Game over voor Deschacht bij Anderlecht: Maar voor andere teams ...

    Game over voor Deschacht bij Anderlecht: "Maar voor andere teams ..."

    maandag 19 februari 2018 om 21:00

    Tot nader order zit Olivier Deschacht nog steeds in de B-kern van RSC Anderlecht. Daar lijkt onder Hein Vanhaezebrouck geen verandering in te zullen komen, waardoor zijn toekomst in Brussel bijzonder onzeker wordt.

    Niels Poissonnier, journalist bij Het Laatste Nieuws, heeft zijn conclusie al getrokken. "Ik denk dat het bij Anderlecht nu wel gedaan is", stelt hij in HLN Vista. "Maar ik denk dat hij voor andere ploegen geen slechte persoon zou zijn om in de kleedkamer te hebben. Hij is een Belg, heeft ervaring ... Maar hij moet spelen. Wat Timmy Simons doet bij Club Brugge, dat kan Olivier Deschacht niet."

    Poissonnier staaft die opmerkelijke uitspraak. "Hij is te veel winnaar, als ik alle verhalen hoor. Blijkbaar slaat Deschacht racketten kapot als hij verliest bij het tennis en vliegen bordspelen aan de kant als hij niet kan winnen. Dat zit in je karakter en dat krijg je er niet uit", klinkt hij overtuigd. Afgelopen zomer was Zulte Waregem nog erg geïnteresseerd in de diensten van Deschacht.

    Poll

    Wie is het meest waardevol voor een kleedkamer?

    (352 stemmen)

    Plaats een reactie

    Wolf1986 +1599
    maandag 19 februari 2018 om 21:16
    Het is wreed hoe iedereen Deschacht nu afmaakt. Vroeger konden ze enkel goeds over hem vertellen.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14477
    maandag 19 februari 2018 om 21:23
    Samen met zijn pa kan hij misschien een Belgische club overnemen?
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 21:31]
    Vind ik leuk
    firedwarf +3050
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:58
    anderlecht mss om als speler voorzitter of speler vice voorzitter aan de bak te geraken ;) zou nog niet veel getoond zijn in onze pintjesliga :D En iets zegt me dat Couke het wel ziet zitten om te verkopen... Zeker als er zoveel geld nodig is om anderlecht terug een instituut van et maken...
    Vind ik leuk
    Kingambo +1393
    maandag 19 februari 2018 om 21:32
    Deschacht, who the hell is Deschacht ...
    Vind ik leuk
    Toca +33601
    maandag 19 februari 2018 om 21:42
    De enige met karakter tussen de watjes zit nu in de b kern. En als ik dan Sa en obradovic zie spelen?? Die zijn dan beter waarschijnlijk
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 21:43]
    Vind ik leuk
    Regaal +1071
    maandag 19 februari 2018 om 22:33
    Nog een mooi voorbeeld van hoe de media Deschacht uit RSCA weg wil krijgen.
    Wat een vuil beestje is dat toch he die media ;-)

    Als hij voor dit RSCA te zwak zou zijn maar wel goed voor een andere ploeg dan denk ik.... welke ploeg is dan momenteel zwakker dan RSCA?
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 22:35]
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3712
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:07
    Hij komt nog wel terug. Zo kan het niet eindigen voor Ollie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:38
    Als club supporter moest ik Deschacht niet. Maar hoe ze hem nu behandelen is een schande. Om 't even wat hij zou gezegd hebben. Ik denk dat Deschacht gratis weg kan en dat er nog wel een handvol mindere ploegen interesse hebben in een gratis verdediger met ervaring.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Game over voor Deschacht bij Anderlecht: "Maar voor andere teams ..."