'Bankzitter Mignolet kan Premier League inruilen voor nieuw avontuur'

    'Bankzitter Mignolet kan Premier League inruilen voor nieuw avontuur'

    dinsdag 16 januari 2018 om 11:30

    Simon Mignolet zit in een kleine crisis bij Liverpool. Tegen Manchester City werd hij opnieuw gepasseerd door de Duitser Loris Karius, een transfer van coach Jürgen Klopp. Gelukkig voor de Rode Duivel zijn er uitwegen mogelijk.

    Het Belang Van Limburg weet dat Mignolet opnieuw interesse geniet vanuit Italië. Napoli zou in zee willen gaan met hem. Die club toonde in een vorige transferperiode al interesse, toen hij nog bij Sunderland speelde. Nu zou het tweede keer, goede keer kunnen zijn.

    Opvallend genoeg zou Mignolet zo net zoals bij Liverpool Pepe Reina kunnen opvolgen. De Spaanse keeper is ondertussen 35 jaar en zijn contract loopt deze zomer af. De kans dat hij een nieuw contract krijgt is klein.

    Mignolet ligt bij Liverpool wel nog tot 2021 onder contract, en bovendien is er aan derde doelman Danny Ward al een uitleenbeurt beloofd. Liverpool zou dus nog een flinke transfersom kunnen vragen voor hem, die tussen vijftien en twintig miljoen euro ligt.

    Plaats een reactie

    Toca +28511
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:38
    Gewoon doen zou k zeggen. Mignolet verdiend meer respect dan wat hij van klopp krijgt met zijn duitse vliegenvanger.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12710
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:38
    Doen Simon! Het wordt tijd dat je ergens speelt waar je wél naar waarde geschat wordt. F*cking Karius komaan, wat een vliegenvanger.
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:42
    shit, had copywright moeten vragen .. :-)
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12710
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:46
    Dat zal quasi tegelijkertijd geweest zijn Toca, stond er nog niet op toen ik het neerpende. I'm sorry ;)
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:13
    Geen probleem makker, we denken toch hetzelfde .
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12710
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:14
    In dit geval toch hé ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:39
    Mignolet kan idd beter op zoek nr andere ploeg... onvoorstelbaar v klopp dat hij karius kiest...
    Vind ik leuk
    SD +7108
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:02
    Klopp zal eerst een vervanger eisen
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1455
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:32
    Dieje Klopp is een ellendig varken, pure schande hoe ze die man al jaren zoeken. Mignolet moet maken dat hij daar weg is.
    Vind ik leuk
    Mario_ +1439
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:26
    Klopp is bovenal een toptrainer...
    Maar qua keeper zit hij idd zijn transfer goed te maken .
    Vind ik leuk
    Vaneigens +781
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:09
    Simon hoort niet thuis op de bank. Ga maar naar Italië, kerel! Dat zou een goeie carrièrezet zijn.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +728
    woensdag 17 januari 2018 om 02:50
    Klopp is ne kutmof!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Bankzitter Mignolet kan Premier League inruilen voor nieuw avontuur'