'Ronaldo legt giga-eis neer bij Real Madrid: gebrek aan respect van club'

    'Ronaldo legt giga-eis neer bij Real Madrid: gebrek aan respect van club'

    dinsdag 16 januari 2018 om 13:15

    Cristiano Ronaldo heeft bij Real Madrid de eis neergelegd om zijn salaris zo snel mogelijk te verhogen. De Real Madrid-ster wil meer dan 40 miljoen euro per jaar verdienen.

    Dat meldt El Mundo. De laatste dagen werd in Spanje al gemeld dat Ronaldo ontevreden is over de niet-nagekomen belofte van een nieuw contract. Nu Lionel Messi een nieuwe verbintenis heeft getekend bij Barcelona ter waarde van 40 miljoen euro per jaar, wil Ronaldo de Argentijn weer overtreffen.

    Volgens El Mundo heeft Ronaldo dit nu ook bij de clubleiding kenbaar gemaakt. De Portugees zou hebben gezegd dat hij 'een gebaar van de club' nodig heeft en dat hij het als 'een gebrek aan respect' beschouwt dat hij niet de best betaalde voetballer ter wereld. Hij zou zich derhalve 'niet geliefd' voelen en dat zou invloed hebben op zijn sportiebe prestaties dit seizoen.

    Plaats een reactie

    dinsdag 16 januari 2018 om 13:42
    Christus... ik wacht nog altijd op een speler die zou zeggen 'meh'...
    'Ronaldo, Messi verdient 35 miljoen per jaar, en jij maar 28 miljoen. Jouw reactie?'
    - Cristiano: ach, laat hem. Boeit me niet. mijn loon is mooi genoeg om van te leven.


    stel je eens voor mensen, zou de wereld niet zoveel mooier zijn?
    Vind ik leuk
    Patfey +5103
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:01
    Mooi, maar misschien saai, want uiteindelijk gaat het hier niet over geld, maar over competitie tussen die twee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:35
    ja maar door dat geld gaat het wereldwijd ook énkel om die twee.
    Vind ik leuk
    Patfey +5103
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:42
    Ik zou zeggen drie, tel Neymar er maar bij :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:38
    oho, waaw drie. De volle drie spelers!
    wat is de voetbalwereld inderdaad iets om naar op te kijken, met al die rolmodellen
    Vind ik leuk
    Intel +1179
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:49
    Ja Ronaldo kijkt altijd naar messi voelt zich ook minder waardig heeft veel complexen denk ik moet altijd zeggen da hij de beste is terwijl messi het gewoon toont op het veld voor mij is messi sowieso de mooiste voetballer allertijden .en voor mij is er maar 1ne Ronaldo en da is niet christiano
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 13:52]
    Vind ik leuk
    Vaneigens +863
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:09
    Ik geloof er niks van.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +855
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:56
    Die eikel weet niet meer wat het woord GELUKKIG zijn betekend ! want die word helemaal gek in zijne kop van al dat geld!
    Vind ik leuk
    Mario_ +1681
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:06
    Vertrek dan... prestaties gaat in neerwaartse richting.... ( nog steeds mee beste van de wereld) .
    Dit gedrag is net waarin ik me stoor bij hem.
    Vind ik leuk
    Noname +1
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:56
    Mensen dit moet je nooooooit geloven dikke zever!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws