'Vanden Stock wordt niet geëerd bij RSCA om wel zeer opvallende reden'

    'Vanden Stock wordt niet geëerd bij RSCA om wel zeer opvallende reden'

    woensdag 21 februari 2018 om 08:15

    Zondag ontvangt Anderlecht in het Constant Vanden Stockstadion Moeskroen. Dan zal Marc Coucke evenals zijn intrede maken bij paars-wit. Verrassend genoeg zal RSCA aftredend voorzitter Roger Vanden Stock niet eren, maar daar heeft het wel een goede reden voor.

    In tegenstelling tot Coucke bij KV Oostende – hij wordt zaterdagavond tegen STVV in de bloemetjes gezet voor bewezen diensten – krijgt Vanden Stock nog geen eervolle vermelding. Het Nieuwsblad meldt dat dit komt doordat de voorzitterswissel nog niet officieel is. De Belgische Mededingingsautoriteit moet de overname nog goedkeuren, dat duurt wellicht vijftien werkdagen.

    Het kan wellicht dus tot half maart duren vooraleer de machtswissels helemaal in kannen en kruiken is. Deze gang van zaken is volledig normaal, het gebeurt alleen wat laattijdig. Daarom moet Vanden Stock dus nog even geduld hebben om op gepaste wijze afscheid te nemen van zijn dierbare club.

    Plaats een reactie

    Toca +27652
    woensdag 21 februari 2018 om 08:22
    Hij had beter afscheid genomen in stijl door de club na het seizoen te verkopen en niet als nu de hele club in de shit te zetten ja.
    Vind ik leuk
    firedwarf +2494
    woensdag 21 februari 2018 om 09:53
    Denk dat de nieuwe wetgeving inzake meerwaarde op aandelen daar voor een groot stuk tussen zit en no offence ma voor geld danst de duivel kijk maar naar wauters bij antwerp bv...
    Vind ik leuk
    Dirk H +2034
    woensdag 21 februari 2018 om 11:12
    Dat was ook de enige reden, de bankrekeningen van de aandeelhouders, die trouwens niks met clubliefde hebben, blijkt nog maar eens
    Vind ik leuk
    pateken +1530
    woensdag 21 februari 2018 om 09:21
    Eigenbelang gaat blijkbaar boven clubliefde: zie onze huidige EN nieuwe voorzitter
    Vind ik leuk
    dakcota +3961
    woensdag 21 februari 2018 om 09:50
    vergeet niet dat zo'n verkoop niet enkel door de voorzitter word geregeld....
    Vind ik leuk
    SD +5342
    woensdag 21 februari 2018 om 10:02
    Waarom zoudie moeten geëerd worden ? Alle verdiensten komen aan zijn vader toe; de zoon heeft zich verrijkt en laat uiteindelijk een puinhoop achter.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1210
    woensdag 21 februari 2018 om 11:26
    Coucke is een wolf in clownsvacht.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:52
    Te volgen, de aandelenkwestie bij KVO misschien eerst volledig ok, dus deze van Coucke, vóór overdracht in Anderlecht?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Vanden Stock wordt niet geëerd bij RSCA om wel zeer opvallende reden'