'Antwerp moet licentie voor 1A vrezen na aangetekende brief van oud-voorzitter'

    'Antwerp moet licentie voor 1A vrezen na aangetekende brief van oud-voorzitter'

    Gepubliceerd: woensdag 21 februari 2018 om 07:15wo 21-02-2018 om 07:15

    Antwerp FC heeft zich zijn terugkeer naar de hoogste afdeling nog niet beklaagd. Met nog drie speeldagen op de teller strijdt de promovendus nog steeds mee voor een plaatsje in Play-Off 1. Niks dan blije gezichten zou je denken, maar het licentiedossier kan wel eens roet in het eten gooien.

    De vele jaren in tweede klasse hebben hun tol geëist. Zo heeft de club er een turbulent verleden opzitten. Het Laatste Nieuws meldt namelijk dat gewezen voorzitter Eddy Wauters de licentie van de club wil dwarsbomen. Hij heeft naar verluidt nog recht op een vergoeding van 5,2 miljoen euro. Wauters stuurde een aangetekende brief naar de KBVB waarbij hij de licentie van Antwerp betwist.

    Het geld staat ter beschikking, maar door allerlei constructies kan Wauters het niet in zijn bezit krijgen. Het was Patrick Decuyper die destijds het geld aan de ex-voorzitter moest, maar hij ving bot. Ook huidige baas Paul Gheysens ging niet in op de vraag van Wauters. Die laatste geeft de moed niet op, wat Antwerp mogelijk nog duur te staan komt.

    Poll

    Kan Wauters Antwerp doen zwichten?

    (963 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +16062
    woensdag 21 februari 2018 om 07:18
    Wauters.. Die man zal ook alles doen om Antwerp te ontregelen.Wat een triestige plant zeg.
    Vind ik leuk
    Wimz3 +849
    woensdag 21 februari 2018 om 07:57
    Belachelijk dat de media daar weer op ingaat. Die zijn al even schuldig als Wauters om Antwerp de destabiliseren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 07:57]
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6570
    woensdag 21 februari 2018 om 08:00
    Als er iets is wat een zekerheid is, is dat de media smult van de miserie van een ander...
    Vind ik leuk
    Toca +40195
    woensdag 21 februari 2018 om 08:26
    Dat Wauters Antwerp jaren in leven heeft gehouden, en er mee voor heeft gezorgd dat ze hun stamnummer nog hebben, schuiven we maar aan de kant.
    Vind ik leuk
    Wimz3 +849
    woensdag 21 februari 2018 om 11:15
    Denk niet dat Wauters Antwerp in leven heeft gehouden als je kijkt naar de schuldenberg die er was bij zijn vertrek. Zijn zakken gevuld, dat zeker wel.
    Vind ik leuk
    Retlaw +92
    woensdag 21 februari 2018 om 12:39
    Dat hij zich verrijkt heeft op de kap van ANTWERP en zich gedroeg als een dictator zullen we ook maar aan de kant schijven zeker ? Nog iets vergeten ... een schuldenberg van 25 miljoen achtergelaten !
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +569
    woensdag 21 februari 2018 om 17:27
    Daar zijn wij heel dankbaar voor en hij zal sowieso eeuwig een naam zijn in de RAFC geschiedenis. maar wij hebben er nie voor gezorgd dat deze hebberige oude verbitterde man als de grote slechterik en niet als clublegende is vertrokken. dat heeft hij volledig aan zichzelf te danken.
    Vind ik leuk
    JeanRafc +50
    woensdag 21 februari 2018 om 08:43
    Wauters heeft ook geen recht op het totale bedrag, in zijn regeerperiode heeft hij aan mening welstellende supporter kleine bedragen geleend, ik weet van iemand 300.000 bfr.
    Ook is uit het in het verleden een publiek geheim dat hij tijdens de week 125.000 bfr uit eigen portemonnee betaalde, tijdens de eerst volgende thuismatch ging hij naar de hoofdcassier nan de 125.000 bfr uit de kas.
    Maar had wel in de week de 125.000 de genoteerd als dat hij het had betaald, maar schreef het bedrag zaterdags niet uit, bleef gewoon staan. Zo kom je natuurlijk aan 5,2 milj
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 10:11
    Je kunt die beweringen natuurlijk staven met bewijzen.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    woensdag 21 februari 2018 om 14:55
    Als hij AAN supporters geld heeft geleend moet hij dus nog meer krijgen. Hopelijk geloof jij je eigen nonsens.
    Vind ik leuk
    willyy +122
    woensdag 21 februari 2018 om 12:22
    ik mag hopen dat jij toch meerderjarig bent knuppel !
    Vind ik leuk
    Lupo +513
    woensdag 21 februari 2018 om 13:09
    de Loch Ness monster is back
    Vind ik leuk