Keihard verdict: seizoen is nu al voorbij voor AA Gent-verdediger

    Keihard verdict: seizoen is nu al voorbij voor AA Gent-verdediger

    dinsdag 16 januari 2018 om 10:30

    Bij AA Gent heeft de jonge verdediger Siebe Horemans heel vervelend nieuws gekregen. Door een kruisbandletsel is zijn seizoen waarschijnlijk al afgelopen. 

    Horemans gaat in de loop van dinsdag al onder het mes, zo verklaart Het Nieuwsblad. Hij heeft een blessure aan de voorste kruisband en is waarschijnlijk zes maanden buiten strijd. Dat komt dus neer op het einde van zijn seizoen, maar de voorbereiding van volgend seizoen moet hij wel kunnen halen.

    Sportief gezien is dit geen groot drama voor Gent, aangezien Horemans dit seizoen toch al weinig speelde. Hij kreeg voorlopig amper 76 speelminuten. Vorig seizoen werd hij nog uitgeleend aan Oud-Heverlee Leuven, maar dit seizoen moest hij bij Gent blijven. Hij heeft daar ook nog een contract tot de zomer van 2020.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +15136
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:34
    Zo’n blessure kan de carriere van zo’n jong talent volledig hypothekeren.
    Vind ik leuk
    Hyperdrive +421
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:35
    "Sportief gezien is dit geen groot drama voor Gent, "

    Waarom wordt hier dan toch een artikel aan verspilt???
    Vind ik leuk
    BS90 +4582
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:44
    Omdat deze speler msch fans heeft, die zich misschien zouden afvragen waar hij gebleven is?
    Vind ik leuk
    Hyperdrive +421
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:48
    ......
    Vind ik leuk
    User251 +1503
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:58
    Omdat het toch nog een altijd een speler is die volwaardig tot de A-kern behoort?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 10:59]
    Vind ik leuk
    Hyperdrive +421
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:00
    76 minuten, beker inbegrepen.
    Op een week zit ik meer op het toilet...
    Vind ik leuk
    User251 +1503
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:03
    Dus? Hij behoort nog altijd tot de A-kern. En over jouw toiletbezoeken moesten we echt geen informatie hebben :).
    Vind ik leuk
    Boerken +6931
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:20
    Omdat die jongen ook gevoelens heeft en dit er voorhem is
    Vind ik leuk
    Boerken +6931
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:19
    En die speler dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:37
    Waarom verspillen wij onze tijd om jouw grote nonsens te lezen ?
    Vind ik leuk
    Hyperdrive +421
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:07
    Dat is jouw keuze.
    Als ik een artikel lees, hoop ik iets te lezen wat een meerwaarde betekend.