Club Brugge autoritair leider, maar wel met een negatief record van laatste jaren

    Club Brugge autoritair leider, maar wel met een negatief record van laatste jaren

    dinsdag 20 februari 2018 om 15:37

    Ondanks enkele misstappen staat Club Brugge nog altijd autoritair aan de leiding in de Jupiler Pro League. De defensie van Blauw-Zwart liet het de laatste weken afweten. Dat laten de cijfers duidelijk zien.

    Club Brugge speelde na nieuwjaar zes competitieduels. Geen enkele keer kon het de nul houden. Het slikte in al die duels liefst twaalf tegengoals. In totaal moesten de vijf doelmannen van Club Brugge zich dit seizoen eenendertig keer omdraaien in de Jupiler Pro League.

    Tijdens de afgelopen jaren kreeg Club Brugge in de reguliere competitie niet zoveel goals tegen. In het seizoen 2001 – 2002 kregen de mannen van Trond Sollied drieëndertig treffers om de oren na zeventwintig speeldagen .

    Ook in de Beker van België was de achterhoede van Club Brugge vlot te kloppen. Tegen Standard kreeg het in twee duels zes goals tegen. De Rouches kegelden daardoor Blauw-Zwart uit het tornooi.

    Plaats een reactie

    Boerken +6842
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:48
    Alle ze hebben were iets gevonden om Brugge nogmaals eens een minder gevoel te geven! Ik geniet nogthans nog steeds elke wedstrijd we staan altijd minstens 1 doelpunt voor want we scoren altijd thuis!
    Vind ik leuk
    Toca +33821
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:55
    Opendeurdagen zijn dikwijls genieten hé.. :-)
    Vind ik leuk
    Garland +5351
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:07
    @boerken denk je nu echt dat de spelers van Club Brugge daar mee bezig zijn? Denk je echt dat ze nu minder gaan spelen?
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1624
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:54
    Bij de paarse zij ze al een deel jaren geen goed voetbal meer gewoon wij maken liever 64g en ja 31tegen en andl heeft er maar 39 en 36 tegen moet ik er nog een tekeninske bij maken
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    Toca +33821
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:17
    Misschien moet je niet alles vergelijken met Anderlecht? Als jullie altijd zo goed waren begrijp ik niet waarom jullie al jaren amper kampioen worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:10
    Groot gelijk toca dat ze nu is ne keer stoppen met hein na te doen he
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    Toca +33821
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:16
    Vraag mij af wat dit artikel met Anderlecht te maken heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:52
    Maar st truiden anderlecht ook niks met Club he
    Vind ik leuk
    Toca +33821
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:58
    Zie ik hier toch niks van ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:33
    Ik bedoel maar dat hein niks anders doet als vergelijkingen maken met Club
    Vind ik leuk
    Toca +33821
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:48
    Das waar. Dat ben ik ook al lang beu gehoord.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1624
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:39
    Ni moeilijk kwestie van geld wij dexia als hoofd sponser andl belgacom nmbs paribas en vds als bier leveransier
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9378
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:24
    Ok na het lezen van deze comment, ga ik niet meer zo streng voor je zijn! Lol
    Vind ik leuk
    Toca +33821
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:14
    Is dat de Kurt zijn alter ego ?? :-)
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1624
    dinsdag 20 februari 2018 om 23:01
    Dit zijn feiten als u dat al niet meer kan plaatsen zegd dat veel over de toestand van uw denken en de kurt dat is ne marginaal die in jullie kern van sup nog verheerlijkt wordt dat zegd dan ook veel over jullie supporters hier en op het veld
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws