'Vertrekkende Van Holsbeeck kan nog flinke som opstrijken bij Anderlecht'

'Vertrekkende Van Holsbeeck kan nog flinke som opstrijken bij Anderlecht'

maandag 12 februari 2018 om 07:15

Herman Van Holsbeeck gaat binnenkort waarschijnlijk plaats moeten ruimen bij Anderlecht. Luc Devroe staat al klaar om de sportief manager te vervangen. Van Holsbeeck hoeft echter zeker niet met lege handen weg te gaan.

Het Nieuwsblad geeft namelijk aan dat Van Holsbeeck bij Anderlecht een contract van onbepaalde duur heeft, met een opzeg van 24 maanden loon. Bij de komst van Devroe zou Van Holsbeeck zijn opvolger nog even mogen inwijden, maar dan moet hij onherroepelijk weg. Hoeveel Van Holsbeeck precies verdient bij Anderlecht is niet bekend.

Van Holsbeeck heeft zelf wel een uitweg na Anderlecht. Hij zou naar Antwerp kunnen, waar voorzitter Paul Gheysens hem graag wil binnenhalen om Luciano D'Onofrio bij te staan. Het uitzicht op die nieuwe job zou het vertrek bij Anderlecht makkelijker kunnen maken, maar dan moet Van Holsbeeck wel vrijwillig nog twee jaarlonen opgeven.

Plaats een reactie

Boerken +3575
maandag 12 februari 2018 om 08:53
Hebben ze dan nog geld daarvoor?
Vind ik leuk
SD +3261
maandag 12 februari 2018 om 09:44
Daar gaat het enkel om; geen eergevoel maar wel gevoel voor geld.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:23
SD schreef het reeds enkele keren HVH denkt alleen maar aan zijn centen en daarom doet hij zaken met Bayat zij beide hebben hun zakken goed gevuld met de transfers die helemaal niet nodig waren maar zij verdienden zeer goed
Vind ik leuk
Brubru +906
maandag 12 februari 2018 om 12:25
Herman is bediende bij Anderlecht met een contract van onbepaalde duur en heeft dus zoals iedere bediende die afgedankt wordt recht op een ontslagvergoeding.
Als dat inderdaad zo is dan denk ik dat Herman een maandelijkse bezoldiging krijgt zoals iedere bediende.
Die wedde zal hij niet zelf bepaald hebben maar het bestuur.
Herman is natuurlijk een gemakkelijk doelwit maar de echte geldwolven of verantwoordelijken voor de financien zitten volgens mij wat hoger in de hierarchie.
Vind ik leuk
deket +125
maandag 12 februari 2018 om 09:45
ze weten bij den Antwerp blijkbaar niet goed wat ze doen,overal waar hij komt,zoals Lierse en Brussels liet hij een financiele puinhoop achter
en nu bij Anderlecht blijkt hij het schoothonje te zijn van makelaar Bayat,en kwam Anderlecht verzwakt uit de transferperiode. welke geslaagde transfer deed jij de laatste jaren?;alleen Spajic,die nu uit vorm is
maar ook bij Devroe heb ik geen goed oog.
Bij Brugge bleek hij ook niet echt succesvol
Vind ik leuk
Brubru +906
maandag 12 februari 2018 om 13:43
Je moet toch al erg naief zijn om te denken dat alles wat bij Anderlecht uitgegeven wordt een beslissing van Herman is.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:12
Misschien moet Herman eens aankloppen bij het Fonds voor sluiting van ondernemingen. Gewoon, uit voorzorg.
Vind ik leuk
ROBSON +312
maandag 12 februari 2018 om 10:41
Er staat bij "kan".Anderlecht staat op het punt falliet te draaien dus hvh zal moeten opkrassen zonder nen euro.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:08
en weet je wat Vanholsbeeck gaat zeggen : ik ben uitgespuwd door de supportters , dus zal ik alles tot de laatste cent opnemen
ik zou echt die boekhouding eens willen zien
* al die titels = x aantal keer CL startpremie
* al die spelers die met dikke winsten verkocht zijn
* het Vandenstockstation is al jaren afgeschreven en veel renovatiewerken zijn er ook niet geweest
* bij elke CL champagne worden de supporters uitgemolken : dikke entrees voor dikswijls zeer pover voetbal
* de vraag is dan : waar is dat geld ? bij de familie Vandenstock, bij de mysterieze Vandamme, bij de familie Collin, in Vanholsbeeck zijn zakken ?

wie zal het zeggen
de mooiste en fierste ploeg van het land wordt in haar hart getroffen
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:39
https://cri.nbb.be/bc9/web/companyfile?execution=e1s2

voor een kleine 30€ kan je gaan lezen ...