'Er is geen hond die gelooft dat paars-wit nog iets van dit seizoen kan maken'

    'Er is geen hond die gelooft dat paars-wit nog iets van dit seizoen kan maken'

    maandag 12 februari 2018 om 14:23

    Het is voorlopig nog niet het seizoen van Anderlecht. Binnenkort heeft de club een nieuwe voorzitter, maar Marc Coucke kan de doelpunten voor paars-wit niet gaan maken. Er zijn nog weinig mensen die geloven in de titelkansen van Anderlecht, dat meent Jef Van Hoofstat in Het Nieuwsblad. 

    'Op 1 maart neemt Marc Coucke officieel de teugels in handen, maar er is geen hond die gelooft dat paars-wit nog iets van dit seizoen kan maken. Anderlecht moet de komende maanden vooral gebruiken om zich als geheel te herbronnen, om het zakenmodel op de schop te nemen', tipt Van Hoofstat Anderlecht. 

    Ook Luc Devroe en de fans van Anderlecht krijgen nog een boodchap mee. ''De toekomstige sportieve chef Luc Devroe zal in tussentijd de trucs moeten bovenhalen waarmee hij anderhalf decennium geleden ook een verouderd Club Brugge reanimeerde. Tot dan kunnen de Anderlecht-supporters beter de ogen en oren gesloten houden, want het beloven nog vier bijzonder lange maanden te worden ...'

    Plaats een reactie

    ElPimpi +1044
    maandag 12 februari 2018 om 14:37
    Mannekes toch, mannekes toch... wat voor ne quatch is me dat toch...
    Blijven jullie nu echt constant jammeren?

    Believe, tegen de start van de PO's us alles nog mogelijk.
    Club heeft al verschillende keren nagelaten de kloof onoverbrugbaar te maken voor beide sportings. Dus dat zal jullie grote geluk zijn (en Clubs grote frustratie) bij aanvang PO's...

    Calimero is er niks tegen... onbegrijpelijk jullie klaagzang.

    Wees gegroet
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:09
    rsca zal, imho, enkel proberen te knallen tegen Club maar zal punten laten liggen tegen de meeste andere ploegen in POI. De malaise zit echt diep bij rsca op alle mogelijke vlakken. Het voetbal zelf doet nog meer pijn aan de ogen dan vorig seizoen. Daarbij werd ook nog eens duidelijk dat Club over zijn dipje heen is, al viel het resultaat tegen dit weekend. De volgende wedstrijd tegen Genk zal dan ook meer uitsluitsel geven. Club loopt wel nog een puntje uit op rsca.
    Ik zie dan ook niet in hoe een Hein opeens de troepen opeens op scherp zou krijgen als hij daar nu al vanaf oktober niet in slaagt. Zoals de zaken nu staan moet rsca al 3 matchen meer winnen dan Club in de PO's.
    Vind ik leuk
    DDT +2826
    maandag 12 februari 2018 om 17:53
    wij moeten gewoon zien dat we europees voetbal halen, de titel is voor gent of brugge
    Vind ik leuk
    Brubru +3214
    maandag 12 februari 2018 om 14:37
    Met onze format kan alles nog. Het is duidelijk dat Anderlecht in een negatieve spiraal zit maar de eerste twee PO1 matchen met wat geluk winnen en anderen die punten laten liggen en het kan er plots anders uit zien.
    Weet je nog dat seizoen toen Standard iedereen overvleugelde en zelfs de eerste PO1 match won van Anderlecht ?
    Vind ik leuk
    Toca +28380
    maandag 12 februari 2018 om 15:17
    Als mijn tante kl*ten had was het Bo Van spilbeeck Kurt.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +938
    maandag 12 februari 2018 om 15:49
    Nog een geluk dat er geen papier aan verspeeld word zou zonde zijn voor t milieu wat een uitzonderlijke akte van hoop kurt en rijd nog maar met de trein wat rond tot ge eindelijk in uw station bent aangekomen
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    ickx22 +368
    maandag 12 februari 2018 om 15:59
    De enige manier om de Anderlechtspelers nog wat te motiveren is, ze elke week verplicht naar Extra Time te laten kijken, zeker de laatste 15 minuten waar de Anderlechtspelers steevast belachelijk worden gemaakt door gasten en analysten. Vandaag zal het hoongelach met RSCA daar meer dan 30 minuten aanhouden, schat ik ....
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 18:43
    Diene Kurt, dat is echt wel de betere science fiction. Star trekkin' across the Jupiler league, on the Herald of Free Enterprise under captain Turf.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 18:43]
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12649
    maandag 12 februari 2018 om 22:00
    Nee, alleen enkele ezels.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Er is geen hond die gelooft dat paars-wit nog iets van dit seizoen kan maken'