Ontslagen Weiler krijgt 'eerherstel': Beter dan wij allemaal dachten

    Ontslagen Weiler krijgt 'eerherstel': "Beter dan wij allemaal dachten"

    dinsdag 13 februari 2018 om 09:45

    Anderlecht heeft het niet bepaald beter gedaan sinds het ontslag van René Weiler. Meer nog: Hein Vanhaezebrouck stoot op exact dezelfde problemen als zijn voorganger. Is de Zwitser te hard aangepakt?

    Mulder ziet de sleutel liggen bij de kern, niet bij de coach. "Er is een gebrek aan klasse en kwaliteit. Hoe is het mogelijk dat Anderlecht Sofiane Hanni heeft verkocht? Anderlecht heeft spelers nodig en geen middelmatige. Vroeger keek je op naar wie bij Anderlecht speelde, nu niet meer", vertelt hij aan Extra Time.

    Filip Joos vindt dat Vanhaezebrouck misschien in de voetsporen moet treden van... Weiler. "We vonden allemaal dat René Weiler geen trainer voor Anderlecht was. Misschien wordt het tijd om meer terug naar zijn stijl te gaan", geeft hij aan. "Misschien heeft hij zijn groep wel beter ingeschat dan wij allemaal dachten", treedt ook Wesley Sonck hem nog bij.

    Poll

    Werd Weiler te fel onder vuur genomen?

    (1322 stemmen)

    Plaats een reactie

    SD +4733
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:53
    Ik vond Weiler alvast beter dan dikkie Hein
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Toca +26792
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:03
    Sd, jij zou uw schoonmoeder als trainer beter vinden dan Hein..
    Vind ik leuk
    Wim1966 +366
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:06
    En er is nog kans op dat het waar is ook :-)
    Vind ik leuk
    Toca +26792
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:09
    En als we nu is naar uw ploegske kijken? las gisteren dat de spelers Boloni beu zijn, omdat ze te hard moeten trainen.
    Er wordt teveel naar trainers en te weinig naar spelers gekeken. Veel te veel pannekoeken.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +366
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:16
    Euh vriend, ik heb geen ploegske. Ik ben redelijk neutraal, durf ik zeggen.
    Ik geloof wel in de kracht en invloed van een coach binnen een team...
    Vind ik leuk
    Toca +26792
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:21
    Dan ben ik fout, dacht dat je antwerp supporter was.
    Ik geloof daar ook in, maar de spelers moeten ook meewillen hé. Die moeten toch ook een beetje zelfrespect hebben en zich niet laten afslachten als tamme schapen.
    Ik weet dat Hein meer tegenstanders heeft dan fans, maar ik zie op dit ogenblik geen enkele trainer beter doen hoor.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +366
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:38
    Stel, jij bent speler en je hoort je coach constant vertellen dat zijn spelers van bedenkelijk niveau zijn. Zou jij je dan dubbel plooien voor hem?
    Of zou je dat eerder doen voor een coach die jouw vertrouwen geeft?
    1 ding weet ik wel zeker: jullie Dendoncker is veel beter dan wat er tegenwoordig uit komt (zie vorig jaar) en ik kan mij niet inbeelden dat hij dat bewust doet.
    Ik zou Gino Caen loslaten op het team. Hij heeft een positieve ingesteldheid en zit al binnen jullie staf...
    Vind ik leuk
    Toca +26792
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:49
    Dendoncker presteert al heel het seizoen onder de maat hé, vanaf speeldag 1.
    Het gaat idd niet goed momenteel, en er is ook geen uitzicht op beterschap denk ik. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten welke speler er momenteel in staat is om het te doen keren, Kums is met veel kabaal binnengehaald, maar is volgens mij een miskoop, en dat als de man van Hein.
    Gino Caen, tot voor een paar weken had ik eerlijk gezegd nog nooit van die man gehoord. Het is erg om toe te geven dat ze mss terug best naar het Weiler voetbal moeten gaan..
    Ik heb voor het eerst sinds jaren weinig goesting om nu vrijdag naar STVV te gaan. Zo erg is het gesteld momenteel. Omdat ik ook daar weer niet veel goeds verwacht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:32
    Kop op Toca!
    Vind ik leuk
    Toca +26792
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:43
    Komt wel goed, ik ga sowieso, maar met de volle moed is het niet natuurlijk. Maar we moeten nu de ploeg meer dan ooit steunen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:18
    Ik vind het wel niet slim van hem dat hij zijn spelers openlijk afbreekt . Ik denk dat dat de groepsgeest niet ten goede komt en daar zit juist het probleem...
    Vind ik leuk
    Toca +26792
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:21
    Nee, dat is waar, daar ben ik het ook mee eens.
    Begrijp ook niet goed wat daar de bedoeling van is. Zijn ontslag zal hij niet kunnen forceren, daar is toch geen geld voor?.
    Vind ik leuk
    Drekovic +7622
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:17
    Alleen als Uw schoonmoeder Pep Guardiola noemt
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:06
    jouw reacties tonen alvast heel veel "kennis"
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:45
    Waarom moet die dikkie erbij? Je kan een mening hebben zonder te beledigen.
    Vind ik leuk
    Dirk H +1943
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:01
    Een paar dagen geleden was het nog Weiler's schuld dat er geen mannen meer zijn in de kleedkamer die hun gedacht durven zeggen, want hij had ze allemaal buiten gegooid ...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:02
    aiaiaiaiai moeten de grote kenners nu toegeven dat ze der compleet naast zaten?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:49
    Dat is net het leuke van analist zijn : zelfs als je verkeerd was kreeg je gelijk door het te zeggen. Waar kan ik solliciteren?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +5980
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:17
    Nooit niets tegen Weiler gehad, maar dit seizoen was er teveel aan: teveel jongeren laten gaan, alleen maar appreciatie voor zijn verdedigend voetbal en vooral: hij was er toch bij tijdens het tussenseizoen en hij heeft nauwelijks versterking op de flank of van voren gevraagd...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:31
    Ben geen fan van Sonck, maar het is wel de eerste analist die durft toegeven dat hij er misschien naast zit.Wat een verschil met die pretentieuze Joos (een vat vol eigendunk) en cabaretier Jan Mulder
    Vind ik leuk
    Vaneigens +528
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:31
    Vijgen na Pasen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:02
    Hein #OUT
    Vind ik leuk