'Anderlecht kan spits gaan bekijken op training van tweedeklasser'

    'Anderlecht kan spits gaan bekijken op training van tweedeklasser'

    maandag 12 februari 2018 om 13:01

    Michiel Kramer is maandag opgedoken bij Telstar. De 29-jarige spits - die onlangs werd aangeboden bij Anderlecht - zag onlangs zijn contract bij Feyenoord ontbonden worden en houdt in afwachting van een nieuwe club zijn conditie op peil in Velsen-Zuid.

    Volgens het Haarlems Dagblad zal Kramer in ieder geval deze week nog meetrainen bij de verrassende nummer vier van de Jupiler League. De boomlange aanvalsleider speelde de voorbije tweeënhalfjaar bij Feyenoord, maar had zich in Rotterdam-Zuid onmogelijk gemaakt. Nadat hij halverwege de bekerwedstrijd tegen Heracles Almelo een broodje kroket had gegeten en tijdens de transferperiode geen nieuwe club kon vinden, werd het contract van Kramer ontbonden.

    Waar de spits zijn carrière gaat vervolgen, is vooralsnog onduidelijk. Kramer was vlak voor het verstrijken de transferdeadline in onderhandeling met het Engelse Bolton Wanderers, maar kwam er niet uit met de Championship-club. Ook werd hij gelinkt aan Anderlecht. Paars-wit toonde nog geen concrete interesse in Kramer.

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +9257
    maandag 12 februari 2018 om 13:06
    Eerste zin van het artikel: 'Anderlecht kan spits gaan bekijken op training van tweedeklasser'

    Laatste zin van het artikel: Paars-wit toonde nog geen concrete interesse in Kramer.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 13:13
    inderdaad voetbalprimieur op zijn best
    Niet alles geloven wat ze hier schrijven
    Vind ik leuk
    Garland +4705
    maandag 12 februari 2018 om 13:13
    ??? dat klopt toch, Anderlecht kan hem daar gaan bekijken. Er staat toch niet dat ze in Brussel interesse tonen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 13:14
    Moesten ze entreegeld betalen om die mens aan 't werk te zien?
    Vind ik leuk
    Garland +4705
    maandag 12 februari 2018 om 13:19
    Ik dacht dat ze gewoon een kroket moesten geven.
    Vind ik leuk
    Gregn +129
    maandag 12 februari 2018 om 13:20
    Hahaha kan dat er wel nog van af een ticketje telstar
    Vind ik leuk
    Boerken +5710
    maandag 12 februari 2018 om 14:21
    Ja 100€ voor ticket
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +9257
    maandag 12 februari 2018 om 13:17
    Dat is het hem juist. Waarom de naam Anderlecht in de titel vernoemen als er helemaal niks speelt?
    Vind ik leuk
    Garland +4705
    maandag 12 februari 2018 om 13:18
    Waarschijnlijk omdat ie aan Anderlecht gelinkt wordt. Gok ik.
    Vind ik leuk
    GBAU +1570
    maandag 12 februari 2018 om 13:21
    Door welk spook is de link gemaakt, vraag ik mij af.
    Vind ik leuk
    Garland +4705
    maandag 12 februari 2018 om 13:24
    Het Nieuwsblad dacht ik. Ik denk dat ze met die overal aan het leuren zijn, maar ik denk dat ze geen gek vinden om hem over te nemen.

    HERMAN DIT IS GEEN TIP
    Vind ik leuk
    buck +1891
    maandag 12 februari 2018 om 13:26
    Dacht waarschijnlijk 'Anderlecht zoekt nog een aanvaller'.
    Vind ik leuk
    SD +4733
    maandag 12 februari 2018 om 15:13
    De stukjes worden inderdaad geschreven door mensen die het niet eens bij Het Laatste Nieuws zouden kunnen waarmaken
    Vind ik leuk
    Bonanza +376
    maandag 12 februari 2018 om 17:57
    Maar wij blijven lezen....
    Vind ik leuk
    DDT +1945
    maandag 12 februari 2018 om 18:17
    nee hoor wij lezen vooral de commentaar eronder ;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht kan spits gaan bekijken op training van tweedeklasser'