Coucke zwijgt niet meer en reageert fel op berichten over Anderlecht en Oostende

    Coucke zwijgt niet meer en reageert fel op berichten over Anderlecht en Oostende

    dinsdag 13 februari 2018 om 16:43

    Tijdens de afgelopen dagen beheersten RSC Anderlecht en KV Oostende het nieuws. Het ging dan vooral over de financiële situatie van de clubs en hun nieuwe voorzitters. Nu heeft Marc Coucke gereageerd via Twitter op alle heisa. 

    Vorige week werd duidelijk dat Coucke KV Oostende had verkocht aan Peter Callant. Sindsien doet het verhaal de ronde dat Callant zelf niet over de nodige financiële mogelijkheden beschikt om een club te kiezen. Ook over Coucke en Anderlecht werd de laatste dagen veel gezegd en geschreven.

    Op de heisa reageerde Coucke dinsdag. 'Ongelooflijk', begint Coucke zijn tweet. 'Nu twee Belgische ondernemers elk een Belgische club kopen, zijn beide clubs plots bijna failliet, waardeloos en toekomstloos.' 

    Volgens Coucke zit de vork anders aan de steel. 'De waarheid is dat het om twee mooie clubs gaat, elk apart met een prima toekomst! En nogmaals: dat zal geschieden zonder enige wederzijdse invloed en met respect voor alle wetten.'

    Maandag reageerde Coucke via Twitter ook al. Toen had hij het over de schadeclaim van 1,9 miljard euro die hem boven het hoofd hangt.

    Lees ook: 'De rode cijfers van Anderlecht zijn niet rood'

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 februari 2018 om 16:48
    Eindelijk reactie maar waar blijft Me Roger V D Stock
    Vind ik leuk
    Dirk H +3109
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:26
    Die heeft nog gene smartphone
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    dinsdag 13 februari 2018 om 23:22
    Voor wat moet VDStock reageren?
    Vind ik leuk
    Toca +37090
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:49
    Coucke zal het nog wel gewoon worden hoe alles op Anderlecht x100 vergroot wordt zeker..
    Laat diegene die denken dat Anderlecht op sterven na dood is maar gelukkig zijn nu. Er zijn
    nog genoeg mensen die weten dat dat niet zo is. Wij zijn als een boomerang, wij komen altijd terug.
    COYM!
    Vind ik leuk
    Garland +5360
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:56
    Als Coucke elke keer zo gaat reageren, gaan we hier op VP nog leuke dingen lezen.

    Ik kijk er al naar uit.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:58
    Ge hebt gelijk dat alles uitvergroot wordt in Anderlecht. Maar ik begin mij steeds meer te storen aan de media. Ongelooflijk hoe die verhalen al dan niet waar, de wereld insturen en hoe ze steeds iedereen proberen op hun hand te krijgen. En dan denken ze nog dat zij objectieve informatie geven.
    Vind ik leuk
    VaSy +910
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:24
    Inderdaad Toca.
    Hier komen we sterker en beter uit!
    Het moet gewoon!
    Wij zijn de grootste, wij zijn Anderlecht!
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3875
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:43
    Amen!
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3875
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:41
    Tuurlijk wel. COYM.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15144
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:49
    Coucke doet zich toch heiliger voor dan hij is ze.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15150
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:02
    Gewoon je ding doen Marc. Laat ze maar lullen onder mekaar met een pintje.
    Vind ik leuk
    Watcher +947
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:05
    er klopt toch iets niet. Zal nog wel wat naar bovengespit worden Overname KVO is niet al te koosjer, vrees ik. Calant is een garnaal vergeleken met Coucke en kan nooit die miljoenen betaald hebben.
    Vind ik leuk
    Makke53 +279
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:28
    As we na ne kei terug beginne me voetbal te spelen. Couck en ei!
    Vind ik leuk
    ketje55 +2075
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:39
    Over de strontboeren zullen ze geen nonsens schrijven, de opperstrontboer durft al eens iemand te wurgen, dat schrikt af
    Vind ik leuk
    SD +9466
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:49
    Mijn probleem met al die berichtgeving is dat een ECHTE ondernemer/CEO niet reageert via twitter maar met een persbericht waar alle berichtgeving van de voorbije dagen met argumenten weerlegt wordt. Al de rest is voer voor goed gelovige mensen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:06
    Ik ben uiterst benieuwd naar de mening van Kurt Bouckeert.
    Vind ik leuk
    Boerken +6931
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:52
    Die van ketje was voorspelbaar , als die als schipbreukeling ergens aan de Noordpool moest zitten zou het nog de schuld van de st...boeren zijn!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 19:52]
    Vind ik leuk
    calimeros +1895