Vanhaezebrouck blijft de rust zelve: Ik had geen enkel vermoeden

    Vanhaezebrouck blijft de rust zelve: "Ik had geen enkel vermoeden"

    donderdag 18 januari 2018 om 14:47

    Bij RSC Anderlecht is het voorlopig erg stil op het gebied van inkomende transfers. Enkel Kenny Saief kwam over van KAA Gent. Op andere nieuwkomers is het nog even wachten. Dat heeft mede te maken met de wissel van de wacht in Brussel. Een moeilijke situatie voor Hein Vanhazebrouck, maar de trainer blijft rustig. 

    Momenteel is Roger Vanden Stock nog de voorzitter bij Anderlecht en fungeert Herman Van Holsbeeck de manager van dienst. Binnenkort zwaait Marc Coucke de plak in Brussel. "Dat is onze moeilijke situatie, hé. Twee eigenaars van wie de nieuwe - logisch, gezien de regels - niets mág doen, en de afscheidnemende - door de beperkte middelen - niets kán doen", aldus de trainer in Het Nieuwsblad.

    "Ik zou me daar nerveus kunnen in maken, of kwaad. Maar dat zal niets veranderen. Toen ik hier tekende, had ik wel geen enkel vermoeden of info dat de club zou worden overgenomen. Het is in elk geval de meest onduidelijke periode die ik ooit meemaakte als coach of als speler. Maar het is nu eenmaal zo", stelt Vanhaezebrouck nog. 

    Plaats een reactie

    Toca +28511
    donderdag 18 januari 2018 om 14:54
    Die overname had nooit een transferperiode mogen overlappen vind ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 15:31
    Dit wist het huidige bestuur goed genoeg, zij hebben hier dus voor gezorgd wegens financieel eigenbelang (iets met minder belastingen). Daarom ben ik zeer content dat het huidige bestuur het afbolt, want dit toont nog maar eens hun onbekwaamheid aan.

    Maar wat ik mij nog afvraag, waarom heeft die Van Damme nog 30% in handen? Om er nog wat extra geld uit te slaan? Kan die geen paar miljoen investeren in spelers? Die krijgt zijn biergeld verdorie nooit meer op!
    Vind ik leuk
    GVG +228
    donderdag 18 januari 2018 om 19:59
    Pure financiële kwestie waar je als supporter geen inspraak in hebt.
    Ik hoop voor jullie, dat de communicatie tussen bestuur en supporters verbetert met de komst van MC.
    Van Verhaege en Mannaert kan er veel worden gezegd, maar dit hebben ze goed begrepen en uitgespeeld.
    Vind ik leuk
    vanhimst +868
    donderdag 18 januari 2018 om 14:58
    hadden beter gewacht tot na het seizoen om te club over te laten
    Vind ik leuk
    Dirk H +2575
    donderdag 18 januari 2018 om 15:27
    De rijke stinkerds uit de raad van bestuur dachten enkel aan hun bankrekening. Er moest verkocht worden voor eind dec omdat vanaf januari er een nieuwe meerwaardetaks op de aandelen kwam.
    Vind ik leuk
    ricky 2 +1011
    donderdag 18 januari 2018 om 15:29
    Wachten en dan onder curatele of beschermingsbewind worden gesteld?
    Ik denk dat de Anderlecht supporters nog altijd niet beseffen hoe diep Anderlecht in de put zat.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 15:39
    Omdat de communicatie naar de supporters toe hopeloos is. Net zo hopeloos als hun beleid. Blij dat dat boeltje opgeruimd is. We kijken met zen allen uit naar 1 maart.
    Vind ik leuk
    Patfey +4572
    donderdag 18 januari 2018 om 17:08
    Onzin. Net alsof Coucke vanaf een maart een heleboel openstaande facturen zal moeten betalen. Dan had hij nooit gekocht, geld geven om er nog meer te meoten uitgeven?
    Vind ik leuk
    SD +7106
    donderdag 18 januari 2018 om 16:34
    Hij moet wel zwijgen of hij vliegt !
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1071
    donderdag 18 januari 2018 om 16:58
    Ocharme toch ... al die onduidelijkheid ... moet echt ni gemakkelijk zijn ...

    Mijn antwoord is dus even inhoudsloos als dit artikel ... man man man ;-)


    Vind ik leuk
    Mario_ +1439
    donderdag 18 januari 2018 om 17:48
    Dan heeft hij tenminste nog een reden om op te noemen bij minder resultaat
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanhaezebrouck blijft de rust zelve: "Ik had geen enkel vermoeden"