HAHA! 'Koekenbak voor Coucke en Anderlecht'

    HAHA! 'Koekenbak voor Coucke en Anderlecht'

    maandag 12 februari 2018 om 14:37

    Op financieel vlak gaat het Anderlecht naar verluidt niet voor de wind. Ondertussen moet ook Marc Coucke vrezen om een deel van zijn fortuin te verliezen. Gelukkig heeft het Ministerie van Sport nu een ludieke oplossing gevonden om voor beide partijen geld in het laatje te krijgen.

    De satirische pagina's heeft ook oren gekregen van de mindere boekhouding van Anderlecht en de claim van 1,9 miljard van Perrigo aan Coucke. Daarom organiseert het in ware Nero-stijl een Koekenbak om ze er in Brussel weer bovenop te helpen.

    Op woensdag 28 februari staat 'Koekenbak voor Coucke en Anderlecht' op het programma. 'Anderlecht heeft 40 miljoen euro schulden en nu blijkt ook Marc Coucke misschien zijn fortuin te verliezen door een rechtszaak. Daarom organiseren we bij het Ministerie van Sport een koekenbak. Alle kleine beetjes helpen', klinkt het satirisch. Of er effectief ook iets wordt gebakken – buiten lucht – valt nog af te wachten.

    Lees ookCoucke reageert op claim: 'Amerikaanse toestanden in België'

    Plaats een reactie

    maandag 12 februari 2018 om 14:49
    Ok, die vind ik geslaagd.

    Al ben ik nu wel benieuwd wat ze zouden hebben gedaan als Marc Coucke en Sven Kums van naam waren gewisseld...
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5360
    maandag 12 februari 2018 om 15:14
    Tja, een Kumfestijn zeker?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 04:23
    Waauw, snapte hem eerst niet ... Maja, Kums shot bij Anderlecht eh ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:23
    da's n kumshot!
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3490
    maandag 12 februari 2018 om 14:54
    Inderdaad ludiek en goed gevonden :) Niet dat het nu zo moeilijk was, bij de naam Kums zou het inderdaad wat moeilijker zijn :)
    Vind ik leuk
    Makke53 +257
    maandag 12 februari 2018 om 15:05
    Heeft er iemand een serieus iets over da Amerikaans bericht!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:45
    http://m.standaard.be/cnt/dmf20180211_03352452
    Vind ik leuk
    SD +7108
    maandag 12 februari 2018 om 15:10
    Wat jaloezië kan veroorzaken bij de zwakke van geest, de schrijver van dit stukje inclusief.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:16
    Met jaloezie heeft dit niks te maken, wel met feiten. Die feiten maken mij verre van jaloers. En de soep mag dan niet zo heet worden gedronken als ze wordt opgediend neemt niet weg dat de situatie precair is.
    Vind ik leuk
    calimeros +1960
    maandag 12 februari 2018 om 17:37
    SUKKELAAR

    Het is Coucke zijn schuld niet dat iemand wilt betalen wat hij vraagt.

    Als je bij Peter Goossens gaat eten, dan betaal je ook veel.
    Als het jou teveel is, dan blijf je er weg.

    Als uw HUIS maar 10 miljoen waard is en je vraagt er 20 miljoen voor.
    Wie is dan de gek? Deze die 20 miljoen vraagt of diegene die er 20 miljoen voor op tafel legt?????????? alhoewel het maar 10 miljoen waard is?
    Vind ik leuk
    blondel +1965
    maandag 12 februari 2018 om 20:12
    Maar CALIMEROS,dat is nu eens ne keer een goei vergelijking ze.Amaai ,en zelf gevonden denk ik.Chapeau
    Vind ik leuk
    calimeros +1960
    maandag 12 februari 2018 om 20:53
    raar dat jij ze begrijpt

    want uw kennis beperkt zich tot de woordenschat van de boeren

    lomp
    knol
    akker
    stront
    enz....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 04:25
    Dus eigelijk zijn die 4 begrippen voor jou dagelijkse kost.
    Vind ik leuk
    calimeros +1960
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:17
    neenee het zijn begrippen voor de brugse boeren
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:42
    Je begrijpt er echt niks van, he . Alsof je de verkoop van een bedrijf al zou kunnen vergelijken met de verkoop van een huis. Verdiep je misschien even in de materie voor je hier komt razen. Wat denk je nu, dat een multi-national zo maar voor de grap met zo een claim komt? Ik hoop voor Coucke dat het niet zo ver komt maar ik vrees dat het hem toch een aardig cent zal kosten.
    Vind ik leuk
    calimeros +1960
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:16
    grapjas

    die Multi-national is dan toch wel héééél lomp geweest om iets te kopen en een bedrag te betalen en achteraf pas te zien dat het minder waard zou zijn.

    maar ja, de brugse boren die met moeite kunnen schrijven zullen het wel weten zeker
    Vind ik leuk
    Makke53 +257
    maandag 12 februari 2018 om 16:09
    De situatie word er klaarder op!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 04:59
    En dan lezen we in de krant dat KVO in feite nog niet verkocht is maar wel in bruikleen is geven aan Callant voor vijf jaar en die het dan moet zien te verkopen. Het is een soap zonder voorgaande .....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    HAHA! 'Koekenbak voor Coucke en Anderlecht'