Sparta Praag komt met een belangrijke update over de transfer van Stanciu

    Sparta Praag komt met een belangrijke update over de transfer van Stanciu

    donderdag 18 januari 2018 om 15:39

    Het moment dat Nicolae Stanciu officieel wordt gepresenteerd als speler van Sparta Praag komt steeds dichter. De Roemeen van Anderlecht heeft namelijk al met succes zijn medische testen bij de Tsjechische topclub afgelegd.

    Sparta Praag bracht deze belangrijke mededeling donderdagmiddag via Twitter naar buiten. Op de bijgevoegde foto's is te zien hoe Stanciu aan de Universiteit van Praag wordt onderzocht door de artsen. Er kwamen geen onverwachte problemen naar voren. Sparta Praag meldt in de tweet wel dat er nog onderhandelingen tussen de clubvertegenwoordigers volgen.

    Het akkoord tussen Anderlecht en Sparta Praag is de laatste hindernis die moet worden genomen. Naar verwachting zal Anderlecht circa vijf miljoen euro voor de aanvallende middenvelder ontvangen, die helaas de hoge verwachtingen niet kon waarmaken in het Astridpark. Via bonussen hopen de Brusselaars het verlies op de 'man van tien miljoen' te beperken. 

    Plaats een reactie

    Dirk H +3080
    donderdag 18 januari 2018 om 15:44
    De soap is nog gedaan op VP
    Vind ik leuk
    Toca +33836
    donderdag 18 januari 2018 om 15:48
    Nu zitten we echt midden in de seizoensfinale Dirk..
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14268
    donderdag 18 januari 2018 om 15:51
    Plottwist: Stanciu blijkt uiteindelijk een vermomde Ganvoula te zijn (daarom dat Ganvoula zo goed speelt ineens).
    Vind ik leuk
    Garland +5351
    donderdag 18 januari 2018 om 15:52
    Waarom dreig ik dit nog te geloven?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6162
    donderdag 18 januari 2018 om 15:58
    Is het geloven of eerder hopen? ;-)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14268
    donderdag 18 januari 2018 om 16:00
    Voor dat beetje hoop te blijven houden, doet een mens veel :)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 15:51
    seizoensfinale zonder spannend einde... Ze laten één van de enige creatievelingen van onze club gaan en vermoedelijk gaan ze de gehoopte binnenkomende transfers mislopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 15:59
    Zélfs een seizoensfinale kan blessuretijd opleveren!
    Vind ik leuk
    vanhimst +927
    donderdag 18 januari 2018 om 16:09
    de halve finale gespeeld en nu eindelijk de finale in het zicht ,maar toch triest voor een speler die nooit een echte kans gekregen heeft , afwachten wat hij zal doen bij



    de halve finale is gespeeld nu nog de finale , toch triest voor en speler die met zoveel tam tam is binnengehaald en nooit een echte kans gekregen heeft , afwachten wat hij bij Praag zal brengen



    Vind ik leuk
    Toca +33836
    donderdag 18 januari 2018 om 16:25
    Kan je dat nog is herhalen aub.. ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 20:45
    Ze zijn er nog niet he. De transfer met Anderlecht moet nog beklonken worden en ik meen te weten dat Stanciu ook wel een aardige cent wenst te verdienen.... dus er kopen zeker nog berichten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws