Bom bij Anderlecht: 'Geen enkele speler steunt Vanhaezebrouck nog'

    Bom bij Anderlecht: 'Geen enkele speler steunt Vanhaezebrouck nog'

    maandag 12 februari 2018 om 08:30

    Hein Vanhaezebrouck heeft er geen goeie maanden opzitten bij Anderlecht. Hij heeft het tij niet kunnen keren na de periode van René Weiler. De spelers zouden stilaan ook hun geloof verliezen. 

    Stephan Keygnaert van Het Laatste Nieuws beweert dat hij dat uit goede bron heeft vernomen. "Als het juist is wat een belangrijke speler in de kleedkamer oppert, namelijk dat 'niemand in de spelersgroep nog achter de trainer staat', stevent Anderlecht de komende maanden recht de dieperik in", zo vertelt hij.

    Vooral zijn harde woorden voor de eigen spelers worden te veel. "Bij het uitblijven van succes verliest Vanhaezebrouck met zijn ongedwongen (en ondoordacht) discours steeds meer krediet. Dat was eerder zo in de bestuurskamer en de vestiaire van AA Gent, en dat krijgt nu een uitloper in Anderlecht. 'Beseft Hein wel in welke club hij is terechtgekomen?', valt te horen op de tweede verdieping in Neerpede. Spelers klagen over: 'Niemand krijgt vertrouwen van Hein.'

    Zo zou de periode van Vanhaezebrouck bij Anderlecht wel eens heel kort kunnen zijn. "Het is een publiek geheim dat Marc Coucke en (vooral) Luc Devroe geen hoge pet op hebben van Vanhaezebrouck. Coucke tracht dat inmiddels her en der te ontkrachten."

    Poll

    Heeft Vanhaezebrouck jou ontgoocheld tot nu toe?

    (1812 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +15046
    maandag 12 februari 2018 om 08:57
    Wat een Anderlechtbasher, die Keygnaert.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 12 februari 2018 om 09:18
    Is anders wel een groot supporter van paarswit. Ik verdenk hem er zelfs van in een paarswitte pyjama te slapen.
    Anderzijds heeft hij de slechte gewoonte om zelf te proberen de problemen daar op te lossen en door zijn artikels in de krant de situatie voor sommigen onmogelijk te maken.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15046
    maandag 12 februari 2018 om 09:32
    Wat die man schrijft is vaak zo uiteenlopend..
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 09:01
    Hein heeft kwaliteit, de kern die hij ter beschikking heeft heel wat minder... Hij moet al met beloftes gaan werken als hij wil vervangen. Chaos in Anderlecht. Hein heeft daar geen schuld aan, the wright man at the wrong time at the wrong place.
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    maandag 12 februari 2018 om 19:34
    Gelooft u dat zelf,geen talent ter beschikking?Dendoncker,2é plaats gouden schoen,Kums,gouden schoen 2016,Teo ,topschutter vorig seizoen,Sels,beste doelman 2016,Spajic,een van de beste stoppers vorig seizoen,Onyekuru,topscorer vorig seizoen,Gerkens ,jeugdig toptalent,Trebel,iemand die er 90min voor gaat.+enkele jonge talenten(volgens HVH) Ik denk dat iedere trainer met zo een kern blij zou zijn,maar niet HVH.Vele trainers moeten het met veel minder doen,en zeggen de supporters dan nooit,onze kern is beter dan die van Club.Of toch een overroepen trainer?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:19
    Ik zou zeggen, stel eens een paar mogelijke basisploegen op en laat het me weten. Je zal zien dat je niet veel keuze hebt. Doe hetzelfde voor bv Brugge en je hebt voldoende keuze. Verleden seizoen was het ook niet mooi, maar ze speelden heel verdedigend. Ze gaven weinig tot geen kansen weg en uit de weinig kansen die ze hadden, scoorde Teo wel. Dat verdoezelde veel. De kern dan. Dendoncker. Hij werd beloond voor zijn wedstrijd tegen Man.U en voor de titel. Maar zo een uitzonderlijk talent vind ik hem niet. Het is niet dat hij een bal op uwe stropdas kan leggen, assists bij de vleet geeft, enzo.... Hij is een kilometervreter en dat is zijn grootste kwaliteit. Hij had al lang verkocht loeten zijn, want deze Dendoncker speelt echt zwak. Kums, wel een goede voetballer, altijd een zwak voor gehad. Maar Anderlecht had hem nooit mogen kopen voor zoveel geld. Moet beter kunnen. Gerkens, wel jeugdig maar toch geen toptalent. Die mag nooit basisspeler bij Anderlecht zijn met zijn kwaliteiten nu. Is hij dat wel dat zegt dan meer over het lage niveau van Anderlecht... Trebel. Nuttige voetballer, vechter en technisch OK, maar afgrijselijke statistieken qua assists en goals. Maar een goede ploeg zet ofwel Kums ofwel Trebel. En niet alletwee. Op een gegeven moment speelde Anderlecht met Kums en Trebel en Dendoncker in het middenveld....wat verwacht je dan? Teo dan, is een vrij beperkte spits want alleen maar bruikbaar in de 16. Dat mag geen excuus zijn want Anderlecht zijnde moet je voldoende talent hebben om hem goed aan te spelen. Zet goede flankaanvallers en een goede 10 en 8 achter Teo en hij zal wel scoren. Maar hij wordt niet goed omringd. En wat zijn de alternatieven voor Teo... Ganvoula? Tja... en na Ganvoula.... niets. Het is gewoon triest. Je hebt als trainer een onevenwichtige kern en dan heb je daar weinig tot geen mensen zitten die de match met één beweging kunnen beslissen. En dat hadden ze vroeger wel. Deed Jovanovic het niet, dan had je Mbokani en gaf die niet thuis dan was het Boussoufa. Er stond altijd wel iemand op. Nu geeft niemand thuis...
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3519
    maandag 12 februari 2018 om 09:02
    Als je zo elke keer je spelers aanvalt IN HET OPENBAAR dan krijg je dat terug in je gezicht! Ik zeg niet VHB geen gelijk heeft maar zo moet hij in de kleedkamer praten en niet tegen de pers! Dat dat 1x gebeurd:ok! Maar elke week opnieuw?
    Ik kan mij wel voorstellen dat de kleedkamer zich tegen hem keert!
    Hij zou zo beter na elke match over het bestuur praten en zijn spelers intern aanpakken!
    Exit Hein? Wie zal het zeggen..........
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    maandag 12 februari 2018 om 09:26
    Als je de laatste matchen zag klinkt dit verhaal heel geloofwaardig van Keygnaert.
    Vind ik leuk
    SD +9389
    maandag 12 februari 2018 om 09:41
    Wie gelooft Het Laatste Nieuws ? Sensatie zoeken of creëeren is hun handelsmaerk
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 12 februari 2018 om 09:59
    Het is wel de krant die thuis is op Anderlecht. Eens Keygnaert (die volgens mij de mol bij Anderlecht heel goed kent) begint aan de poten van iemand zijn stoel te zagen kan het rap gaan.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1663
    maandag 12 februari 2018 om 09:46
    Hein is een coach die maar 1 strategie heeft. Dat werkte bij Gent omdat hij die ploeg rond zijn strategie gebouwd heeft. Maar Anderlecht is niet de blauwdruk van Gent. Een andere manier bestaat niet in zijn kop, en dus weet hij niet wat te doen. Hij begint dan maar rond zich heen te schoppen. De 1ste keer dat zoiets werkt moet nog voorkomen.
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    maandag 12 februari 2018 om 19:41
    Bij AA Gent kon hij werken met spelers die het nog moesten maken.Eenmaal dat hij met vedetten moet werken(zie:RC Genk) is het veel minder.Spelers die denken dat ze vedette zijn moet je niet elke week uitkafferen.Die keren zich altijd tegen de trainer.Als ik de match tegen Oostende zag,dacht ik direkt,Dendoncker doet dat expresse.Ik had hetzelfde gevoel als Anderlecht thuis tegen Bayern,toen Kums rood pakte om Weiler buiten te werken.Zeg niet dat het zo is,maar mijn gevoel zegt van wel.
    Vind ik leuk
    Bonanza +688
    maandag 12 februari 2018 om 09:51
    Ma ogodocharme toch die mannekes. Zo op hun doos krijgen als ze niet werken voor al hun miljoenen.... Je zou er compassie mee krijgen. Hallo.... da zouden toch volwassen mensen moeten zijn, djeezes
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    maandag 12 februari 2018 om 10:03
    Zo slecht was het onder weiler nu bekeken ook niet ! Toch?
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    maandag 12 februari 2018 om 10:24
    Geef Hein een spits die 22 keer scoort zou de wereld er nu ook anders uit zien hoor.
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    maandag 12 februari 2018 om 10:27
    Die had weiler ook niet meer he
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    maandag 12 februari 2018 om 10:29
    Toen trok het voetbal ook op niks meer he. Als Brugge fan kan jij niet begrijpen dat we met weiler zijn afbraakvoetbal niet konden leven denk ik. En nu is het idd niet beter. Maar dat was het dit jaar met weiler ook niet. Momenteel.met geen enkele trainer.
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    maandag 12 februari 2018 om 10:32
    Miss. Dat dat voor weiler de beste oplossing was voor die ploeg, met een Messi of Ronaldo zou hij ook zo niet spelen hoor.
    Vind ik leuk
    DDT +3388
    maandag 12 februari 2018 om 17:25
    met weiler dit seizoen 10 punten achterstand, met hein slechts 4 extra :)
    Vind ik leuk
    Patfey +5264
    maandag 12 februari 2018 om 18:21
    Wel.
    Vind ik leuk
    Patfey +5264
    maandag 12 februari 2018 om 18:20
    Wel. Er wordt nu geklaagd dat er geen spelers met persoonlijkheid zijn, en dat die weg zijn door het “opkuisen van de kleedkamer”. Wie deed dat weer?
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    maandag 12 februari 2018 om 10:27
    HEY DIKKE HEIN HIER STOPT JE TREIN.....HEY DIKKE HEIN HIER STOPT JE TREIN.....HEY DIKKE HEIN HIER STOPT JE TREI EIN..HEY DIKKE HEIN HIER STOPT JE TREIN. Men heeft mph al meerdere keren gecontacteerd zegt die ja(wat niet gaat gebeuren)ligt hein per direkt op straat. Ook coucke ligt onder vuur voor fraude,een hoop sukkels op het plein en supporters van mijn kloten.............het gaat daar goed op anderlecht.Zalig toch zou onze gouden schoen zeggen.
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    maandag 12 februari 2018 om 10:31
    Onnozelaar. Zelf teveel gepest om uw gewicht ofzo ???? Mph dan is het stadion pas echt leeg bij ons. Die kwal.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:34
    Ik denk niet dat MPH de eerste trainer zal zijn die na Standard en Club Brugge naar RSCA zal gaan.
    We hebben gezien hoe gevoelig dat lag bij Tchité.
    Michel is intelligenter dan dat.
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    maandag 12 februari 2018 om 10:36
    Hij zou ook nooit aanvaard worden Jan. De haat is wederzijds. Dan gooi ik mijn abonnement dat ik al 30 jaar heb in de vuilbak. En dat meen ik echt.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 12 februari 2018 om 10:41
    Wat een zever. Een speler, een trainer, allemaal passanten toch ? Alleen de club blijft en daar ben je supporter van of niet ? Je mag trouwens van MP denken wat je wil (die speelt ook zijn rol net als Sa Pinto, Hein, Maes, enz.) maar die deed het wel goed zowel bij Standard, Gent, Twente of Brugge.
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    maandag 12 februari 2018 om 10:46
    Wat jij daar van vindt kan me nu is niks schelen. Het zal toch nooit gebeuren maar ik ben altijd mezelf en zal.altijd mijn principes hebben.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 12 februari 2018 om 12:11
    Ik zou deze die roepen dat ze geen abonnement meer zullen nemen maar wel de eersten zijn die verlengen geen eten willen geven hoor. Dus omdat iemand die je haat - terwijl je die persoon niet eens kent - trainer of speler zou worden bij je favoriete ploeg zou je je eigen straffen door niet meer te gaan ?
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    maandag 12 februari 2018 om 12:28
    Het zal nooit gebeuren dus ik zal nooit niet moeten gaan. Dus laten we het maar laten rusten zeker. Ik denk dat je goed genoeg weet dat zowel de calimero als de fans van Anderlecht mekaar niet moeten.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2950
    maandag 12 februari 2018 om 10:46
    Men zag nochtans groen van jaloezie toen mph naar club kwam......vooral bij anderlecht waar ze hem al meerdere keren vroeg.
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    maandag 12 februari 2018 om 10:47
    Leef maar verder in uw fantasie wereld. T heeft 3 jaar geduurd voor hij kampioen werd.
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    maandag 12 februari 2018 om 19:48
    Dit zou onze "gouden schoen" nooit zeggen. Alleen supporters die andere ploegen viseren ipv voor hun eigen ploeg te supporteren.
    Vind ik leuk
    Sweatisglory +1017
    maandag 12 februari 2018 om 14:47
    Hein is al een tijd bezig met ' De kroniek van een onaangekondigd ontslag'
    Vind ik leuk
    BrunoP_ +0
    maandag 12 februari 2018 om 18:26
    Anderlecht had beter moeten weten. Na het kampioenenjaar met AA Gent is het bergaf gegaan met HVH.
    Als er gewonnen wordt staat Heintje: "Wij hebben gewonnen" te roepen maar als er verloren wordt is het van " Mijn spelers hebben verloren".
    Blijkbaar heeft HVH het moeilijk om zijn verantwoordelijk te nemen. Ne gruute sukkel.
    Vind ik leuk
    Elise +435
    zaterdag 17 februari 2018 om 05:08
    Hanni koos het hazenpad op tijd. Hein de grootste Calimero als je hem zo bezig hoort mss nog gesteund door Kluns en Sels
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws