Club Brugge haalt zwaar uit naar Genk-fans: Dat vinden wij niet kunnen

    Club Brugge haalt zwaar uit naar Genk-fans: "Dat vinden wij niet kunnen"

    dinsdag 20 februari 2018 om 11:00

    Na Club Brugge - Racing Genk is er heel wat commotie ontstaan rond de mascotte van Blauw-Zwart. Die zou zich flink misdragen hebben voor de ogen van de Limburgse supporters. Zowel de man in het berenpak als de club hebben gereageerd.

    De man in het berenpak wil liever anoniem blijven, maar betreurt deze beschuldigingen. "Ik doe dit al zeventien jaar en nooit heb ik zo’n beschuldiging naar mijn hoofd gekregen. Voor jong en oud heb ik een voorbeeldfunctie. Ik ben redelijk van mijn melk, maar ik heb absoluut niets misdaan", zo klinkt het in Het Nieuwsblad.

    Ook Club zelf is ontstemd. "Die beweringen zijn totaal onwaar. Onze mascotte heeft altijd een onberispelijke reputatie gehad. We vinden het totaal niet kunnen dat dit verhaal opgevoerd wordt door bepaalde individuen."

    De Genkse supporters zijn nu op zoek naar beelden, een klacht is er nog niet ingediend. Dat bevestigt de politie. "Wij hebben geen strafbare feiten vastgesteld wat die beer betreft. En er zijn ook geen klachten binnengekomen. Ook niet bij onze Limburgse collega’s, anders zouden die ons wel gewaarschuwd hebben", zo vertelt hun woordvoerder.

    Bizar detail: de beer van Club Brugge heeft handen met vier vingers. Hij heeft dus überhaupt geen middenvinger...

    Plaats een reactie

    dinsdag 20 februari 2018 om 11:04
    komaan... dit is toch niet meer serieus he :D stop over die beer hahah
    Vind ik leuk
    Siculiana +71
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:15
    Doe wat uw naam zegt en blijf kaaaaaalm ;-)
    Vind ik leuk
    BS90 +4470
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:07
    Als beer heb ik een voorbeeldfunctie :)
    Vind ik leuk
    Toca +30855
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:07
    Dit moet inderdaad dicht bij de grootste onzin zijn die ik al gelezen heb..
    Volgende keer de beer is goed knuffelen zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    freeman +10331
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:12
    Beschikt dan ook wel over een grote aaibaarheidsfactor .... ha ha !
    Vind ik leuk
    Hyperdrive +424
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:13
    Geïntimideerd zijn door een pluche beer...
    Maar wel bier drinken en lijntjes snuiven...

    Ok.
    Vind ik leuk
    freeman +10331
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:14
    Ik zag twee beren .......... ( vrij aan te vullen )
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13472
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:21
    Misschien kunnen die van Genk de volgende keer als een bang saapjen verkleed gaan.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10529
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:21
    Die van Genk zijn bange, bange saapjens
    Vind ik leuk
    Shredder +2930
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:40
    Allemaal bange saapjens daar bij Genk
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1227
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:54
    Toca heeft gelijk. Gaat nergens over. En hou toch eens op met die verwijten en dat schelden op elkaar. Ook de Genk-supporters ! Als jullie ergens mee zitten, koop een boksbal of ga een rondje lopen. Er zijn er op dit forum nogal wat die klinken als een plaat die blijft hangen.
    Vind ik leuk
    Vaneigens +847
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:25
    1 april! :)
    Vind ik leuk
    vampire81 +994