'Zou Martinez wel weten dat Limburgers ook de Belgische nationaliteit hebben?'

    'Zou Martinez wel weten dat Limburgers ook de Belgische nationaliteit hebben?'

    dinsdag 20 februari 2018 om 09:50

    Het WK komt eraan. Roberto Martinez mag naar Rusland een kern van 23 spelers meenemen. Volgens Hugo Camps moet de bondscoach Hans Vanaken selecteren.

    In Het Laatste Nieuws looft Camps Vanaken. 'Hans Vanaken is de laatste tijd veruit de beste voetballer op Belgische velden. Zou hij het zelf weten? Hans loopt er altijd enigszins mensenschuw bij. Verder dan een glimlach komt hij zelden. Na het scoren gaat de oester meteen weer dicht - een wipje, een arm, een loopje pretenderen enige frivoliteit, maar ontboezemen niet. Hans blijft in zijn diepe zelf het liefst ondoorgrondelijk.'

    Voor Camps is het duidelijk. Vanaken moet worden opgeroepen voor de Rode Duivels. 'In een normaal voetballand is het ondenkbaar dat deze begenadigde middenvelder die een uur vooruit denkt en met gemillimeterde passes defensies onttakelt niet als certitude voor het nationale team wordt gezien. Vanaken is nog geen vijf keer uit de mond van bondscoach Martínez gevallen. Zou Roberto wel weten dat Limburgers ook de Belgische nationaliteit hebben?'

    Poll

    Moet Vanaken mee naar het WK?

    (298 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +27652
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:08
    Zou Camps weten welke luxe Martinez heeft op het middenveld?
    Als Vanaken mee zou gaan, gaan we hem toch niet zien op het wk denk ik.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5044
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:18
    Hans in de basis en Kevin op de bank zeker?
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1210
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:21
    zou wel in strategie van Martinez passen
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:09
    hoe goed Hans ook is, er zijn er andere die nog beter zijn...
    Vind ik leuk
    ickx22 +231
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:30
    Om echt bij de 23 voor Rusland te horen, moet je meer dan enkele maanden goed spelen in de Jupiler Pro League. Hij mist daarbij ook nog body en persoonlijkheid om mee te kunnen bij de Rode Duivels.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3722
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:12
    Aan de poll kan je wel zien hoeveel Brugge supporters hier rondlopen... van Aken is sterk bezig en zie hem ook graag bezig maar hem oproepen voor het WK zou wel van de pot gerukt zijn... vooral omdat hij eigenlijk maar op 1 plaats kan spelen en in de nationale ploeg is die plek er niet. Zoveel weelde dat we niet echt een tien hebben. Flankaanvallers en controlerende middenvelders in overvloed en die op hoger niveau spelen. En mochten we met een tien spelen dan hebben de anderen voorrang. Want die kunnen daar ook spelen
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:08
    Vanaken is een goede voetballer voor de Belgische competitie, maar volgens mij niet meer dan dat. Bij de Rode Duivels zijn er echter genoeg spelers die beter zijn dan Vanaken en die hij in zijn plaats zou kunnen meepakken. Dan geef ik Mechele meer kans op een WK-plaats.
    Vind ik leuk
    Vaneigens +591
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:30
    Schrap een middenvelder ten voordele van Hans: Radja, Witsel, Dembélé, De Bruyne, Tielemans.

    IK DENK HET NIET :)
    Vind ik leuk
    blondel +1406
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:19
    Witsel en Tielemans.En Radja word niet opgeroepen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Zou Martinez wel weten dat Limburgers ook de Belgische nationaliteit hebben?'