Gerkens luidt de alarmbel bij Anderlecht: Het is vijf voor twaalf

    Gerkens luidt de alarmbel bij Anderlecht: "Het is vijf voor twaalf"

    zaterdag 17 februari 2018 om 11:20

    Bij Anderlecht loopt het momenteel niet al te best. Eén van de weinige spelers die niet lijkt te bezwijken onder de druk is Pieter Gerkens. Die weet echter dat er absoluut gewonnen moet worden. "Het is vijf voor twaalf", klinkt het op RSCAtv.

    "De teleurstelling is groot. We hebben met de volledige ploeg iets proberen te forceren, maar het lukte gewoon niet. Het balbezit was voor ons, maar daar koop je niets mee", klonk het.

    "Het is niet fijn om voor de zoveelste week op rij niets te creëren en tegendoelpunten te slikken. Als spelersgroep moeten we onszelf hier zo snel mogelijk boven zetten. Het is vijf voor twaalf."

    "We moeten het de volgende wedstrijden zelf forceren, want op dit moment ligt het volledig aan ons. Het is veel te weinig wat we brengen. Alleen door samen te werken geraken we hier uit", besloot hij.

    Plaats een reactie

    Toca +30467
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:32
    Het is al 5 na 12 vrees ik Pieter. Nadat ik 2 weken geleden zei dat het nog een lang seizoen ging worden. Is het enige wat veranderd is het feit dat het 2 weken later is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:47
    Ik geef u helemaal gelijk. Ik vind het tristig wat ons rsca meemaakt.
    Vind ik leuk
    vanhimst +910
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:56
    Toca het zeker al 5 na 12 en het zullen nog zware dagen worden voor ons als supporters , wie had ooit gedacht dat het zo erg zou worden , daarvoor is Herman de grote schuldige met al zijn slechte transfers .
    die weken moeten we nog doorbijten en hopen dat het met Coucke beter zal worden
    Vind ik leuk
    Boerken +6654
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:20
    Gerkens u uurwerk staat stil !
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:43
    Was Gerkens ook niet de man die een goede maand geleden verklaarde: 'Wij hebben meer kwaliteit dan Club Brugge'? Was hij ook niet de man die verklaarde dat tijdens de winterstage in Spanje de groep hechter was geworden? Ik kan mij hierin vergissen maar mijn geheugen laat mij zelden in de steek.
    Op één maand tijd verandert de wereld vlug.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:15
    Als Pieter Gerkens nu al basisspeler mag zijn bij Anderlecht is het al 13 uur...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:18
    Begin dan zelf eens met goed te voetballen over het paard getilde hofnar!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:09
    Sorry maar 5 voor 12 was een maand geleden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gerkens luidt de alarmbel bij Anderlecht: "Het is vijf voor twaalf"