'Mpoku sluit vertrek naar andere Belgische club niet uit'

    'Mpoku sluit vertrek naar andere Belgische club niet uit'

    Gepubliceerd: woensdag 21 februari 2018 om 09:25wo 21-02-2018 om 09:25

    Standard Luik heeft nog drie wedstrijden om zich te plaatsen voor Play-Off 1. Op het veld van rivaal Charleroi kwamen de Rouches niet verder dan een 1-1 gelijkspel, waardoor het weer op achtervolgen aangewezen is. Het rekent in het slot van de competitie op onder andere Paul-José Mpoku.

    Het is echter nog lang niet zeker of Mpoku ook volgend seizoen nog zal uitkomen voor de Luikenaren. Afgelopen maand haalde Standard publiekslieveling Mehdi Carcela terug naar Sclessin, waardoor de Congolees tevreden moest zijn met een plaats op de bank. Zowel tegen Moeskroen als Charleroi moest de middenvelder genoegen nemen met een invalbeurt.

    Daardoor vreest Mpoku wat voor zijn toekomst in Luik. La Dernière Heure betwijfelt of de Congolees lang zal gediend zijn met de huidige situatie. Indien hij geen basisplaats weet af te dwingen, dringt een zomers vertrek zich op. De man met de fluwelen traptechniek gaf eerder al aan dat hij graag in België actief wil blijven, waardoor Club Brugge en co hoop mogen koesteren.

    Poll

    Zie je Mpoku vertrekken?

    (1022 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +16090
    woensdag 21 februari 2018 om 09:34
    Die zit eens twee keer op de bank en meneer wil al vertrekken.. Typische vedettenstreken.
    Vind ik leuk
    dakcota +4468
    woensdag 21 februari 2018 om 09:58
    Weer een duidelijk geval van een reactie van iemand totaal te overanalyseren door de pers. Ik ben er 100% zeker dat dit niet de woorden van mpoku zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 10:16
    Misschien iets voor Genk, Ndongala terug naar Standard in ruil voor Mpoku
    Vind ik leuk
    Cripler +424
    woensdag 21 februari 2018 om 12:18
    Denk dat dit weeral speculaties zijn van de pers . Zou wel zonde zijn mocht hij vertrekken . Als standard het volgende seizoen met carcela edmilson en mpoku achter diepe spits sa met marin als spelverdeler kan beginnen zie ik ze nog ver geraken . Al dan niet titelkandidaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:41
    Eerst die Clown Sa Pinto buitengooien en dan blijf hij rustig bij Standard... ik hoop alleszins dat hij 17 maart ook op de bank zit.
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1449
    woensdag 21 februari 2018 om 13:33
    Eerst 10 kilo afvallen, fysiek top geraken, constant presteren en dan een grote mond opzetten zou beter zijn. Aan blijfkalm, wat heef5 Sa Pinto hier mee te maken jongen ? Hoe je het ook draait of keert, Sa Pinto maakt de competitie aantrekkelijker, over goed voetbal zijn we snel uitgepraat want dat zien we niet. Gelukkig wat theater langs de lijn bij gebrek aan kwaliteit op het terrein. En hou nu voor de rest van het jaar uw debiele praat voor jezelf. En rustig Standard is als een sfeervol Genk publiek, bestaat gewoon niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 15:00
    Als gij dat goed vindt dat Sa Pinto zijn eigen en heel de club Standard belachelijk maakt met zijn idiote gedrag dan is dat voor mij goed jongen. Over zijn assistent zullen we nog maar zwijgen. Das volgesn mi jzijn minderbegaafd broerke. Ik denk dat het bestuur van Standard dezelfde conclusies zal trekken na dit seizoen. De circusact van de competitie, elke week opnieuw! En verder maar bleiten over de scheidsrechter!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws