Heeft Anderlecht spijt? Vertrokken duo scoort aan de lopende band

    Heeft Anderlecht spijt? Vertrokken duo scoort aan de lopende band

    zondag 18 februari 2018 om 12:45

    Anderlecht heeft een groot probleem: scoren. Bij paars-wit lijkt er niemand meer te zijn die voor de goals zorgt. Hamdi Harbaoui en Robert Beric kunnen dat duidelijk wél.

    Harbaoui scoorde zaterdagavond weer twee doelpunten voor Zulte Waregem, maar ook Beric was weer trefzeker. Hij maakte het winnende doelpunt op het veld van Angers, zij het dan met een flinke portie geluk. Het is inmiddels al het vierde doelpunt dat Beric maakt sinds zijn terugkeer naar Frankrijk. Hij heeft er inmiddels een vaste basisplaats.

    Harbaoui doet zelfs nog een stuk beter met vijf doelpunten in evenveel wedstrijden. Ondertussen zit Silvère Ganvoula sinds de winterstop aan twee doelpunten (allebei tegen KV Mechelen), Lukasz Teodorczyk heeft er eentje gemaakt (tegen Waasland-Beveren).

    Poll

    Kreeg Harbaoui te weinig kansen bij Anderlecht?

    (574 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 12:59
    Hahahahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Toca +33810
    zondag 18 februari 2018 om 13:09
    Er moet een bepaalde verlammende druk hangen op Anderlecht. Kan niet anders. Anders zou Morioka ook nu direct beter kunnen. Want die met zijn stinkende naam hierboven lacht nu wel maar ging volgens die kenner morioka de gouden schoen niet winnen ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 13:11
    Dan moeten ze mss de druk verlagen bij Anderlecht en zichzelf zien wat ze effectief zijn. En dit is een top6 ploeg en niet meer de topclub van Belgie.
    Vind ik leuk
    Toca +33810
    zondag 18 februari 2018 om 13:14
    Dat kan maar denk echt niet dat het simpel op te lossen is. Het is toch bizar dat het eens ze bij Anderlecht komen niks meer kunnen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:39
    Dat is meestal zo, er zijn weinig inkomende transfers van Anderlecht die er op vooruit zijn gegaan. Is niet alleen iets van dit seizoen, maar al meerdere jaren.
    Vind ik leuk
    dakcota +4371
    maandag 19 februari 2018 om 18:20
    trebel en gerkens vind ik zeer goede aankopen, over morioka is het nog te vroeg om te oordelen, saief heeft toch ook al zijn waarde laten zien.
    het probleem momenteel zijn niet de spelers die erbij gekomen zijn, eerder de spelers die NIET gekomen zijn. En de spelers die weg zijn zoials hanni.

    Dat spelers die weg zijn ook beter spelen is waarschijnlijk inderdaad die druk die ze voelen en nu bevrijder kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3419
    zondag 18 februari 2018 om 14:44
    Clubs spelen ook heel anders tegen Anderlecht dan bv tegen Beveren. Als nieuweling is het ook niet makkelijk om zich in te passen in een team dat vierkant draait. Beric heeft te weinig kansen gehad maar Harbaoui vind ik te zwak voor Anderlecht. Ik vraag mij eigenlijk af wat die met zijn gathaar zo grappig vindt. Dit is maar een tijdelijke situatie. Alles komt wel weer ggoed met Anderlecht . Al is het misschien pas volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    dakcota +4371
    maandag 19 februari 2018 om 18:22
    Het fijne aan heel de zaak is dat anderlecht voor iedereen dood en begraven is. maar evrgeet niet dat we nog steeds lansKAMPIOEN zijn. dus die neerval moet nog zo heel lang niet bezig zijn. 1 jaartje kan je eens minder zijn, het is herpakken en opnieuw beginnen na het seizoen.. we gaan geen 12 jaar zonder titel zitten, dat garandeer ik je
    Vind ik leuk
    ketje55 +2074
    zondag 18 februari 2018 om 13:20
    Normaal, die spelen nu bij clubs waar niets MOET ALLES MAG, zonder enige druk. Groot verschil, zullen bij andere topclubs ook niet meer scoren dan bij ons!
    Vind ik leuk
    BS90 +4579
    zondag 18 februari 2018 om 13:25
    Alles mocht bij Essevee? Toen Harbaoui naar daar kwam hadden die nog kans op degradatie, toch?
    Vind ik leuk
    JLo +600
    zondag 18 februari 2018 om 13:48
    Scoren in een ongeballanceerd team met veel spelers die voor zichzelf spelen en zonder toevoer van de flanken... niet simpel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws