Nederlanders kijken met open mond naar De Bruyne: Niet normaal meer

    Nederlanders kijken met open mond naar De Bruyne: "Niet normaal meer"

    dinsdag 13 februari 2018 om 21:28

    Kevin De Bruyne is bezig aan een geweldig seizoen. Bij Man City is hij wekelijks één van de uitblinkers. Met zijn sterke prestaties verbaast hij heel wat mensen, ook die van Voetbal Inside.

    Zo blijkt Rene van der Gijp een grote fan te zijn van de Rode Duivel. Hij maakte afgelopen weekend weer indruk op hem. "Wat een tandem man, die Aguero en De Bruyne", zegt hij.

    "Niet normaal meer, wat is die De Bruyne aan het doen op dit moment? Wat een speler man", klonk het in het voetbalprogramma. "Hij kan zomaar de beste van de wereld worden als dat zo doorgaat", voegt presentator Wilfried Gene daar aan toe.

    Hoe het komt dat De Bruyne dit seizoen zo goed speelt, weet Van der Gijp ook niet. "Ik heb geen idee, maar dit is wel heel erg doorgeslagen wat hij nu aan het doen is. Want bij Wolfsburg en het Belgische elftal was het niet zo goed. Maar nu is hij gewoon dé man waar alles om draait", zegt hij.

    Plaats een reactie

    dethklok28 +4352
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:33
    Bij Wolfsburg was hij niet zo goed? Ok dan...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13472
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:51
    vd Gijp bedoelt dat hij nog niet dat niveau aantikte als nu. Hij zei niet dat hij het slecht deed in Wolfsburg.

    Feit is dat hij een unieke speler is. De ballen die hij geeft vind je niet terug bij Cristiano of Hazard. Of bij mede assistkoningen Özil of Fabregas.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4177
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:01
    Klopt, net zo min als je de technische verfijning en dribbels van Hazard terugvindt bij De Bruyne he... :)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13472
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:09
    Uiteraard! Beide hebben hun uitzonderlijke kwaliteiten waar eigenlijk niemand in is op dit moment. Op Messi na dan..
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4177
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:13
    Zelfs die niet! Statistieken tonen aan dat Hazard veruit de beste dribbelaar is, zelfs beter dan Messi! Meer geslaagde dribbels per match en een hoger percentage geslaagde dribbels!
    De Bruyne heeft dan weer meer assists gegeven dan Messi de afgelopen jaren!
    Wat een weelde hebben wij Belgen toch he :)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13472
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:27
    Ja, misschien. Ik ken het niet vanbuiten, maar dat neemt - voor mij althans - niet weg dat Messi toch de absolute beste is.

    Als ze beiden nu nog eens zouden knallen deze zomer, dan staat het land op zijn kop!
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4177
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:35
    Tuurlijk is Messi de beste! Heel simpel: hij vertegenwoordigd de kwaliteiten van De Bruyne en Hazard in 1 persoon :)
    Ik hoop ook op een knallend WK! Als dan ziet wat Dembele op het middenveld ook nog eens allemaal doet...
    Vind ik leuk
    Gregn +138
    woensdag 14 februari 2018 om 11:02
    Ik ben geen zo een voorstander van hazard denk dat het een mentaliteits kwestie is geef me maar mertens en zoieso de spirit van fellaini naingolan en de bruyne vechters opt veld
    Vind ik leuk
    Gregn +138
    woensdag 14 februari 2018 om 10:59
    Idd heeft daar toch potten gebroken eh ik dacht wat moet hij bij chelsea doen maar mn denken is veranderd sinds wolfsburg over de kevi
    Vind ik leuk
    Bonanza +597
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:34
    That's our Kevin
    Vind ik leuk
    Toca +30857
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:38
    Toch fantastisch om te horen elke keer opnieuw.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Nederlanders kijken met open mond naar De Bruyne: "Niet normaal meer"