Fans van Anderlecht weten niet meer waar kruipen: 'Geen woorden voor'

    Fans van Anderlecht weten niet meer waar kruipen: 'Geen woorden voor'

    vrijdag 16 februari 2018 om 22:42

    Bij RSC Anderlecht duurt de malaise vrolijk verder. Vrijdag ging paars-wit opnieuw de boot in. Ditmaal verloor de landskampioen met 1-0 op het veld van STVV. De fans van Anderlecht worden er stilaan moedeloos van.

    Plaats een reactie

    Toca +33821
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:47
    Olli Deschacht!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:50
    champagnevoetbal lol :)
    Vind ik leuk
    firedwarf +3050
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:50
    Bring back ollie !
    Vind ik leuk
    Bonanza +646
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:54
    Chance dat 't maar een spelleke is
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1481
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:58
    Het ligt in België zo dicht bij elkaar allemaal. In het artikel over Marin Markovic (heb ik zijn naam goed onthouden?) wees ik nog op de nieuwe Truienaar die meer in zijn mars lijkt te hebben. De tijd dat welke ploeg dan ook van het begin van het seizoen tot het einde iedereen naar huis speelt ligt achter ons, al heeft Brugge het dit seizoen lang volgehouden. Uiteraard hoop ik dat hun dipje nog even duurt, maar het lijkt er toch meer en meer op dat de oude voetbalzekerheden voorbij zijn gestreefd. Zelfs toen Anderlecht kampioen werd was het zonder veel glans, en dat geldt zeker niet alleen voor paars-wit. De budgetten in België zijn zoveel kleiner dan die in de grote competities dat iedereen die hier fatsoenlijk een bal kan stoppen met rechts en links al wordt weggekocht. Dat wordt dan vervolgens redelijk exotisch opgevuld en herhaald. De tijd dat er opnieuw een ‘subtopper’ kampioen kan worden lijkt niet meer veraf.
    Vind ik leuk
    vanhimst +927
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:01
    wat een schande hetgeen anderlecht op het veld laat zien doet pijn aan de ogen maar er is wel een klein lichtpuntje de jeugd krijgt een kans en doen het nog zo slecht niet , er worden wel fouten gemaakt maar ja al spelende leren ze bij en hoop maar dat Hein ze niet in publiek zal kleineren zoals met verschillende spelers al gedaan heeft
    Vind ik leuk
    Bonanza +646
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:22
    Idd. De jeugd had vooral goesting
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1005
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:05
    De entrée van onze Marc wordt meteen het afscheid van onze Hein...
    Vind ik leuk
    freeman +11029
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:31
    De profeet Gein het beter eens gaan oplossen ipv zinloze praat uit te kramen ...... Vrees voor zijn job ?
    Vind ik leuk
    ROBSON +2595
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:33
    Geen europees dit jaar voor anderlecht..........leuk toch zou onze gouden schoen zeggen!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:17
    Doorgaan Kapotmaken
    Vind ik leuk