Ontslagen Weiler krijgt 'eerherstel': Beter dan wij allemaal dachten

Ontslagen Weiler krijgt 'eerherstel': "Beter dan wij allemaal dachten"

Gepubliceerd: dinsdag 13 februari 2018 om 09:45di 13-02-2018 om 09:45

Anderlecht heeft het niet bepaald beter gedaan sinds het ontslag van René Weiler. Meer nog: Hein Vanhaezebrouck stoot op exact dezelfde problemen als zijn voorganger. Is de Zwitser te hard aangepakt?

Mulder ziet de sleutel liggen bij de kern, niet bij de coach. "Er is een gebrek aan klasse en kwaliteit. Hoe is het mogelijk dat Anderlecht Sofiane Hanni heeft verkocht? Anderlecht heeft spelers nodig en geen middelmatige. Vroeger keek je op naar wie bij Anderlecht speelde, nu niet meer", vertelt hij aan Extra Time.

Filip Joos vindt dat Vanhaezebrouck misschien in de voetsporen moet treden van... Weiler. "We vonden allemaal dat René Weiler geen trainer voor Anderlecht was. Misschien wordt het tijd om meer terug naar zijn stijl te gaan", geeft hij aan. "Misschien heeft hij zijn groep wel beter ingeschat dan wij allemaal dachten", treedt ook Wesley Sonck hem nog bij.

Poll

Werd Weiler te fel onder vuur genomen?

(1322 stemmen)

Plaats een reactie

Dirk H +3365
dinsdag 13 februari 2018 om 10:01
Een paar dagen geleden was het nog Weiler's schuld dat er geen mannen meer zijn in de kleedkamer die hun gedacht durven zeggen, want hij had ze allemaal buiten gegooid ...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 10:02]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:02
aiaiaiaiai moeten de grote kenners nu toegeven dat ze der compleet naast zaten?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:49
Dat is net het leuke van analist zijn : zelfs als je verkeerd was kreeg je gelijk door het te zeggen. Waar kan ik solliciteren?
Vind ik leuk
Zetterberg +12240
dinsdag 13 februari 2018 om 12:17
Nooit niets tegen Weiler gehad, maar dit seizoen was er teveel aan: teveel jongeren laten gaan, alleen maar appreciatie voor zijn verdedigend voetbal en vooral: hij was er toch bij tijdens het tussenseizoen en hij heeft nauwelijks versterking op de flank of van voren gevraagd...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:31
Ben geen fan van Sonck, maar het is wel de eerste analist die durft toegeven dat hij er misschien naast zit.Wat een verschil met die pretentieuze Joos (een vat vol eigendunk) en cabaretier Jan Mulder
Vind ik leuk
Vaneigens +1148
dinsdag 13 februari 2018 om 13:31
Vijgen na Pasen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:02
Hein #OUT
Vind ik leuk