weten, dat als je naar Anderlecht gaat en je begint te verliezen, dat ze je dan gaan filleren. In plaats van de analisten aan te vallen, kan hij beter zeggen: 'het is mijn fout'. Als trainer ben je er om de problemen op te lossen, dat is jouw job."

    Plaats een reactie

    SD +7961
    woensdag 21 februari 2018 om 16:50
    Terechte kritiek !
    Vind ik leuk
    Makke53 +271
    woensdag 21 februari 2018 om 17:09
    Heeft die men diploma?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 17:35
    Crasson kraamt onzin uit. Hein kan niets aan deze situatie doen. Had hij dit geweten dan had hij nooit getekend. Dit zijn exrasportieve redenen. Hanni mocht vertrekken in ruil voor een nieuwe spits. Die nieuwe spits heb ik niet gezien maar Hanni is wel weg. Nu valt Crasson wel heel laag. Als er 1 trainer is van Anderlecht die redenen van klagen heeft de afgelopen jaren, dan is het Hein wel. Als je bij Anderlecht een handtekening zet is dat meestal niet met de bedoeling om een paar beloften in de ploeg te droppen bij gebrek aan betere spelers...
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1455
    woensdag 21 februari 2018 om 18:31
    Hein kan er nooit iets aan doen. Janken is zijn tweede natuur.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:48
    We weten al langer dat Hein dé koning van het Calimeroland is. Laat die man doen, enkel debielen geloven die man nog.
    Vind ik leuk
    DDT +3045
    woensdag 21 februari 2018 om 21:23
    SD bart1999 en gathaarverzamelaar de drie grootste fans van Hein zijn er ook weer :)
    Vind ik leuk
    firedwarf +2924
    donderdag 22 februari 2018 om 09:07
    Hein kan zich enkel gelukkig prijzen met deze persoonlijke fanclub toch? :p
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kritiek op Vanhaezebrouck: "Je moet geen excuses zoeken"