'Beul van Brugge niet richting RSCA, eerste bod wordt meteen afgewezen'

    'Beul van Brugge niet richting RSCA, eerste bod wordt meteen afgewezen'

    dinsdag 16 januari 2018 om 07:25

    RSC Anderlecht heeft in de zoektocht naar versterking een poging gewaagd om AEK Athene-verdediger Ognjen Vranjes aan te trekken. De Bosniër stond al langer op het verlanglijstje, maar het eerste bod van Anderlecht werd afgewezen.

    Zoals geweten heeft Herman Van Holsbeeck geen al te groot budget om spelers aan te trekken. Dat zorgt ervoor dat de manager van Anderlecht inventief moet zijn. Paars-wit hoopte Vranjes bij AEK weg te kunnen lokken via een uitleenbeurt. De Brusselaars zouden 500.000 euro neertellen om hem eerst zes maanden te huren, waarna het op het einde van het seizoen de verdediger verplicht aankoopt voor twee miljoen euro. Dat meldt Het Laatste Nieuws.

    AEK Athene vond die constructie weinig aantrekkelijk en wees het bod dan ook meteen af. Het is nog niet geweten of Anderlecht ook van plan is om nog een hoger bod in te dienen. Mogelijk wacht men eerst op het vertrek van Nicolae Stanciu vooraleer er genoeg geld is om hem aan te trekken. De Bosniër, die deze zomer Club Brugge nog uitschakelde in Europa, blijft echter hoog op het verlanglijstje staan.

    Plaats een reactie

    Shredder +3130
    dinsdag 16 januari 2018 om 07:37
    Je zou als AEK Athene zijnde al gek moeten zijn om zo'n constructie te aanvaarden. Anderlecht moet gewoon de volle pot betalen, en terecht.
    Vind ik leuk
    DDT +3387
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:28
    waarom die grieken doen niet anders dan lenen ;)
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11674
    dinsdag 16 januari 2018 om 07:39
    Geef er een abonnement voor Pairi Daiza voor vrouw en kinderen bij, dan is hij zeker overtuigd!
    Vind ik leuk
    firedwarf +3141
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:42
    Hoe laag is anderlecht toch gevallen dat ze nu voortdurend spelers op de poef moeten gaan kopen man man man van de grote ploeg van weleer schiet niks meer over...
    Vind ik leuk
    Toca +36595
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:31
    Dat is nu éénmaal vrij logisch, hoe jammer ik het ook vind.
    Binnen een paar maanden is dat probleem opgelost.
    En nu is het voor de anti anderlecht fans gewoon een hoogtepunt.
    Vind ik leuk
    JanB +5976
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:05
    Bij leedvermaak komt hoogmoed voor de val
    Echter, we zijn al zó dun bezaaid met topclubs in Belgie (eigenlijk maar twee)
    Als er dan nog een van tussen valt, dan is het wel erg triest voor de competitie
    Misschien leuk op korte, maar armoedig op lange termijn
    Vind ik leuk
    Toca +36595
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:21
    Dat klopt als een bus Jan.
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:44
    Zie jij dat zo? Is dat zo simpel dan?
    Vind ik leuk
    Toca +36595
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:47
    Niks is zo simpel natuurlijk, maar ik ga er wel vanuit dat er financieel binnen een paar maanden meer mogelijk zal zijn.
    Nu hoeven ze niet altijd met het grote geld te smijten hé, dat doen ze bij Brugge in feite ook niet.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3141
    donderdag 18 januari 2018 om 02:51
    Toca nie slecht bedoeld eh en ge weet ik zen zeker geen anderlecht fan ma ook niet persé anti zoals andere hier opt forum maar heeft couke dan niet het besef dat als hij NU de transfers NIET doet anderlecht wel eens de boot kan missen voor de voorrondes van de CL? Daar gaat toch ook véél geld mee gemoeid? Feit dat anderlecht MOET verkopen en dan aan soldenprijzen ( zie stanciu) is toch te triest voor woorden? Waar zijn dan al die miljoenen gebleven die ik een aantal dagen geleden opgesomd heb? Ge maakt me toch niet wijs dat anderlecht zo diep in de schulden stak dat daar al het geld hene is gegaan eh??? Als dat zo zou zijn zou ze nooit een europese licentie hebben gehad voor CL te spelen onder belang van Fair Financial Play eh... Dus waar zit al da geld en waarom komt da niet boven? En dan nog meer, wat doet Herman nu feitelijk? Want heb het gevoel dat hij gewoon de man voor de fotos en de contractjes is maar dat hij Bayat een carte blanche gegeven heeft zo van menne jom doet ma op zolang we der ma nie te fel ons broek aan scheuren en ge af en toe met een ferme naam komt om de supporters te sussen... Te triest voor woorden maar waarom moet couke de ploeg overnemen in maart? Had dan gewacht tot eind seizoen en had nu een deftige transferperiode gemaakt... Volgens mij wordt hier toch wel een erg vuil spelleke gespeeld hoor!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15003
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:36
    Zo kan je toch niet werken? En dat voor een topclub, schandalig eigenlijk.
    Vind ik leuk
    Patfey +5256
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:17
    Wel een beetje vreemd, Nieuwsblad Sportwereld geeft dit als de vraagprijs van Athene, Anderlecht heeft zowat de helft geboden (250 000 en 1.25 miljoen).
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws