Opvallende zet: 'Vanden Borre spreekt met Van Holsbeeck over terugkeer'

Opvallende zet: 'Vanden Borre spreekt met Van Holsbeeck over terugkeer'

dinsdag 16 januari 2018 om 06:50

Een terugkeer van Anthony Vanden Borre bij RSC Anderlecht is niet in de maak. De dertigjarige verdediger hoopte op een nieuwe kans van paars-wit, maar krijgt die niet.

Het Laatste Nieuws meldt dat Vanden Borre gisteren op het bureau van Anderlechtmanager Herman Van Holsbeeck was. De rechtsachter probeerde een nieuw prestatiegericht contract te versieren. Ondanks het feit dat het onderhoud 'in ontspannen sfeer' verliep, is er geen akkoord.  "Niet aan de orde", klinkt het. 

Van Holsbeeck zou Vanden Borre wel verteld hebben dat hij hem wil helpen. Echter niet als profvoetballer bij Anderlecht. Een flinke domper dus voor Vanden Borre, die eind december nog aangaf te denken aan een terugkeer bij Anderlecht. Paars-wit wil de rechtsachter niet meer, maar Vanden Borre is er van overtuigd dat hij nog steeds op een hoog niveau kan voetballen. Een terugkeer bij een andere Belgische club is dus zeker een mogelijkheid.

Poll

Moet RSCA Vanden Borre toch een nieuwe kans geven?

(645 stemmen)

Plaats een reactie

Shredder +1336
dinsdag 16 januari 2018 om 07:36
En toch maar blijven proberen he. Denkt die echt het niveau nog aan te kunnen?
Vind ik leuk
AzEz86 +3619
dinsdag 16 januari 2018 om 08:17
Zou hij dan echt zoveel slechter dan Appiah of Chipciu zijn?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 08:17]
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 07:39
1 April valt vroeg dit jaar.
Vind ik leuk
JanB +2416
dinsdag 16 januari 2018 om 07:56
Ik heb zo'n stil vermoeden dat er ons nog een flinke verrassing te wachten staat aan Théo Verbeecklaan
Den Herman kan nog in schoonheid eindigen met deze knaller van jewelste
Vind ik leuk
SD +3128
dinsdag 16 januari 2018 om 08:30
De kas moet echt leeg zijn
Vind ik leuk
firedwarf +1724
dinsdag 16 januari 2018 om 08:38
da denk ik nie , want als de kas echt leeg zou zijn zou hij hem een contract hebben aangeboden prestatiegericht want wat heb je dan te verliezen?
Vind ik leuk
Toca +16485
dinsdag 16 januari 2018 om 11:26
nog maar is een bewijs, dat sommige mensen lezen wat ze willen lezen.. :-)
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 09:02
Geen enkele competitive zo boeiend als de JPL!
schrijf maar op: gouden schoen 2018 voor Anthony!
Vind ik leuk
Dirk H +1251
dinsdag 16 januari 2018 om 09:07
Volgens mij is dit een #metoo geval
Vind ik leuk
VeeDeeVee +7088
dinsdag 16 januari 2018 om 09:41
Wie die een contract geeft, schiet echt wel de hoofdvogel af!
Vind ik leuk
Patfey +2953
dinsdag 16 januari 2018 om 10:18
Waarom niet proberen? Op de rechterflank is het toch huilen met de pet op...
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 10:39
Sorry ma ge kunt nooit weten als er een fatsoenlijk brein met de jaren in zijn kop zit is dat een fantastische voetballer 100 keer beter dan appiah en Chipciu samen. Ondanks zijn fratsen geniet ik bijna altijd als ik die gast zie spelen. PAKKEN!! als rsca em nie wilt laat maar naar de bosuil komen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 10:39]
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 12:40
Dringend iemand nodig om de nieuwe grasrollen te rollen misschien?
Vind ik leuk
Bart1999 +1174
dinsdag 16 januari 2018 om 12:43
Het siert Anderlecht dat ze hem willen helpen maar ik vrees dat daar zware medicatie voor nodig is. Dit is gewoon een lsgeslagen projectiel en elke zin voor realiteit is zoek. Krankzinnig.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 14:58
Je kan zeggen wat je wil, hij is en blijft een goeie speler, maar hij heeft zijn karakter niet mee! Fratsen uithalen, gettoboy spelen. Spijtig, hij was anders zeer hoog geraakt! De enige die hem kon temmen is Vercauteren ! Daar deed VDB zijn werk, gedroeg hij zich en heeft ons mee kampioen gemaakt! Die had je echt nodig in topmatchen! en dan deed hij het ook nog!
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 16:00
Mag naar beveren komen , schitterende speler
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 16:31
hij heeft reeds genoeg kansen gekregen en telkens slaagt hij erin om die kansen de das om te doen
Vind ik leuk
Mario_ +997
dinsdag 16 januari 2018 om 16:50
Prestatiegericht contract..... afhankelijk van de voorwaarden.... zou ik hem toch nemen.
Maar ik vermoed dat de reden van verwijdering vorige keer hem nu meer blokkeert dan zijn spelniveau
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Opvallende zet: 'Vanden Borre spreekt met Van Holsbeeck over terugkeer'