Vanhaezebrouck haalt uit naar journalist: Wat een belachelijke opmerking

    Vanhaezebrouck haalt uit naar journalist: "Wat een belachelijke opmerking"

    vrijdag 16 februari 2018 om 21:27

    Voor de wedstrijd tegen STVV werd er Hein Vanhaezebrouck nog wat vragen gesteld over de situatie omtrent Olivier Deschacht. De veteraan werd naar de B-kern gestuurd omwille van een negatieve houding. De interviewer vroeg of dat geen risico was. Hein had snel een antwoord klaar.

    "Dat is de meest belachelijke opmerking die ik al gehoord heb", klonk het tegenover Play Sports. "Waarom zou ik beslissingen nemen afhankelijk van de sportieve situatie van Anderlecht", zegt hij.

    "In de bedrijfswereld worden toch ook beslissingen genomen, ongeacht of het bedrijf goed draait of niet. Maar in de voetbalwereld is alles veel minder beschermd, is alles veel meer open. En dan wordt er heel veel verkeerde informatie verspreid", zegt de coach van Anderlecht. "Ik geef geen commentaar meer over de kleedkamer. We hebben samengezeten met de spelers", aldus Vanhaezebrouck.

    Plaats een reactie

    Bonanza +595
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:29
    Haalt uit? Beetje overdreven, he
    Vind ik leuk
    Shredder +2931
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:34
    Heintje voelt het warm wordne en begint om zich heen te slaan. Zo kennen we hem
    Vind ik leuk
    freeman +10229
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:33
    Ja, de anderen zijn steeds de zondebokken ..... zou beter zichzelf eens in vraag stellen !
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:01
    GOED GEZEGD HEIN , WAAROM WORDEN DIE JOURNALISTEN GEEN TRAINERS ALS ZE TOCH ALLES BETER WETEN .
    Vind ik leuk
    Riddlin +2158
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:17
    NIET ZO ROEPEN ! :p
    Vind ik leuk
    Brubru +3797
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:38
    Een journalist stelt een vraag.
    Is toch de job van een journalist of niet soms ?
    Trouwens er zijn geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden. -:)
    Vind ik leuk
    Patfey +4884
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:23
    Dus zijn beslissingen zijn niet afhankelijk van de omstandigheden en hij denkt dat dit een normale manier van bedrijfsbeheer is?
    Vind ik leuk
    firedwarf +2926
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:40
    Benieuwd hoeveel spelers nu nog positief zijn nu ze weer verloren hebben Hein??? Of ga je dreigen met de hele A kern naar de B kern te sturen? hahahahaha sukkelaar...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanhaezebrouck haalt uit naar journalist: "Wat een belachelijke opmerking"