'Van Holsbeeck grijpt in, maar Anderlecht-spelers zijn niet onder de indruk'

    'Van Holsbeeck grijpt in, maar Anderlecht-spelers zijn niet onder de indruk'

    maandag 12 februari 2018 om 11:45

    De motor van Anderlecht slaat de laatste weken niet meer aan, de slechte resultaten stapelen zich dan ook op. Het signaal voor manager Herman Van Holsbeeck om de spelers toe te spreken... maar dat had geen effect.

    Anderlecht mist momenteel voortrekkers op het veld, dus probeerde Van Holsbeeck de vlam in de pan te krijgen. "Ik geloof in jullie", zo sprak hij volgens Het Laatste Nieuws tegen de eigen spelers. "Maak jullie hoofd vrij, begin met een nieuwe start en vecht." 

    Die speech had naar verluidt geen effect. De spelers zaten er ongeïnteresseerd bij tijdens zijn uiteenzetting. Vanhaezebrouck wil nu de mosterd halen bij zijn ex-club AA Gent en een sportpsycholoog inschakelen. Die moet de mentaliteit in de kern dan terug aanscherpen, want op deze manier lijkt zelfs Europees voetbal voor volgend seizoen nog in het gedrang te komen.

    Plaats een reactie

    Bonanza +521
    maandag 12 februari 2018 om 11:51
    Geen interesse? Niet meer spelen. Simpel
    Vind ik leuk
    Cripler +365
    maandag 12 februari 2018 om 11:57
    Ze moeten wel nog 11 spelers op het veld krijgen he ...
    Vind ik leuk
    freeman +9078
    maandag 12 februari 2018 om 14:35
    Aan hun kluiten zitten , zoals de boeren zeggen ...... dat doet meest pijn !
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:53
    Welkom terug John Troost !! :-)
    Vind ik leuk
    freeman +9078
    maandag 12 februari 2018 om 14:36
    Of een bakje troost ?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:58
    Herman lijkt mij niet den aangewezen man om dit te verkondigen !

    Ze moeten deze week niet trainen, maar zich bezig houden met team bulding etc. de kop leeg maken en zorgen dat de spelers honger naar den bal krijgen !
    Vind ik leuk
    Toca +28380
    maandag 12 februari 2018 om 12:02
    Zijn dat eigenlijk nog wel profs.. op het op zijn Anthony's te zeggen bende janetten ja!!
    Vind ik leuk
    Dirk H +2573
    maandag 12 februari 2018 om 13:30
    Die zitten idd waarschijnlijk al een hele tijd met den dinsdag carnaval in Aalst in hunne kop
    Vind ik leuk
    CobraX +462
    maandag 12 februari 2018 om 12:07
    Als deze heren dit gedrag zouden vertonen bij jobs in een andere sector, dan kregen ze gewoon hun C4. Het wordt misschien eens tijd dat ze beseffen wat voor luxeleventje ze leiden?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +9610
    maandag 12 februari 2018 om 12:25
    Vanwaar komt die informatie? En als ze juist is, wie kan zijn mond niet houden?
    Vind ik leuk
    Boerken +6353
    maandag 12 februari 2018 om 12:32
    Wie is de mol !
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12584
    maandag 12 februari 2018 om 12:29
    Ik zou in die vrije weken na de reguliere competitie de hele kern eens een paar weken met het leger mee laten draaien. Laat ze maar eens goed afzien, dat ze zien wat voor een privilege leven ze wel niet hebben.
    Vind ik leuk
    Makke53 +256
    maandag 12 februari 2018 om 12:34
    Hopelijk leest Hein toch een beetje van al die rimram da er nu gespuid wordt. Da van Coucke en zijn overname door de Amerikanen van MP is volgens mij muggenzifterij! Denk vooreerst aan het extrasportieve nu! Stel een ploeg op, pompt er wa jongeren bij van eigen bodem! Zorg voor ne goeie spirit! De spelers hebben toch de basis? Hein, in dit stadium kunde nie veel misdoen!
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3154
    maandag 12 februari 2018 om 14:51
    Als vroeger Verschueren zich eens kwaad maakte of Constant wandelde de kleedkamer binnen, dan wisten de spelers het wel... :)
    Tijden zijn helaas enorm veranderd!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:49
    Idd dat hoor je toch nog in reacties over oud spelers. Als men naar Mr Constant zn bureau geroepen was dan ... knikkende knieen.
    Dat is nu niet meer. Integendeel...
    Vind ik leuk
    vanhimst +855
    maandag 12 februari 2018 om 23:48
    Herman die de spelers toespreekt zal niet veel uithalen daar hij binnenkort niets meer te zeggen heeft bij Anderlecht
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Van Holsbeeck grijpt in, maar Anderlecht-spelers zijn niet onder de indruk'