Mister Michel snoert critici de mond en velt oordeel over Coucke

    Mister Michel snoert critici de mond en velt oordeel over Coucke

    dinsdag 13 februari 2018 om 17:30

    Marc Coucke heeft in de loop van dinsdag stevig van zich afgebeten. Hij is de negatieve berichtgeving rond de overname van Anderlecht stilaan beu. Hij krijgt de steun van Anderlecht-icoon Michel Verschueren.

    Verschueren denkt dat de overname heel goed zal zijn voor Anderlecht. "Coucke zal worden rondgeleid en ontvangen door Alexandre Vandamme, door Davignon en door mijn zoon Michael. Hij heeft een neus voor zaken, hij investeert in Wallonië, in Brussel en in Vlaanderen, een echte Belg, een Vlaming. Hij zal me zeker komen dag zeggen, wij komen goed overeen. Zijn vader was een supporter van Anderlecht, ik kende hem goed. Met de komst van Coucke komt het goed", vertelt hij bij Radio 2.

    De huidige malaise is volgens hem mede te wijten aan pech. "Als je ziet hoe Standard helemaal op het einde wint en Club Brugge ook vaak op het einde van de match zich pas herpakt, dan moeten wij ook eens dat geluk hebben. Iedereen zei in het begin van het seizoen dat Anderlecht gemakkelijk kampioen zou spelen. Ik predik rust en vertrouwen. Ik leef nog in de club, ik zit nog op de boot, maar ik bestuur het schip niet meer. Maar er is van alles gebeurd, niet het in het minst die overname."



    Plaats een reactie

    dinsdag 13 februari 2018 om 17:40
    Voila daarmee horen jullie het van een grote mrneer
    Vind ik leuk
    Brubru +3231
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:21
    Hij moest dan wel over voetbal spreken .... Over vrouwen, werkzoekenden, vreemdelingen beter niet!
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3101
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:49
    Ook zeker waar.
    Vind ik leuk
    Diego A M +2940
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:40
    Ondanks de negatieve berichtgeving van de media zal de komst van Coucke een serieuze verbetering zijn voor Anderlecht. Ze komen sterker terug dan ooit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:40
    Een wijze man die men veel te vroeg vervangen heeft door Van Holsbeeck...
    Vind ik leuk
    Nick Name +56
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:40
    Al geluk genoeg gehad me dunkt! O.m. de heenwedstrijd Anderlecht - KVO al vergeten?
    Vind ik leuk
    vanhimst +868
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:45
    Mister Michel die kende het voetbal en had de feeling voor heel goede spelers die echt bij Anderlecht pasten , het zijn er teveel om op te noemen en een blaaskaak zoals Herman wel die beloofd veel en geeft niets
    Vind ik leuk
    larédo +1437
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:59
    Allemaal een beetje te simpel. Er is in de loop van de jaren zoveel veranderd, Michel had een véél grotere vijver om in te vissen. In die tijd wouden buitenlanders ook naar Anderlecht komen of het nu voor de naam of voor de pré was, 2 argumenten waar je een speler in deze tijd niet meer mee kan overhalen. Als je "Anderlechtspelers" in deze tijd wil gaan halen heb je 10mil of meer nodig per speler. Stoppen met in het verleden te leven, het gaat écht niet meer terug beter worden als toen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:00
    Herinneringen vertekenen veel : Verschueren schoot ook af en toe een kemel. Zoals iedere manager zeker.
    Vind ik leuk
    Brubru +3231
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:20
    Onder Michel kwamen er ook spelers die niet bij Anderlecht thuishoorden hoor maar dat is men ondertussen vergeten.
    Ik wil gerust een lijstje maken, je zal verschieten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:06
    Ja maak eens een lijstje...
    Ik ben benieuwd?????
    Ik zal mijn lijstje even maken...
    Nilis van winterslag
    Degryse van club
    Van Mechelen :Versavel,rutjes,Bosman,emmers,Albert,
    Danny boffin van Club Luik
    Gilles de bilde van aalst
    Erwin vandenberg van Lierse
    Morgen olsen van RWDM
    Juan lozano real madrid
    Luis Oliveira
    Alin Stoica...
    De enige miskoop dat ik weet is John van loen....
    Vind ik leuk
    ickx22 +371
    donderdag 15 februari 2018 om 01:41
    Ook Florian Urban, Gaston Taument, Spira Grujić, Kari Ukkonen, Geoffrey Claeys, Mike Verstraeten, Clayton Zane, Gilles De Bilde (2x) waren toch wel miskopen. Voor de rest chapeau voor Michel Verschueren!!!!!!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 februari 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 februari 2018 om 08:37
    Florian urban vond ik geen miskoop ,en Gaston taument ,toen van Feyenoord gekomen kwam ook in 98 denk ik ,was een beetje hetzelfde verhaal als dit jaar met als hoogtepunt 6-0 in het kuipje...
    Vind ik leuk
    ickx22 +371
    donderdag 15 februari 2018 om 11:41
    Taument (ex-Feyenoord) speelde bij Benfica toen RSCA hem overkocht, scoorde zelfs 1 keer bij ons in 2 seizoenen :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 februari 2018 om 11:42]
    Vind ik leuk
    Verne +380
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:23
    Coucke is een echte Belg, en daar is hij fier op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:02
    Eigenlijk is er één constante. Ze blazen daar allemaal wel eens van de toren, de ene keer Heintje en de andere keer den Herman. Coucke heeft tot nu toe slim genoeg geweest om zich enkel diplomatiek uit te laten, niet echt naar de goesting van de pers die sensatie wenst. En dan maakt mister Michel zich kwaad, en wat blijkt? Iedereen zwijgt, van boven tot onder. Al de torenblazers kruipen wat weg, en gaan zich allicht ietsje meer inzetten en zwijgen. Eigenlijk ontzettend hoeveel gezag zo iemand nog heeft, terwijl hij bijna uitgerangeerd is. En dit is een observatie langs de zijlijn van een tegenstander.
    Vind ik leuk
    Dany RSCA +166
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:10
    Bedankt mister Michel. En nu hopen dat de zoon uit hetzelfde hout is gesneden als zijn vader!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:14
    Allez, jullie hebben er weer moed van gekregen. Nu de spelers nog hopelijk
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1455
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:56
    na zo’n rondleiding komt het zeker goed. Mister Michel werd trouwens zijn bijnaam omdat hij eiste dat de zwartjes hem zo aanspraken. Heel nobel.
    Vind ik leuk
    ickx22 +371
    donderdag 15 februari 2018 om 16:08
    Bart1999, schrijf hier geen onzin aub. Trainer Ivic heeft hem destijds die bijnaam gegeven! Zonder bijbedoelingen!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mister Michel snoert critici de mond en velt oordeel over Coucke