Coucke reageert op claim: 'Amerikaanse toestanden in België'

Coucke reageert op claim: 'Amerikaanse toestanden in België'

maandag 12 februari 2018 om 11:10

Maandag raakte bekend dat Marc Coucke moet vrezen voor zijn centen. Perrigo, het Amerikaanse bedrijf dat Omega Pharma heeft overgenomen, klaagt hem namelijk aan. Via Twitter heeft Coucke ondertussen gereageerd op de claim van Perrigo. 

Coucke loopt het risico om een fortuin te verliezen. De Amerikaanse gigant eist niet minder dan 1,9 miljard euro van hem. Coucke heeft het niet zo begrepen op de claim van Perrigo. 'Amerikaanse toestanden in België', klinkt het via Twitter. 'Iedereen mag hoge bedragen eisen van iedereen in onze rechtsstaat, zeer vervelend natuurlijk.'

De nieuwe voorzitter van Anderlecht gelooft dat alles goed gaat komen.  'Het contract is volgens Belgisch recht, en verdediging/tegenclaim worden minutieus uitgewerkt en ikheb alle vertrouwen in de uitkomst.'

Zwijgen is goud
Voorlopig kan en mag Coucke verder weinig zeggen over het onderwerp. Dat beseft hij zelf ook. 'Verder mag ik hier (juridisch) geen commentaar of interviews over geven, dank voor het begrip', sluit Coucke af. 

Plaats een reactie

firedwarf +1809
maandag 12 februari 2018 om 11:41
tis weer coukenbak... Anderlecht binnen een jaar weer te koop? :D
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:43
Jammerlijke situatie die toch onnodige ongerustheid zal teweeg brengen bij de echte anderlecht supporters en dat verdienen ze niet.
Kop op mannen : eens schijnt de zon opnieuw...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:44
Oei oei, dan moet heel RSCA verkocht worden. En met die eis boven zijn hoofd zou het ook best kunnen dat zijn investeringen in RSCA minder groot zullen worden dan oorspronkelijk gepland ? Nog een reden waarom het niet goed is dat de zakenwereld het voetbal meer en meer in zijn greep krijgt
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 12:34
sukkelaar
Vind ik leuk
Toca +16899
maandag 12 februari 2018 om 12:06
Laten we maar eerst afwachten wat er van komt.
Vind ik leuk
Boerken +3557
maandag 12 februari 2018 om 12:33
Lang afwachten vooral
Vind ik leuk
Toca +16899
maandag 12 februari 2018 om 13:16
Heb net Paul d'hoore gehoord en die zegt dat dat allemaal niet veel invloed gaat hebben op zijn bedrijven. Het gaat sowieso nooit dat bedrag worden en indie hij moet betalen wordt dat geld geleend...
Vind ik leuk
Boerken +3557
maandag 12 februari 2018 om 13:35
De mug en de olifant!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 12:28
Verdomme toch ; na de put van VanHolsbeke , het slechte beleid , ... nu dit
Ik vrees ervoor dat hij geen euro zal investeren.
Dan hangt ook de schadeclaim van Ghelenco boven ons hoofd in verband met het Eurostation.
Sportief worden we belachelijk gemaakt door de chance boeren, bij de bond is onze plaats ingenomen door boer Verhaeghe , sportief uitverkocht en een trainer die voor geen oplossingen meer zorgt en zelfs de handoek werpt ...
pfff
SUPPORTERS RECHT JULLIE RUG
VOLGENDE MATCH THUIS ALLEMAAL IN HET STATION OM ONZE ONVREDE TE LATEN MERKEN

WE ARE ANDERLECHT
WE ARE ANDERLECHT
Vind ik leuk
Boerken +3557
maandag 12 februari 2018 om 12:35
Begin een keer met die chanceboeren er niet bij te betrekken! En de energie in andere zaken te steken
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:04
zo sprak de landbouwer
Vind ik leuk
freeman +5783
maandag 12 februari 2018 om 13:12
Gezond boerenverstand ! Remember !
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 12:40
In het station gaat ge niet veel medezangers hebben..
Het lot van uw club in 1 iemands handen leggen is nooit goed! Het wordt overal gedaan maar op lange termijn gaat dit mis...
Vind ik leuk
freeman +5783
maandag 12 februari 2018 om 13:11
Investeren ? Wees al blij dat hij al die schulden overgenomen heeft !!!
Vind ik leuk
freeman +5783
maandag 12 februari 2018 om 13:10
Geen probleem : Anderlecht zal wel zijn steentje toedragen in de schadeclaim ! Mja .... de Amerikanen lachen daar niet mee , hé ! :-)
Vind ik leuk
Bart1999 +1203
maandag 12 februari 2018 om 17:59
En maar zagen over boeren. Om dan te zeggen : “Allemaal in het station mannen” brussel zuid neem ik aan ? We take the train, we take the train. Een amoebe heeft meer verstand. Voor mijn part pluimen ze dat koekvarken tot op zijn vel, dan zijn we ineens van die prins carnaval af. Anderlecht zal daardoor niet verdwijnen.
Vind ik leuk
Bart1999 +1203
maandag 12 februari 2018 om 18:00
Komaan Kurtje, naar het station, ticketje kopen !
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:55
Ik heb toch het gevoel dat ze daar een beetje de trein aan het missen zijn in Brussel.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:57
Het blijft natuurlijk de vraag welke gevolgen dit gaat hebben voor NMBS Anderlecht...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:01
Of zoals de voorzitter wel eens zingt: "met de trein naar Oostende, tsjoeke, tsjoeke tuut"
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:49
N u ben ik toch eens benieuwd of de Kurt enkel maar naar het station gaat. Misschien volgt hij ook de treiningen.
Vind ik leuk
blondel +741
maandag 12 februari 2018 om 20:05
Wordt het geen tijd KURT dat Anderlecht eens op een voetbalveld gaat spelen ipv in een station.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws