Van Holsbeeck hoeft niet te vrezen, Belgische club bevestigt interesse

Van Holsbeeck hoeft niet te vrezen, Belgische club bevestigt interesse

maandag 12 februari 2018 om 15:51

Het is nog onduidelijk waar de toekomst van Herman Van Holsbeeck binnenkort ligt. Luc Devroe trekt naar Anderlecht, waardoor er geen plek meer is voor Van Holsbeeck. Hij kan echter toch in de voetbalwereld blijven.

Onlangs werd er al geopperd dat Van Holsbeeck mogelijk tot en met komende zomer nog bij Anderlecht blijft. Zo zou hij de overgang van Devroe naar Anderlecht nog vergemakkelijken. Maar Van Holsbeeck heeft nog een andere optie, bij een club in de Jupiler Pro League.

Antwerp werd al naar voren geschoven als mogelijke bestemming voor de manager. Daar kan hij de rechterhand van Luciano D'Onofrio worden. Tegenover Het Nieuwsblad bevestigde The Great Old nu ook dat het zeker geïnteresseerd is in zijn diensten. Paul Gheyssens zou zich willen omringen met mensen die enige kennis van de voetbalwereld hebben. Eén van die personen zou Van Holsbeeck moeten worden.

Lees ook: Van Holsbeeck kan in de voetbalwereld blijven: 'RSCA, Pro League of andere club'

Plaats een reactie

Dirk H +1942
maandag 12 februari 2018 om 15:52
Met ne grote strik rond
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:55
ze mogen hem hebben :-)
kopen mag ook
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:57
zulde toch iets moeten bij geven anders mag je hem houden( teo mag er ni bij zijn)
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:58]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:03
Dat wordt daar een mooi clubje bijeen: Gheysens, D'Onoferio, HVH, .... wat zou er nog kunnen misgaan?
Vind ik leuk
Makke53 +255
maandag 12 februari 2018 om 16:08
Indien Anderlecht inderdaad 40 miljoen schuld heeft wie zijn schuld is da?
Vind ik leuk
Lupo +273
maandag 12 februari 2018 om 18:03
bestuur misschien ?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:19
Ga toch gewoon op pensioen
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:40
Stay calm and pray !!
Vind ik leuk
le swa +136
maandag 12 februari 2018 om 16:45
ik wil hem zelf persoonlijk naar daar brengen
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:14
Onbegrijpelijk
Vind ik leuk
SD +4640
maandag 12 februari 2018 om 17:20
... om Gheysens te "melken"
Vind ik leuk
calimeros +1974
maandag 12 februari 2018 om 17:53
HOPELIJK MAG HIJ MORGENVROEG AL BEGINNEN BIJ ANTWERP.

DAN ZIJN WE DAAR AL VANAF.

EN HOPELIJK PAKT HIJ KUMS - DESCHACHT - GANVOULA - MEE
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 01:33
KAN JE NOG LUIDER SPREKEN ? IK VERSTA JE NAMELIJK NIET ZO GOED !!!
Vind ik leuk
E.V +1911
maandag 12 februari 2018 om 18:34
Paul Gheyssens zou zich willen omringen met mensen die enige kennis van de voetbalwereld hebben. Eén van die personen zou Van Holsbeeck moeten worden.
Het zal wel aan mij liggen maar hier begrijp ik dus de b*llen van....welke kennis van het voetbal heeft HVH dan?...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +11191
maandag 12 februari 2018 om 21:59
RIP Antwerp.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Holsbeeck hoeft niet te vrezen, Belgische club bevestigt interesse