'Harbaoui' slaat terug naar twee analisten: 'Mening van werkloze trainers'

    'Harbaoui' slaat terug naar twee analisten: 'Mening van werkloze trainers'

    dinsdag 20 februari 2018 om 16:48

    Maandagavond waren Franky Van der Elst en Yannick Ferrera te gast bij Extra Time. De twee analisten gaven hun mening over een actie van Hamdi Harbaoui. Ondertussen kreeg de aanvaller van Zulte Waregem de meningen te horen en die vond hij maar niets.

    Tijdens Extra Time kwam de slag van Harbaoui richting Eupen-verdediger Rémi Mulumba aan bod. Van der Elst en Ferrera keurden de actie van Harbaoui af. "Wat bezielt een speler om zoiets te doen?", klonk het aan tafel uit de mond van Van der Elst. Ferrera ging nog een stap verder. "Het is niet de eerste keer dat Harbaoui dit doet. Geef hem een schorsing van vijf speeldagen of meer."

    Via Twitter reageerde een Harbaoui-account (niet geverifieerd) met de woorden. 'Bedankt aan Sporza om twee werkloze trainers mij te laten beoordelen. Enkel mannen op het veld weten dat voetbal een mannensport is. Ferrera, dit is niet jouw domein'.  

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +10413
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:07
    Harbaoui en terugslaan in één en dezelfde titel is meer dan metaforische beeldspraak.
    Vind ik leuk
    SD +5253
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:55
    dat is een pleonasme
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:14
    Ze hebben hem al een heel jaar laten doen... tzou erg zijn voor Zulte als ze hem nu gaan straffen.
    Vind ik leuk
    KrisV +27
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:28
    Erg voor Zulte ? Als hij tijdens de wedstrijd rood gekregen had, is het verre van zeker dat Zulte gewonnen had, en moesten ze nu nog strijden tegen de degradatie. Als hij nu gestraft wordt, zal hij geschorst zijn voor wedstrijden die er, voor Zulte, niet meer toe doen ...
    Vind ik leuk
    azerty +1328
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:28
    Tja Zulte heeft niet die macht die RSCA heeft hé
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:49
    Klein ventje ,echt triestige reactie....
    Vind ik leuk
    treamol +47
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:41
    Dus dat moet allemaal getolereerd worden? Is gewoon een vuile speler, voorbeelden genoeg. Hoort niet thuis op een voetbalveld.
    Vind ik leuk
    firedwarf +2492
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:42
    beste habaoui denk dat jij beter je mond houdt want je zoud de schoenveters van franky van der elst nog niet mogen binden... 5 maal kampioen met brugge, 4 maal beker van belgie, 7 maal de belgische supercup, 2 maal de gouden schoen, 2 maal 2de in de gouden schoen en 86 caps met de Rode duivels.... Et alors Harbaoui, qui est vous???
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:53
    doe maar door met wat je bezig bent; je wordt door bijna iedereen de hand boven het hoofd gehouden ... lekker je zin doen op de velden terwijl bijna niemand durft te oordelen ...
    Vind ik leuk
    Dirk H +1989
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:58
    Harbaoui is gewoon "crupuul"
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +1998
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:07
    Die fase die ze lieten zien tegenover Seck was er zwaar over. Adem inhouden, kijken hoe hij springt en dan vol met de schouder op zijn benen..zonder 1 seconde naar de bal te zien.
    Maja, ze schorsen hem niet dus waarom zou hij ermee stoppen. De enige manier om zo'n gedrag af te leren is consequent straffen maar in de plaats negeren ze zulk gedrag liever....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1181
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:12
    Hij is een van de spelers met het rotste karakter in de JPL league
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Harbaoui' slaat terug naar twee analisten: 'Mening van werkloze trainers'