Gaat JPL-doelman binnenkort aan de slag bij Belgische topclub?

    Gaat JPL-doelman binnenkort aan de slag bij Belgische topclub?

    dinsdag 20 februari 2018 om 14:05

    Club Brugge zit dit seizoen met een keepersprobleem. Kenneth Vermeer is al de vijfde doelman die dit seizoen in actie komt bij Blauw-Zwart, maar ook hij gaf nog geen feilloze indruk. In Extra Time gingen de tafelgasten na welke doelmannen indruk maken in de Jupiler Pro League.

    Zo zagen Frank Raes en co dat Danny Vukovic steeds meer zijn stempel drukt bij Genk. De Australiër kende een moeilijk seizoensbegin, maar hij ontpopt zich steeds meer tot een betrouwbaar sluitstuk én puntenpakker bij de Limburgers.  "Of Kaminski maakt ook indruk", krijgt ook de Kortrijk-doelman veel lof.

    Yannick Ferrera ziet Colin Coosemans, die hij nog kent van bij KV Mechelen, dan weer een ijzersterk seizoen spelen. "Hij moet misschien nog wat geconcentreerder zijn op specifieke momenten, maar hij kan zonder problemen naar een topclub gaan", acht hij de ex-Bruggeling klaar voor een stap hogerop.

    Poll

    Is Coosemans klaar voor een topclub?

    (955 stemmen)

    Plaats een reactie

    firedwarf +2926
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:08
    is vermeer niet de 5de doelman?

    Hubert
    Horvath
    Butelle
    Dieje mislukte rus
    En nu vermeer... Ik tel der dus 5 geen 4...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8793
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:42
    Het is blijkbaar aangepast! Misschien een job bij de redactie ambiëren?
    Vind ik leuk
    firedwarf +2926
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:44
    nah ik schrijf teveel taalfouten daarvoor , kschrijf op een gsm al mijn reacties en touchscreen en ik zijn niet de beste vriendjes daarvoor haha :D
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8793
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:50
    know that feeling. Op de IPad of GSM schrijven...zeer vervelend!
    Vind ik leuk
    Patfey +4884
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:35
    Zeker als die weer eens op een andere taal gesprongen is :)
    Vind ik leuk
    Riddlin +2158
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:15
    Hebben ze hem bij Brugge niet half weggepest ofzo, denk niet dat hij snel terug naar daar zou gaan. Misschien naar Gent :)
    Vind ik leuk
    Hhti +1403
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:43
    Wat een flauwe reporters hebben wij toch, naar televisie kijken en er s'anderendaags een artikel over schrijven van wat er gezegd is geweest!! Lastig zulle!!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 16:43]
    Vind ik leuk
    Verne +406
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:51
    Waarom Van Crombrugge niet ?
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1546
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:11
    ik heb hem vorige seizoenen toch ook zien flateren
    Vind ik leuk
    Elise +297
    donderdag 22 februari 2018 om 07:46
    Die Aussie van Genk en of Davy Roef!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gaat JPL-doelman binnenkort aan de slag bij Belgische topclub?