'Anderlecht onderhandelt over Roemeense verdediger'

'Anderlecht onderhandelt over Roemeense verdediger'

Gepubliceerd: dinsdag 16 januari 2018 om 17:07di 16-01-2018 om 17:07

Bij Anderlecht lopen momenteel nog twee Roemenen op. Toch lijkt het rijk van Nicolae Stanciu en Alexandru Chipciu bijna over. Toch speelt er straks mogelijk weer een andere jongen uit de Karpaten in Brussel.

Anderlecht wordt – net zoals Club Brugge – gelinkt aan Alin Tosca. Volgens het Roemeense Sport is paars-wit ondertussen de onderhandelingen begonnen om die verdediger naar ons land te halen.

De 25-jarige Tosca staat momenteel op de loonlijst van Real Betis, maar in Spanje komt hij dit seizoen weinig aan de bak. Hij kwam niet verder dan zes duel in La Liga. Bij Betis heeft Tosca nog een contract tot 2021. Zijn marktwaarde wordt op één miljoen euro geschat.

Poll

Is Tosca een aanwinst voor Anderlecht?

(481 stemmen)

Plaats een reactie

Zetterberg +12302
dinsdag 16 januari 2018 om 17:11
Zolang het solden is, zal Herman denken, moeten we gaan shoppen met ons gelimiteerd zakgeld...
Vind ik leuk
freeman +13414
dinsdag 16 januari 2018 om 17:24
Misschien wisselen met hun twee Roemenen ...? Blijft netjes in de familie !
Vind ik leuk
Toca +47627
dinsdag 16 januari 2018 om 18:23
Daar moet ik dan een truitje van laten maken haha
Vind ik leuk
VaSy +1164
dinsdag 16 januari 2018 om 18:51
Toca, je mist de S ;P
Vind ik leuk
Toca +47627
dinsdag 16 januari 2018 om 18:58
Dat weet ik wel maar korter ga ik er niet bijkomen.
Vind ik leuk
Zetterberg +12302
dinsdag 16 januari 2018 om 19:11
Toch wel:
Bogdan Toca, eveneens Roemeen, heeft volgens transfermarkt.nl wel maar een marktwaarde van 75 000 euro en is momenteel transfervrij! (Herman, hou u niet in, je kan hem dus wel niet huren) Hij is 26 jaar en bovendien een CV, hetgeen ze naar op zoek zijn.
Gewoon dit doorsturen naar Herman of Bayat...en het is in kannen en kruiken. ;)
Vind ik leuk
Toca +47627
dinsdag 16 januari 2018 om 19:16
Haha da wist ik zelfs niet ;-)
Vind ik leuk
Zetterberg +12302
dinsdag 16 januari 2018 om 19:20
Ik ook niet zunne, ik las uw berichtje en tikte Toca uit nieuwsgierigheid in transfermarkt.nl in en voila...
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 18:24
nog niet geleerd blijkbaar. weer een roemeentje kopen.
Vind ik leuk
Lord Wenger +16984
dinsdag 16 januari 2018 om 19:25
Tosca, Stoica, Alin. Ja, ik heb hem door :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws