Club Brugge kan weer niet winnen na match met drie strafschoppen

    Club Brugge kan weer niet winnen na match met drie strafschoppen

    zaterdag 17 februari 2018 om 22:19

    Club Brugge is er opnieuw niet in geslaagd om te winnen. In het eigen Jan Breydelstadion deelde het de punten met Racing Genk.

    Racing Genk begon furieus aan de match en zette Club met de rug tegen de muur. Blauw-Zwart kwam dan ook snel op achterstand. Na een diepe bal kon Karelis de defensie afschudden en Vermeer kloppen. Even later maakte Nastic echter een domme overtreding: Vanaken hing de bordjes weer in evenwicht. Genk kon het hoge tempo niet volhouden, 1-1 was een logische ruststand.

    Even na de pauze kon Wesley Moraes scoren voor een open doel, maar hij miste onbegrijpelijk. Dat leek zuur op te breken toen Karelis even later een penalty mocht nemen, maar ook hij trof geen doel. Vanaken toonde enkele minuten daarna zijn klasse: hij zette Club op 2-1 met een heerlijke plaatsbal in de winkelhaak.

    Club leek zijn zaakjes op orde te hebben, tot Nakamba hands maakte in het eigen strafschopgebied. Deze keer was het Malinovskyi die de penalty nam, en hij scoorde wél. Club wilde nog voor een slotoffensief gaan, maar de grootste kans van Mechele werd schitterend gered door Vukovic. Club blijft zo steken op 7 op 18, terwijl Racing Genk een belangrijk punt neemt met het oog op Play-Off 1.

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 februari 2018 om 22:24
    Fc de kampioenen...
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:28
    7/18

    AMAAI
    WAT EEN WERELPLOEG DE TOEKOMSTIGE KAMPIOEN

    ECHT GEEN HAAR BETER DAN ANDERLECHT
    MAAR BIJ ANDERLECHT IS HET NOG TE BEGRIJPEN DOOR DE OVERNAME !!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:53
    ZET U GODVERDOMSE CAPS LOCK ES UIT! Wtf man & nu gaje et steken om de overname?! Ervoor trok het op de zak van jullie, vorig seizoen trok het op de zak van jullie, et seizoen ervoor ook! Jullie maken geen ploeg jullie kopen enkel shit en zien wel wa er gebeurt. Daardoor zal onze titel nog beter voelen, dat gatachterlijke mensen zoals jij die voor alles een excuus zoekt NIKS meer te zeggen hebben.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:03
    Jij bent nu al kampioen???
    Schrijf het op ,dit jaar weer niets nada nul ook al heb je een voorsprong!
    In de play offs gaat iedereen op jullie jagen ,geloof mij maar jullie worden geen kampioen!
    Maar troost u wij worden het ook niet....
    Vind ik leuk
    ScheveStek +506
    zondag 18 februari 2018 om 02:23
    Stel u voor als wij (RSCL) het worden! :-D
    Vind ik leuk
    Zetterberg +6185
    zondag 18 februari 2018 om 08:50
    Als ze geen straat achter stonden, absolute kandidaat!
    Vind ik leuk
    dakcota +3902
    maandag 19 februari 2018 om 13:13
    zou verdiend zijn, meer dan de boeren
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 04:15
    Dus het wordt Gent of Charleroi ?
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zondag 18 februari 2018 om 10:03
    inderdaad
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 15:38
    Nee, eerder Standard ;)
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zondag 18 februari 2018 om 10:03
    Je bent nog lang geen kampioen

    ANDERLECHT zal zijn bevriende ploegen Charleroi en Gent helpen en er alles aan doen dat jullie geen kampioen worden.

    Laat Gent nog wat dichter komen en jullie hebben een probleem met Gent
    Vind ik leuk
    blondel +1379
    zondag 18 februari 2018 om 10:13
    OOH,bevriende ploegen van Anderlecht.Dus omkoping zit toch in het Anderlecht geheel verweven.Dus de verlies matchen tegen Oostende en ST Truiden was om de andere ploegen te helpen.Nu begrijp ik het.,waarom ze geen kampioen willen spelen.Ze willen alleen hun bevriende ploegen helpen.Echt ,zo barmhartig toch .Zich opofferen voor anderen.Nu krijg ik het emotioneel heel moeilijk,in zo een harde wereld en dan zoiets lezen!!!!!
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    woensdag 21 februari 2018 om 17:31
    Uwe accountnaam hier zegt al genoeg.
    Ik zeg niet dat Anderlecht zich vrijwillig liet verliezen tegen Oostende en STVV.

    Maar ik geef jou op een briefje. Indien Anderlecht zeker is van de 3e plaats in PO 1. En het tussen bvb brugge en Gent of brugge en Charleroi om de titel gaat.
    Wel dan garandeer ik u als Anderlecht bvb op speeldag 8 of 9 naar Charleroi OF Gent moet, ze het veel gemakkelijk zullen opnemen en licht geblesseerden zullen sparen als ze de speeldag erna tegen brugge moeten.

    En dat heeft niets met omkoping te zien.
    Op een werk kom je ook beter overeen met bepaalde collega's en minder goed overeen met anderen.
    WEL, met diegene die je goed overeenkomt, daar zal je ook meer voor doen.


    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:17
    Voila, hier is dan nog maar eens bewezen dat sportiviteit een droom is. Anderlecht gaat bevriende clubs helpen... Ook al hebben ze zelf die punten nodig om Europees voetbal te halen. Anderlecht speelt slecht door de overname, terwijl hun sterren van vorig seizoen er toch nog zijn. Anderlecht mag geen commentaar krijgen omdat Brugge ook maar 7/18 haalt... Jongens toch... Zelfs met die weinige punten leggen ze nog steeds 1000x beter voetbal op de mat dan Anderlecht. Ja, defensief worden er fouten gemaakt, maar als je naar de kansen kijkt dan zijn die wel talrijker he. Ach ja, we zijn idd nog geen kampioen, en er zal voor geknokt moeten worden, maar we zijn er allemaal van overtuigd dat het zal lukken. Dat heet supporter zijn.
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    zondag 18 februari 2018 om 12:20
    Geloven jullie nu echt dat Anderlecht expres aan het verliezen is. Dat is in mijn ogen vrij debiel. Voor die verloren twee matchen was het verschil 12 punten. Moeilijk, maar met een beetje chanche toch in te halen. Vergeet niet dat plaats 2 ook Champions League kan opleveren. Jullie reactie is dus zacht uitgedrukt onnozel. Ik ga niet ontkennen dat Anderlecht meer sympathie heeft voor Gent en Chaleroi, maar om daarom te verliezen? Voor omkoping denk ik dat we eerder bij Brugge moeten zijn. Ik denk dan maar aan Verhaege die bij de scheidsrechter ging tijdens de rust en aan Gummeny zijn artikel van efkes geleden. Als er dus een ploeg is die een ander niet mag beschuldigen van omkoping is het Brugge wel.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:45
    Het zijn wel jullie "supporters" die hier komen beweren dat jullie punten gaan geven aan bevriende clubs, niet wij. Dus maak je eigen aanhang uit voor onozelaar. Met vriendelijke groeten.
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    maandag 19 februari 2018 om 09:42
    Ik verdedig hem niet eh. Ik denk alleen dat jullie slimmer moeten zijn dan dat en niet mee op die wagen springen als van uw ploeg hetzelfde gezegd zou kunnen worden. Elke ploeg speelt om te winnen en niet om een andere te kloten.
    Vind ik leuk
    dakcota +3902
    maandag 19 februari 2018 om 13:14
    uiteraard is IEDEREEN gelijk aan die ene supporter die beter zijn mond dicht houdt.... tja
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:57
    Debiel
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:58
    VP, kan je dit acc echt niet bannen ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:03
    Spast... kunt gij alleen maar in drukletters typen of doe je het gewoon om op te vallen? Het laatste me dunkt! En waarschijnlijk ook gewoon te lomp om te weten waar de CAPS LOCK staat...
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zondag 18 februari 2018 om 10:04
    NEEN OM JULLIE OP DE ZENUWEN TE WERKEN
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:36
    En toch zit er bij Club nog goed voetbal in. Dat zie je niet bij Anderlecht. Die denken dat ze aan het pingpongen zijn...
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +1998
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:33
    3 terechte strafschoppen, de ref was sterk vandaag (mag ook eens gezegd worden)..vond Genk degelijk spelen, zeker als je ze al heel het seizoen volgt.
    Al de supporters v Brugge die al dachten dat ze kampioen waren zullen toch nog ff geduld moeten hebben. Deze periode is een slechte periode om een dipje te hebben
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:58
    Nee net een goeie periode ipv slechte.
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zondag 18 februari 2018 om 10:05
    Ze hebben geen dipje, dat is gewoon hun niveau
    Vind ik leuk
    blondel +1379
    zondag 18 februari 2018 om 10:16
    Dit zeg je terug heel mooi CALIMEROS,hun niveau.Wat een HEERLIJKE pot voetbal was dat gisteravond.Op en top voetbal van 2 ploegen.Begin echt te denken dat je supporter van Club wilt worden.
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zondag 18 februari 2018 om 10:34
    nooittttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

    ik zal NOOIT fan van brugge worden
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Marcus_A +763
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:35
    Al ben ik supporter van Genk: voor de neutrale supporter was dit toch ook een mooie wedstrijd.

    Wat de scheidsrechter betreft: puike prestatie
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:35
    Ja als Gent wint..
    gaat een kandidaat worden!
    Vind ik leuk
    THOR4ever +834
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:14
    ? Dan is de kloof nog altijd gigantisch. Ook bij halvering nog altijd 7 punten voorsprong. Als Charleroi morgen een boost krijgt door van de rouches te winnen dan gok ik eerder op de karolos als challenger.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:20
    Ik vind Gent beter dan Charleroi....
    Ze hebben een prachtige reeks neer gezet en volgende week is het standard tegen club!
    Indien Gent minder dan 6 punten achterstand heeft zie ik ze als kandidaat...
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +478
    zondag 18 februari 2018 om 04:30
    Het zou wat zijn, met zo'n voorsprong het kampioenschap nog uit handen geven.... de meeste fcb ers verkochten het vel van de beer voor het geschoten was, ze gingen alles winnen. De beker en de titel
    Vind ik leuk
    blondel +1379
    zondag 18 februari 2018 om 10:22
    Over wat praten jullie toch.De voorsprong is nog altijd groot ,en AA Gent concurrent voor de titel.Niet meer of minder dan Charleroi en Anderlecht.En als je iets leest PIS tolee,Brugge heeft in t begin van het seizoen gezegd dat beker en titel een doel zijn en niet Wij gaan beker en titel winnen.Groot verschil lijkt me dat.Moet wel toegeven dat het"begrijpend lezen "achteruit gaat bij de meeste hier.
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +478
    maandag 19 februari 2018 om 05:00
    @Blondel Je hoeft me niet te wijzen op begrijpend lezen... Ik schreef alleen maar wat ik hoorde van de meeste Brugge supporters. Al begrijp ik nu wel dat jullie de doelen nu moeten bijstellen...
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zondag 18 februari 2018 om 10:07
    volgende week moet brugge naar Standard

    dus als Gent 2 x wint dan komen ze op 11 punten, dan staan ze 5 punten achter om aan PO 1 TE BEGINNEN
    Vind ik leuk
    Boerken +5908
    zondag 18 februari 2018 om 15:16
    Voor het moment ziet dat er toch niet goed uit!
    Vind ik leuk
    mani88 +716
    zondag 18 februari 2018 om 07:59
    Als Brugge kampioen wordt, dan zullen ze dit niet aan zichzelf te danken hebben maar is het eerder omdat andere ploegen het hebben laten liggen. Men zegt altijd "wie kampioen wordt is sowieso de beste" maar met de huidige gang van zaken is het toch écht wel niet meer dan de "minst slechte"... Zonder alle perikelen rond de overname stond RSCA nu al bijna terug op kop!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:22
    Ja echt... Die overname heeft voor zo'n slecht voetbal gezorgd. En ervoor was het door Weiler... En voor Weiler door Hazi, Vandenbrom en weet ik veel wie nog. Nooit door de sterallures van jullie spelers, nooit door het feit dat andere ploegen beter zijn.... Maar ja, les excuses sont fait pour s'en servir om het in de huistaal van RSCA te zeggen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:19
    Hè onozelaar wij hebben 8 titels op 13 jaar jullie hebben er 1 op 11 jaar ,kom nog eens terug als je hetzelfde kan voorleggen !
    Al de rest is onnozele praat!
    Onder Vandenbrom ,hasi en weiler zijn we kampioen geworden bleitsmurf
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    zondag 18 februari 2018 om 16:31
    Wacht hoeveel keer is Club kampioen geworden sinds 2000? Dat is op 1 hand te tellen. Die van Anderlecht zijn niet op 1 hand te tellen. Sinds we eeuwenwisseling is Anderlecht ten slechste derde gweest. Club hun slechste resultaat 6de. Draai of keer het hoe ge wilt, Anderlecht blijft de grootste club van België. Deal with it!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:05
    Mijne heren, het ging hier niet over titels of.over het predicaat grootste club van België. Het ging over het feit dat jullie de overname aangrijpen om de malaise te verklaren. Wie van jullie sterkhouders is er vertrokken buiten Tielemans? Dendoncker gebleven, Teo gebleven, Hanni gebleven, Trebel gebleven... Vorig seizoen werden jullie kampioen, maar ook niet met met een straatlengte voorsprong. Ik denk dat de malaise binnen Anderlecht al een tijdje aan de gang is. Wellicht door wanbeleid, door scheefgetrokken vergoedingen voor sommige spelers... Maar het is te makkelijk om alle schuld op de overname te steken. Hanni is vertrokken maar jullie zijn toch Morioka gaan halen ? Stanciu is weg, maar die kreeg toch geen minuten... Dus waar is Anderlecht verzwakt door de overname ??? En ik haalde Hasi, Weiler en Vandenbrom aan omdat het onder hen ook al rommelde in jullie kleedkamer. Daarom dat ik zei dat het misschien ook wel aan de sterallures van sommige van jullie spelers kan liggen. Van alle ploegen die nu nog aanspraak maken op een plek in PO1 heeft RSCA toch veruit de intrinsiek sterkste kern ? Of beweren jullie dat Waasland Beveren en Antwerpen en zelfs Charleroi over kwalitatief betere spelers beschikken? Enkel en alleen omdat jullie in de winterstop niet een halve nieuwe ploeg konden kopen door de overname ? Het is net dat beleid dat tot een overname heeft geleid denk ik. En dat heeft weinig of niks te maken met de prestaties van jullie kern momenteel. En dat mijne heren, dat was mijn punt.
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    maandag 19 februari 2018 om 09:40
    De overname heeft ons weldegelijk verzwakt. Indien we dan zoals anders spelers konden kopen hadden we Hanni én Morioka en niet Hanni of Morioka. Ook deden veel ploegen moeilijk doordat we geen geld nu konden bieden tenzij we onze goede spelers verkochten. Ik heb ook nooit gezegd dat we vorig jaar verdiend kampioen waren absoluut niet want ons voetbal trok op niets. HVH is gekomen voor goed voetbal, maar hij heeft de kans nog niet gehad om een kern samen te stellen. Hierdoor is de overname de grote schuldige.
    Vind ik leuk
    vampire81 +793
    maandag 19 februari 2018 om 15:36
    brugge is 14 keer kampioen geworden, wat wil dat zeggen: de scheidsrechters van voetbalbond zijn er 14 keer niet in geslaagd brugge de titel af te pakken en dit ondanks dat dat elk seizoen opnieuw tot in het overextreme toe wordt geprobeerd

    anderlecht is 34 keer kampioen geworden, wat wil dat zeggen, de scheidsrechters en voetbalbond hebben anderlecht 34 titels cadeau gedaan, elk seizoen opnieuw wordt er het maximaal mogelijke gedaan en zelfs nog heel veel meer dan dat om anderlecht de titel te kunnen geven, hoewel de titel hun dus elk seizoen cadeau wordt gedaan met een strik er rond die ruimschoots rond heel het heelal past (en dit terwijl het heelal oneindig is), zijn ze zo verschrikkelijk extreem slecht dat ze al dikwijls naast de titel hebben gegrepen, zonder deze hulp van bovenstaande instanties had hun teller op "0" gestaan (hebben "nooit" ook maar enige eigenverdienste er in gehad)

    zonder puur bedrog en zware oplichterij had de teller van anderlecht dus zeker nog op 0 gestaan en had brugge er boven de 14 die ze nu hebben er zeker nog meer dan 2/3 van de titels die onrechtmatig naar anderlecht zijn gegaan, meer gehad (niet allemaal want sommige van die titels zouden nog naar derden gegaan zijn, wel zeker een hele kleine minderheid)

    dat anderlecht altijd zwaar bevoordeeld wordt en brugge zwaar benadeeld wordt gaat voornamelijk hand in hand samen maar dit geldt ook losstaand van elkaar (voorbeeld), zo was het 3 seizoenen geleden dat anderlecht reeds was uitgeschakeld voor de titel en ze hem hun dus niet meer cadeau konden doen, brugge stevende af op de titel, maar het wordt gewoon niet toegestaan dat het naar brugge mag gaan en dus werd gent als noodoplossing gebruikt om het toch maar brugge niet te laten zijn, dat is dan ook het echte verhaal van de enige titel van gent, dit is slechts 1 voorbeeld, dit is soort van zaken is zeker ook meermaals gebeurd

    anderlecht is dus niets meer dan een puur kunstmatige creatie die in werkelijkheid eigenlijk gewoon helemaal niks waard is, nooit geweest, is het nu ook niet en zal het nooit echt zijn
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    maandag 19 februari 2018 om 15:42
    Hahahahaha. Dees is hilarisch. Oke waar zijn uw bewijzen? Ik denk dat Brugge eerder diegene is die bevooroordeeld wordt door de arbiters. Denk aan Verhaege en Gummeny. Dit is gewoon de frustratie van een klein manneke dat weet dat Anderlecht de grootste club van het land is.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:48
    Ik denk ook niet dat Gent de titel cadeau kreeg.
    Vind ik leuk
    blondel +1379
    zondag 18 februari 2018 om 10:26
    Ben er zeker van,zonder die overname moest er helemaal geen play off 1 gespeeld worden.Dan zou de voorsprong van het oppermachtige Anderlecht al zoooo groot geweest zijn.Toch wel spijtig he van die overname.Anders gingen ze gewoon failliet.Echt heel spijtig!!!
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    zondag 18 februari 2018 om 12:13
    Zonder die overname had Anderlecht zich ten minste op een degelijke manier kunnen versterken. Pas op ik zeg niet dat ze Club hadden ingehaald, maar dan hadden ze ten minste een eerlijke kans gehad. Wat mani88 zegt is in mijn ogen waar. Club was in sommige matchen zeker te pakken, maar hebben dankzij de arbiter en ook door hun eigen kracht toch kunnen winnen, terwijl de concurrenten(Anderlecht en Gent) soms tegenslag hadden met de scheids. Ik doel dan op het punt dat Club op het nippertje kon stelen op Anderlecht, op Eupen. Club gaat in mijn ogen kampioen spelen doordat de concurrentie gewoon nog slechter. Club is zeker te verslaan en is in mijn ogen niet oppermachtig.
    Vind ik leuk
    Boerken +5908
    zondag 18 februari 2018 om 15:17
    Slechte ogen zeker!
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    zondag 18 februari 2018 om 16:02
    Nene zeer goede ogen die objectief kunnen oordelen. Is uw geheugen soms slecht? Ik zal het even opfrissen Harbaoui onterecht afgekeurd voor offside. Eupen dat bijna had gewonnen. Antwerp dat ook bestolen is en nu Club... Ik zeg niet dat Anderlecht beter is, maar Club is zeker niet onverslaanbaar.
    Vind ik leuk
    Boerken +5908
    zondag 18 februari 2018 om 16:26
    Toch slechte ogen dus! Ze kijken maar 1 kant op!
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    zondag 18 februari 2018 om 16:33
    Anderlecht heeft dit seizoen ook punten gekregen akkoord, maar dat doet niets af van het feit dat Club zeker te kloppen is.
    Vind ik leuk
    Boerken +5908
    zondag 18 februari 2018 om 22:32
    Tuurlijk, niemand is onklopbaar dit jaar. De ene meer dan de andere
    Vind ik leuk
    vampire81 +793
    maandag 19 februari 2018 om 16:02
    tegen eupen, waarom?, omdat eupen in de 1e helft geen penalty kreeg voor overtreding buiten de grote rechthoek, moord en brand want een tegenstander van brugge krijgt geen onterechte penalty, of voor de penalty die helemaal op het einde van de match werd rechtmatig toegekend nadat een speler van eupen vol in het gezicht van een speler van brugge schopte, moord en brand want een penalty wordt terecht voor brugge gefloten, deze beide zaken echt waar, zeer erg, de arbitrage durft het aan correcte beslissingen te nemen die brugge niet benaden, dat is nogal durven zeg

