Anderlecht ziet titeldromen in rook opgaan, Brusselaars verliezen opnieuw

    Anderlecht ziet titeldromen in rook opgaan, Brusselaars verliezen opnieuw

    Gepubliceerd: vrijdag 16 februari 2018 om 22:33vr 16-02-2018 om 22:33

    RSC Anderlecht is er alweer niet in geslaagd om de drie punten te pakken. Ook tegen Sint-Truiden liep het fout af. De Truienaren zorgden voor de verrassing: 1-0.

    De eerste helft tussen STVV en Anderlecht kan op zijn minst bewogen genoemd worden. De Brusselaars begonnen het best aan de wedstrijd en zochten naar de openingen in de Truiense defensie. Die kwamen er echter niet.

    Die dominantie van paars-wit bleef, tot de supporters van paars-wit in actie schoten. Door enkele bommetjes te laten ontploffen werd de wedstrijd voor zo'n tiental minuten gestaakt. Vuur naast het veld, maar het vuur bij Anderlecht doofde uit.

    STVV kwam na de korte pauze beter in de wedstrijd en kreeg enkele kleine kansjes. Chuba Akpom profiteerde uiteindelijk met een knap doelpunt: 1-0. STVV kreeg nog een zeer discutabele strafschop voor rust, maar Akpom besloot op Matz Sels.

    Op zoek naar goals
    Ook na de pauze bleef het op en af gaan. Zowel Anderlecht als STVV zochten nog naar een treffer. Het was uiteindelijk vooral de thuisploeg dat nog de beste kansen kreeg. De Brusselaars bleven vooral rondtikken, maar konden Kenny Steppe nooit echt aan het werk zetten.

    Ook de inbreng van jonkies zoals Dauda en Alexis Saelemaekers kon niet voor de kentering zorgen. Het bleef 1-0 voor de Truienaren. Daardoor moet Anderlecht vrezen dat Gent op gelijke hoogte komt te staan.

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 februari 2018 om 22:35
    Aiaiai tzal weer de schuld van Club zijn...
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4860
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:36
    Voelde u goed nu?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:40
    Ja ze... fantastisch! Ik heb nu net dezelfde reactie gegeven zoals jullie steeds doen... tdoe zeer hé vriend!
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:02
    sommige verdienen geen menselijk leven
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:36
    Pierreke toch!
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4860
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:55
    Dikke zever. Ik heb nog nooit op zo een kinderlijke manier gereageerd. Maar ik ben blij dat je je goed voelt.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3816
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:40
    Neenee alles is de schuld van Olivier deschacht
    Vind ik leuk
    Toca +40195
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:44
    Is dat de peirdekop die elke keer post wat komde u weer moeien als het over Brugge gaat?? Jaja dat is hem! Pierre de pot verwijt de ketel dus!
    Vind ik leuk
    Boerken +7060
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:13
    Toca waarom heb jij rookbommen gegooid?
    Vind ik leuk
    Toca +40195
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:44
    Daar kan ik mij net niet mee bezig houden maar ergens begrijp ik het wel. Het is echt zielig aan het worden.
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:16
    sukkelaar

    Anderlecht met problemen had 6/15

    de wereldploeg brugge had ook......... 6/15 tot vandaag


    dus hou uw dwaas bakkes achterlijke
    Vind ik leuk
    Basil +685
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:36
    De grootste dwaze achterlijke luistert naar de naam CALIMER-OS, volgens zijn profiel een echte GENK-supporter. Je denkt wellicht dat het hier allemaal achterlijken zijn op VP om niet te doorzien dat jij een Anderlecht-loser bent.
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:40
    SUKKELAAR
    JE BENT ER ACHTER GEKOMEN NA EEN JAAR

    IK KOM HIER ALLEEN OM JULLIE BELACHELIJK TE MAKEN

    JULLIE BESEFFEN ABSOLUUT NIET HOE ACHTERLIJK JULLIE ZIJN

    EEN TITELKE OP 14 SEIZOEN GESCHONKEN DOOR DE KBVB

    DUS HOU UW DWAAS BAKKES EN KRUIP WEG IN JULLIE AKKER

    JE GAAT 200 JAAR MOETEN WORDEN VOORALEER BRUGGE 34X KAMPIOEN GAAT ZIJN

    MAAR JA
    JULLIE ZIJN MEESTAL TOCH MAAR DOPPERS DIE NIET WERKEN
    MISSCHIEN GA JE WEL 200 JAAR WORDEN
    HET GELUK IS VOOR DE BOEREN EN DE HOEREN
    DUS JE MAAKT VEEL KANS !!!!!!!!!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 01:40
    Haha... amai tzit precies diep? Wat een beschaafde taal zeg! Typisch...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12386
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:44
    Pierre en zijn ‘likers’, een vrolijke bende!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:37
    Alle Brusseleirs
    Da zen sukkeleirs!!
    Vind ik leuk
    Patfey +5535
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:37
    Het huidig bestuur heeft een aantal stommiteiten begaan, hun grootste stommiteit is nu trainer.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4860
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:40
    Och man toch
    Vind ik leuk
    DDT +3445
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:38
    dit was gewoon slecht voetbal van beide kanten. Dit sint-truiden kan ook niks doen in play off 1. Geef mij dan maar standard of waasland beveren.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4860
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:39
    Titeldromen waren al weg. Europese dromen ook bijna. Wat niet weg is?
    125 euro. Om mijzelf goed gezind te houden had ik gegokt op STVV. Dus of won mijn ploeg OF ik hield er een zakcent aan over.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3816
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:54
    Ga ik ook beginnen te doen. Anderlecht heeft al dikwijls mijne pronostiek naar de kloten geholpen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:21
    Mss redeneerde Deschacht diezelfde logica voor die match tegen Benfica.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:45
    Den Oli heeft hier precies ook een account.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:46
    een terechte straf zou ook wel op zijn plaats zijn want ze hebben toch ook bekers gegooid en met hun vuur en bommekes! we zullen nu eens de commentaren omdraaien naar rsca toe!
    Vind ik leuk
    Toca +40195
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:50
    En jij bent echt 31 jaar ofwa ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:57
    ocharme vent... licht geraakt misschien?! oe oud voelde hij u dan om te beweren dat niet zo is dan?
    Vind ik leuk
    Toca +40195
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:18
    Als je wat langer op dit forum bent zal je wel merken dat ik niet meega in dat jullie en wij vergelijken.
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:06
    daar is wel heel groot verschil tussen ...

    een bende achterlijke brugse mongolen die altijd vanalles naar spelers van de tegenstander gooien zonder reden

    en anderlechtfans die bestolen worden door serieus onbekwame ref die nog niet wil luisteren naar de uitleg van zijn lijnrechter

    een penalty geven voor een rare handsbal DUIDELIJK buiten het strapschopgebied !!!

    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:53
    Ok, dan zal een straf idd op zijn plaats zijn. Voor het overige waren de supporters erg aanwezig op een positieve manier. Maar ik kan je oproep naar straf begrijpen, al bij al zijn de supporters van Anderlecht in deze malaise schappelijk geweest.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:16
    Één dikke vette boete is idd op zijn plaats hier! En volgende match zonder thuissupporters. Dat laatste maakt toch niks uit
    Vind ik leuk
    firedwarf +3221
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:57
    tis de fout van ollie deze keer, hij geloofde niet in de ploeg !
    Vind ik leuk
    Makke53 +346
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:58
    Ik ben nog RSCA supporter maar zeg: dikke sukkeleers.
    Vind ik leuk
    vampire81 +1199
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:10
    zeer grote LOOOOOOOOOOOOOOOL
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:14
    Zal ik hierop nog commentaar geven of niet?
    Iedere commentaar die geef, word gewoon belachelijk gemaakt door de effectieve feiten. Dit anderslecht hoort niet thuis in PO1.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:00
    Mr genkenaar jij ben slecht geplaatst om te spreken over po1 ,of is uw verstand zo kort .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws