Opmerkelijk gerucht: “Anderlecht en Club Brugge denken aan ex-speler'

    Opmerkelijk gerucht: “Anderlecht en Club Brugge denken aan ex-speler'

    dinsdag 20 februari 2018 om 09:18

    Vadis Odjidja-Ofoe heeft een verleden bij RSC Anderlecht en bij Club Brugge. Heeft de middenvelder ook een toekomst bij een van de twee clubs? In Griekenland denken ze van wel.

    Dinsdag pakte het Griekse SDNA uit met een opvallend gerucht. De Grieken menen dat Anderlecht en Club Brugge aankomende zomer Vadis terug naar ons land willen halen. Olympiakos zou alvast overwegen om onze landgenoot binnen enkele maanden weer te laten gaan.

    Vadis kreeg zijn jeugdopleiding bij Anderlecht. Hij proefde van het eerste elftal, maar kon onder Frank Vercauteren niet doorbreken. Hij trok daarom naar Hamburg. In Duitsland lukte het ook niet. Club Brugge haalde Vadis terug naar ons land.

    Nadien trok hij naar het Engelse Norwich. De nu 28-jarige Vadis speelde ondertussen ook nog voor Rotherham en Legia Warschau.

    Poll

    Wie moet Vadis aantrekken?

    (798 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +30671
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:38
    Vadis zit goed in de vergeetput in griekenland..
    ne lamme das, weg houden aub
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3512
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:09
    Ik weet dat nog zo niet. Was hij niet speler van 't jaar in Polen. Ik had hem liever zien komen dan Kums.
    Vind ik leuk
    Toca +30671
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:11
    Het is altijd iets met hem, van de éne club naar de andere..
    Mentaal niks waard die kerel..
    Vind ik leuk
    Boerken +6692
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:48
    Vraag het aan Gert Verheyen
    Vind ik leuk
    Hyperdrive +424
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:27
    Is hij dan gestopt, als ze een ex speler willen?
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1063
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:53
    Gaat niet werken bij Anderlecht door zijn verleden bij Club en ik vond hem trouwens niet zo spetterend. Ook niet in Polen. Bij Club zijn er alternatieven genoeg voor hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:18
    Vadis heeft ook hier al slechte wedstrijden gespeeld. Bij Anderlecht hebben ze al Kums en Trebel, dan hoort Vadis niet direct in dat rijtje want dan moet een van eerstgenoemden op de bank. Dat zou pas interessant zijn als ze op alle andere posities een waardevolle speler hebben, op die posities moeten ze eerst versterking zoeken.
    Vind ik leuk
    krulle74 +43
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:51
    champagne voetbal hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah..................................
    ik moet wel zeggen bij de mauve zijn er ook nog die er echt in geloven he
    en ook nog trebel en kums die beter zijn dan vadis denk het ook droom voort
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opmerkelijk gerucht: “Anderlecht en Club Brugge denken aan ex-speler'