    tegen antwerp, waarom?, in het begin van de 2e helft wordt brugge een loepzuivere penalty ontnomen voor handspel van van damme waarbij hij duidelijk een beweging maakte naar de bal, een fase waarvoor hij minstens een gele kaart moest krijgen ook, zijn 2e en dus rood, brugge had dus al veel vroeger een goal moeten hebben in die match en op enkele luttele minuten na een volledige 2e helft met een man meer moeten zijn, het was duidelijk brugge die zwaar benadeeld werd in die match en helemaal niet antwerp zoals alle media compleet valselijk voorstelden, het vrijwillige en algehele foutieve beeld die ze van elke match van brugge wil presenteren

    van de veelvuldige zware benadelingen die brugge ook dit seizoen weer heeft moeten ondergaan, wordt geen woord gerept, dat wordt algemeen vrijwillig verzwegen want dat komt hen niet uit, en dit al meerdere en meerdere matchen waarin gedaan wordt alsof ze bevoordeeld werden terwijl de werkelijke realiteit net het tegenovergestelde is, langs de ene kant alles zo zeer zwaar overdreven mogelijk opkloppen en langs de andere kant doen alsof het niet bestaat of niet zou gebeurd zijn
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    maandag 19 februari 2018 om 16:11
    Ocharme, ze worden altijd bestolen door de arbiter. Maakt dat de kat wijs. Brugge heeft al een paar keer mal chanche gehad, maar alle andere ploegen minstens evenveel of zelfs meer. En dat is alle seizoenen zo. Brugge wordt zeker niet benadeeld door de arbiters. De 34 titels van Anderlecht zijn gewoon omdat ze de beter waren en de beste spelers hadden. Of ga je beweren dat Lukaku en co slechter waren dan Kouemaha en co. Anderlecht heeft niet voor niets meer als het dubbele van de titels.

    Tegen Antwerp, Vormer scoort vanuit offside. Tegen Eupen was het de enigste keer dat de videoref zijn werk deed. Toevallig bij een match van Club in het voordeel van Club. De rest van de arbiters zorgt ervoor dat Clubke verder kan uitlopen, anders zouden ze zich weer benadeeld voelen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:51
    Club heeft dit seizoen 12 strafschoppen gekregen. Nu ja, gekregen... In veruit de meeste gevallen gewoon verdiend. Waarom ? Omdat ze aanvallend spelen en vaker in het strafschopgebied komen. Zo simpel kan de verklaring zijn. Ik weiger te geloven dat scheidsrechters bewust of onbewust voor of tegen een bepaalde ploeg fluiten. Zoals al meermaals gesteld hier, door objectieve supporters van bijna elke club, zal voor elke club de balans qua voordeel en nadeel gefloten fases nagenoeg in evenwicht zijn.
    En kunnen we het dan nu hebben over het voetbal ipv over complotten ?
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:59
    Ik wou zo niet beginnen eh maar vampire81 begint hier over corrupte arbiters te spreken. Uw redenering is juist ondanks dat Anderlecht ook penalty's had moeten krijgen. Ze scoren is iets anders natuurlijk, maar Club mag in mijn ogen zeker niet klagen over de arbiters. Ik durf ook toegeven dat Club dit jaar gewoon beter is als Anderlecht. Dat valt niet tegen te spreken. Ze spelen in sommige matchen outstanding, maar toch vind ik ze niet ongenaakbaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:52
    Niemand is ongenaakbaar he, en dat zal je de objectieve Clubsupporter ook niet horen verkondigen. En ja we doen het even wat minder goed wat betreft het aantal behaalde punten, maar feit is dat Club nog steeds aardig weet te voetballen. Ik reageerde ook niet expliciet op uw reactie hoor. Ik las hier ook ergens dat Anderlecht bijna alle titels kado kreeg, dat Gent de titel kado kreeg... Ik vind dat wie de titel wint, gewoon het meeste meeval had of de beste ploeg was of wat dan ook, maar er worden geen kado's gedaan, niet door de bond, niet door arbitrage en al helemaal niet door de G6 onderling.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:45
    En voetbal, je weet wel, dat spelletje waar we voor kilometers maken om in dat stadion te raken?
    Wel, om een leuk pot voetbal te zien is Club Brugge tegenwoordig verre van een slechte keuze. Wanneer een ploeg, net als Genk gisteren, dan ook nog eens wil meevoetballen heb je gewoon een goede match om naar te kijken. De winnaar gisteren was zeker koning voetbal.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge kan weer niet winnen na match met drie strafschoppen