Plaats een reactie

    BS90 +4468
    zondag 18 februari 2018 om 15:23
    Belang van Verstraete wordt hier wel onderstreept. Middenveld mist evenwicht en de ene na de andere diepe bal mag vertrekken
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 15:25
    Zoals altijd - wat doet een Foket in een eersteklasseploeg ? Veeeeeeeeeel te traag en kan zoals gewoonlijk geen serieuze voorzet geven. Komt daar vandaag nog bij dat ze allen geen goesting hebben om te lopen of te voetballen. Typisch overbetaalde spelers zekers ? Amateurs zijn meer met inzet beëdigd dan deze leeggangers.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4172
    zondag 18 februari 2018 om 15:48
    Euh, ik ben de match niet aan het kijken maar als ik het zo hoor moet jij bondscoach worden!
    Martinez moet wel gek zijn dat hij een speler die niet in eerste klasse thuishoort bij de rode duivels heeft gehaald!? In deze sterke lichting dan nog...
    Vind ik leuk
    JLo +555
    zondag 18 februari 2018 om 15:26
    Onderschatting tegen de laatste?
    Ze hebben de kunde en de power om t nog recht te zetten.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13417
    zondag 18 februari 2018 om 15:31
    Het begint bij nonchalance. Ik had het daarnet hier nog gezegd. Mechelen heeft niks te verliezen, zeker nu Eupen had verloren.

    Man op man tegen Bronn, Machado en Foket. Bronn centraal blijf ik te weinig vinden. Foket verdedigt als een miniem en Machado ga ik geen woorden aan vuil maken.

    Meer dan terechte voorsprong voor Mechelen. De honger is groter en ik gun het ze wel.
    Vind ik leuk
    Intel +1106
    zondag 18 februari 2018 om 15:35
    Kv moet ook winnen , is niet simpel die gaan voluit ziet ge toch op het einde van elk seizoen dat de degradatieploegen goed spelen en punten pakken.
    Vind ik leuk
    Intel +1106
    zondag 18 februari 2018 om 15:45
    Ai ai kv had het moeten afmaken in den 1ste helft wordt gevaarlijk.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:29
    Jammer dat jullie niet profiteren van het puntenverlies van club...
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 16:29]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:44
    Club hier Club daar Club overal. Hein syndroom gespot
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:16
    Gathaar stinkbol hou u bakkes is toe boerke
    Vind ik leuk
    Verne +406
    zondag 18 februari 2018 om 17:07
    Niet de beste match van Foket, ook Verstraete werd zwaar gemist alhoewel Andrijasevic verdienstelijk was en Chakvetadze toch wel bevestigde. Hopelijk is Asare op links terug volgende week voor de wedstrijd in Beveren tegen de snelle Boljevic.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:30
    Lord Wenger heeft het hier helemaal correct over drie spelers die op dit moment bjj ons te zwak uitvallen mn. Foket,verdedigend nog juist voldoende maar kan aanvallend oa.te weinig goede voorzetten trappen waardoor hij ook bij Hein meermaals op de bank verzeilde. Verder is er nog Bronn met een opvallend gebrek aan snelheid en beweeglijkheid zoals beide tegengoals duidelijk aantonen! En dan Machado, heel snel maar voetballend veel en veel te min !
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    AA Gent zwaar in de problemen: "Met hem kan je toch niks doen?"