Alle twijfel is weg: Anderlecht heeft nu zijn beste transfer gedaan

Alle twijfel is weg: "Anderlecht heeft nu zijn beste transfer gedaan"

maandag 12 februari 2018 om 10:03

Nog even en er waait een nieuwe wind door het Constant Vanden Stockstadion. Binnen een paar weken is Marc Coucke de nieuwe voorzitter van de club. Luc Devroe volgt in zijn spoor. Devroe zelf ontkent nog zijn overgang naar het Astridpark, maar is Het Laatste Nieuws neemt Patrick Orlans alle twijfels - als die er nog waren - weg.  

"Luc is een fantastische collega en een vriend, van wie we op korte termijn waarschijnlijk afscheid nemen", stelt Orlans in de krant. "Hopelijk mag ik hem nog bellen om te vragen of speler X of speler Y die we willen kopen een 'goeie' is. Nu staan we veertiende, volgend jaar wil ik met een andere sportieve directeur veel hoger staan."

Orlans looft de kwaliteiten van Devroe. "Luc is heel bescheiden en down to earth. En heeft met Meunier, Perisic (ex-Club Brugge, red.) en onze spelersgroep bewezen een vakman te zijn. Misschien heeft Anderlecht nu wel de beste transfer gedaan", stelt de directeur van KV Oostende.

Wachten op Dubai
Coucke is op 19 februari terug van zijn vakantie van Dubai. Daarna gaat hij opnieuw samenzitten met Devroe en de mondelinge overeenkomst om mee naar Anderlecht te gaan officieel maken. Goed een week later zullen de twee heren te bewonderen zijn in Brussel. 

Lees ook'Donkere wolken bij Anderlecht, Coucke kan zijn fortuin kwijtspelen'

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 10:11
Als Devroe je beste transfer is...
... dan zegt dat heel wat over alle andere transfers.
Vind ik leuk
Toca +17197
maandag 12 februari 2018 om 10:21
Ik heb het ook moeilijk met zijn Brugge kop maar we hebben nu eenmaal geen keuze en moeten hem een kans geven.
Vind ik leuk
ROBSON +312
maandag 12 februari 2018 om 10:33
Gaat hij als ex keeper in de spits spelen mss? Is in alle geval een betere versie van teo.
Vind ik leuk
Verne +237
maandag 12 februari 2018 om 11:45
Beste transfer ? Het KVO van Devroe blijft nu over met een pak miljoenenschuld zoals RSCA van Van Holsbeek eveneens.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 12:45
Dat klinkt niet veelbelovend...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 12:52
devroe komt van de boeren
als dat de beste transfert is ?
bij oostende kon hij verloren glories binnenhalen met de centen van coucke
allez
akpala, rozenthal, berier, proto, lombaerts, ... dan een paar sukkelaars van Kotrijk , come on zeg : als dat toptransferts zijn
geeft bij mijn weten maar twee goede spelers gehaald in zijn carriere :
periic en meunier
voor al de rest bla bla en veel sukkelspelers
coucke zonder veel geld en devroe als manager die de put van Vanholsbeeck moet opvullen
toptransfert : mijn voeten
Vind ik leuk
ElPimpi +676
maandag 12 februari 2018 om 13:28
Rozehnal bedoel je dan toch, want onze Ronny voetbalt al een tijdje ni meer ;-)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:22
Je schrijft als een redacteur van voetbal primeur!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:00
Orlans is tophumorist : hopelijk mag ik nog bellen om raad te vragen en hopelijk staan we met een ander volgend jaar hoger .... :-)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:21
Haaaaaaaahahaha
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Alle twijfel is weg: "Anderlecht heeft nu zijn beste transfer gedaan"