'Martinez heeft bijzonder goed nieuws voor vier spelers uit Belgische competitie'

    'Martinez heeft bijzonder goed nieuws voor vier spelers uit Belgische competitie'

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 09:25ma 19-02-2018 om 09:25

    Roberto Martinez is volop bezig met het samenstellen van zijn WK-selectie. Zo gaf de Spanjaard aan dat hij ongeveer 50 spelers aan het volgen is. De bondscoach volgt ook enkele spelers uit de Jupiler Pro League, zij mogen alvast hopen op een vliegtuigticket naar Rusland.

    Zo heeft Martinez een viertal spelers op het oog. "Thomas Foket, Anthony Limbombe, Hans Vanaken, Brandon Mechele en ook Obbi Oulare zijn spelers die me wel opvallen in de Belgische competitie. Hun probleem is natuurlijk wel dat ze het in de concurrentiestrijd bij de Rode Duivels moeten opnemen tegen de beste spelers ter wereld", aldus Martinez in Het Nieuwsblad.

    Over minder dan vier maanden starten de Rode Duivels hun WK tegen Panama. Op 28 mei start echter al de voorbereiding op het WK, tegen dan moet Martinez zijn lijstje klaar hebben liggen. Op 27 maart oefenen de Rode Duivels tegen Saoudi-Arabië, mogelijk geeft de kern van die wedstrijd al een kijk op de uiteindelijke WK-selectie.

    Poll

    Wie van hen verdient een selectie?

    (949 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +16062
    maandag 19 februari 2018 om 09:39
    Mechele zit er wel dichtbij denk ik. Bij blessures van enkele vaste waarden zal hij er zeker bij zijn. Foket als back-up voor Meunier ook. Die andere twee hebben te veel concurrentie.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1355
    maandag 19 februari 2018 om 23:13
    Hoe sympa Foket ook mag overkomen, dit weekend heeft hij bij beide tegendoelpunten van Gent boter op zijn hoofd. Als je dan ambitie hebt om Duivel te worden ... nee merci
    Vind ik leuk
    jacoeder +129
    maandag 19 februari 2018 om 10:02
    Ik verwacht de volgende selectie (23 spelers) :

    Doelmannen : Courtois / Mignolet / Casteels

    Verdedigers : Kompany / Vermaelen / Vertongen / Alderweireld /
    Meunier / Kabasele / Foket

    Middenvelders : Dembele / De Bruyne / Naingolan / Witsel /
    Fellaini / Tielemans

    Aanvallers : Lukaku / Batshuayi / Benteke / Mertens / Carrasco
    E.Hazard / T.Hazard


    Afvallers : Boyata / Mechele / Dendoncker / Chadli / Origi / Mirallas

    De afvalelrs komen enkel in beeld bij uitvallen van bovenvermelde spelers.
    Vind ik leuk
    dakcota +4468
    maandag 19 februari 2018 om 14:15
    martinez is te grote voorstander van dendoncker, die offert wel iemand om hem mee te nemen
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    maandag 19 februari 2018 om 16:18
    Als Chadli fit is, neemt Martinez hem gewoon mee hoor.
    Vind ik leuk
    Regiwitt +183
    maandag 19 februari 2018 om 10:06
    Vanaken is momenteel het beste uit de JPL, maar heeft de pech dat er 'een beetje kwaliteit' rondloopt bij de huidige kern,maar ik zou hem toch eens uitproberen. Overigens : Chadli zal bij de 23 zijn.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1355
    maandag 19 februari 2018 om 12:36
    Als er enen van de gemelden bij is, eet ik mijn muts op.

    Dat ze Obbi zelfs durven vermelden: te licht bevonden bij Brugge en bij Waregem en nu Rode Duivel... zot
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:13
    Obbi oulare!!!!!Zit die martinez soms aan de bollen?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws