Anderlecht wil gecontesteerde speler toch houden: Ze weigeren ieder bod

    Anderlecht wil gecontesteerde speler toch houden: "Ze weigeren ieder bod"

    donderdag 18 januari 2018 om 21:00

    Anderlecht staat heel dichtbij de verkoop van Nicolae Stanciu, maar dat voedt meteen de geruchten over andere vertrekkers. Alexandru Chipciu gaat echter niet weg.

    Bij Digisport leek Anamaria Prodan, de zaakwaarnemer van Stanciu, dat wel uitschijnen. "Bij Chipciu geldt net hetzelfde verhaal, zijn makelaar is wanhopig op zoek naar een nieuwe club", zo wist ze te melden.

    Toen Digisport daadwerkelijk met die man sprak, klonk er echter een totaal ander verhaal. "Anderlecht heeft voorlopig elk bod op Chipciu geweigerd. Ze willen niet weten van een definitieve transfer of een huurbeurt". Chipciu blijft vermoedelijk dus ook na de winterstop bij Anderlecht. Logisch ook, want door de mislukte comeback van Andy Najar heeft Anderlecht niet veel opties op de rechterflank. Chipciu ligt in de balans met Dennis Appiah, Massimo Bruno en Albert Sambi Lokonga.

    Poll

    Moet Anderlecht Chipciu houden?

    (363 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mario_ +1388
    donderdag 18 januari 2018 om 21:14
    Sambi speelt centraal
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3029
    donderdag 18 januari 2018 om 21:27
    Waar haalt hij idd Lokonga. Linksvoetig, dacht ik, bovendien.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 21:17
    Je bent maar zo goed als je zwakste schakel.
    Vind ik leuk
    Toca +28380
    donderdag 18 januari 2018 om 21:30
    Die Prodan is een echte stoker heb ik de indruk. Den Herman zal ze mss in Marbella uitgenodigd hebben ;-)
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12649
    vrijdag 19 januari 2018 om 11:22
    Wel geen misse stookster.
    Vind ik leuk
    Toca +28380
    vrijdag 19 januari 2018 om 11:27
    Das waar, die zou bij mij ook wel is mogen stoken..
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 23:05
    Laat hem nu ook maar gaan, Anderlecht verkoopt alles. Binnenkort nog de bureaustoel en de kast en de bureau van den Herman, om een speler een maand te kunnen huren. Zo triestig dat het bij Anderlecht is... een topclub onwaardig. Ik ben al zeer lang fan van Anderlecht, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Nog nooit. Ik heb al jaren meegemaakt dat ze afkwamen met spelers die ze in den Aldi gevonden hebben, maar zelfs dat zit er nu niet meer in.
    Vind ik leuk
    dakcota +4229
    vrijdag 19 januari 2018 om 13:35
    een typische reactie van iemand die niet snapt hoe een overname in zijn werk gaat....
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 januari 2018 om 16:50
    Weet ik wel. Maar mag het misschien even om daar gefrustreerd over te zijn...
    Vind ik leuk
    dakcota +4229
    vrijdag 19 januari 2018 om 20:38
    Natuurlijk! Ik ook hoor. Hoe hard moet het zijn om morioka aan te trekken zelfs met deze situatie!

    maar ergens ook wel begrip dat het nu eenmaal moeilijk is, vroeger had herman vrij spel van VDS en kon hij gewoon doen, soms viel dat tegen maar meestal ging dat goed. Nu is hij blok gezet door die overname. frustrerend, maar begrijpbaar
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht wil gecontesteerde speler toch houden: "Ze weigeren ieder bod"