Hanni haalt uit: 'Waarom denk je dat Club Brugge thuis zoveel punten wint?'

    Hanni haalt uit: 'Waarom denk je dat Club Brugge thuis zoveel punten wint?'

    dinsdag 20 februari 2018 om 18:55

    Sofiane Hanni heeft tijdens een interview met Sport/Voetbalmagazine nog eens teruggeblikt op zijn periode bij RSC Anderlecht. Uiteraard kwam zijn moeilijke relatie met de supporters ook aan bod.

    "Ik heb meermaals aan de directie gevraagd om een ontmoeting met de fans te organiseren, maar ze vonden dat geen goed idee. Ze zeiden: 'Luister Sofiane, die honderd debielen die je uitfluiten, kennen niets van voetbal.'"

    "De supporters zouden ons moeten steunen vanaf de eerste minuut", vervolgde Hanni. "Maar bij Anderlecht beginnen aan de rust al te fluiten als het resultaat niet goed is. Als we die negatieve supporters niet hadden ... Waarom denk je dat Club Brugge thuis zoveel punten wint?"

    "Bovendien zijn het altijd dezelfde spelers die geviseerd worden. Ik geef toe dat mijn vertrouwen een deuk kreeg. Ik begon te veel na te denken. Tot het moment dat ik het geroep niet meer hoorde."

    Poll

    Was het publiek soms te hard voor Hanni?

    (1002 stemmen)

    Plaats een reactie

    azerty +1329
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:59
    Ze zeiden: 'Luister Sofiane, die honderd debielen die je uitfluiten, kennen niets van voetbal.'" Oesje wat gaat onze Kurt daar van vinden.
    Vind ik leuk
    Toca +27652
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:03
    100 man .... in Rusland fluiten ze nooit he !!! Bleiter.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1210
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:06
    Gelukkig ga je in Rusland geen racisme kennen. Want het zijn allemaal schatjes daar.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +6201
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:18
    Hij zal nooit je favorietje worden hé :)
    Vind ik leuk
    Toca +27652
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:36
    Nee. Veel mensen denken nu nog alleen aan zijn matchen op genk en standard, die waren uiteraard top. Heb hem nooit uitgefloten.. maar ga nu ook niet hypocriet doen en hem geweldig vinden. Hij had wel zijn matchen. Dat geef ik graag toe.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2616
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:39
    Anderhalf seizoen de meest beslissende speler.
    Vind ik leuk
    Regaal +940
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:32
    Ik vond Hanni weldegelijk onze beste speler hoor Toca. Ok, hij was Zetterberg of Degryse niet maar die tijden zijn voorbij voor onze clubs, jammer genoeg.

    Daar hebben de RSCA supporters een verkeerde redenering gemaakt. Je mag Hanni niet meer vergelijken met de gloriejaren maar in deze tijden bleef hij 1 van de smaakmakers uit onze competitie.
    Feit is wel dat hij er bovenuit stak als je hem vergelijkt met de rest van onze ploeg.
    Nu zie je het resultaat zonder Hanni... het zal zeker niet beter worden zonder Hanni dit seizoen. Hopelijk met de terugkomst van Onyekuru en Kara wel.

    Vind ik leuk
    Boerken +5962
    woensdag 21 februari 2018 om 08:15
    Ik vind en het is duidelijk zo, hij zat in een minder goed elftal ook,stel dat hij in een geolied team zat moest hij ook meer zijn truitje nat maken, en zou jij misschien een betere indruk nagelaten hebben
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:14
    Daaraan zie je welk een respect dat bestuur heeft voor zijn supp's, voor wat hoort wat, en wedden dat het de voorzitter is die dat gezegd heeft, waarom zou mij dat niet verwonderen, en bye the way, die boeren geven wel het gevoel van respect aan ploeg he, geef maar toe Hanni, dat je de verkeerde keuze van ploeg gemaakt had, grtz from the flanders.....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2616
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:46
    Voor die fluitende leeghoofden hoeft er geen respect. Net als voor de leeghoofden met hun oerwoudgeluiden.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2616
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:41
    Hij heeft een punt. Brugge haalt punten door het roepen en tieren en fluiten op tegenstanders en arbiter. Het haalde hierdoor zeker al punten. En die debielen die floten op Hanni...tja, we verloren deels daardoor onze beste speler. En hij was misschien niet altíjd top. Maar dat was dit seizoen bij de meeste spelers zo. Om een of andere was de enige die degelijke statistieken kon voorleggen het slachtoffer van fluitconcerten. Ik heb het nooit begrepen. Ook op twitter en VP. Terwijl Stanciu voortdurend krediet kreeg, maar nauwelijks een deuk in een pak boter gestampt kreeg.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Regaal +940
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:34
    Helemaal mee eens Mckenzie!
    Vind ik leuk
    Intel +708
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:50
    Hij heeft mee voor de titel gezorgd vorig seizoen en was dit seizoen mss wel jullie beste speler , en jullie zorgen zelf voor een vertrek . Ik ben voor kvm , grote kans om te zakken echt heel veel slecht voetbal gezien ik heb die nooit zitten uitfluiten , en zeker niet op individuele spelers wat brengt da op die mannen willen ook winnen he . Nu is het eigenlijk de moment om u ploeg te steunen en watdoet 90 procent ? Supporter zijt ge ni alleen als het goed gaat dan is het makkelijk .
    Vind ik leuk
    Regaal +940
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:37
    Ik heb, als RSCA fan, ook nooit begrepen dat men net Hanni viseerde. Hij was 1 van de weinige lichtpunten.
    Dat 90% tegen Hanni was is zeker niet waar.
    Vind ik leuk
    usaboy +524
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:51
    Zagevent. Binnen en half jaar sta je terug in Belgie. In Moskou ga je nog veel meer moeten horen.
    Vind ik leuk
    blondel +1406
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:02
    Kijk,de helft van de reacties zijn terug tegen hem.Hij zegt alleen wat HET BESTUUR zegt.Jullie zouden beter tegen het bestuur ingaan.
    Vind ik leuk
    Kingambo +743
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:02
    ...omdat ze de arbiter altijd mee hebben ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:36
    Diegene die denken dat we op Club enkel roepen en tieren op de scheids en de tegenstander die gaat toch echt wel voorbij aan een hoop dingen.
    Sowieso, in geen enkel Belgisch stadion ga je zoveel thuissupporters samen vinden, we zijn nu eenmaal zuiver in aantal altijd de grootste groep.Maar het is niet het roepen en tieren tegen scheids en tegenstander die de ploeg vooruit jaagt, ook wanneer het even minder gaat. Het is wanneer een goeie 20 000 kelen de Club liederen zingen dat de 'buzz' ontstaat die er voor zorgt dat het zingen en reageren zo goed als synchroon verlopen, wat idd overweldigend kan overkomen want in geen enkel stadion is de samenhorigheid zo groot met zo velen. Mochten ze bij Mechelen met zovelen zitten je kreeg wellicht een identiek iets.
    Wanneer een Joos dan begint te zaniken dat er iets moet aan gedaan worden dan verdenk ik er hem van dat hij nooit naar een wedstrijd van Totti en AS Roma live is gaan kijken, buiten in een loge of een commentaar tribune. Hij zou zijn dwaasheden achterwege laten mocht hij tussen die supporters staan of gewoon eens tussen die van Torino bij de match tegen Juve. Dortmund, dat raad ik hem ook aan, ..... Hij zou niet eens over Club beginnen ...
    Met de vele groeten,
    Ivan Leko's Bruges Army!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Regaal +940
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:41
    Er zijn idd meer zaken dan alleen het roepen en tieren tegen de scheids bij fouten of penalty's maar het roepen en tieren bij fouten en penalty's helpt weldegelijk hoor!

    Iedereen weet het alleen lopen de scheidsrechters er nog altijd graag in blijkbaar. ;-)
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11597
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:55
    Daar heeft ie wel een punt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Hanni haalt uit: 'Waarom denk je dat Club Brugge thuis zoveel punten wint?'