Is Anderlecht dra rijk?: 'Monsterbod uit Engeland'

    Is Anderlecht dra rijk?: 'Monsterbod uit Engeland'

    maandag 15 januari 2018 om 23:54

    Leander Dendoncker is al een tijdje in beeld bij West Ham United, maar voorlopig kwam er uit Engeland nog geen officieel bod binnen op de middenvelder van Anderlecht. Dat kan binnenkort veranderen, meent La Dernière Heure.

    Volgens de Waalse krant is West Ham-manager een groot fan van Dendoncker. Hij zou de Rode Duivel daarom ook graag toevoegen aan zijn selectie. Volgens La Dernière Heure heeft West Ham liefst 27 miljoen euro over om Dendoncker naar Engeland te halen.

    Indien West Ham effectief bereid is om 27 miljoen euro op tafel te leggen, staat niks een transfer meer in de weg. Eerder liet Herman Van Holsbeeck al weten dat bij Anderlecht iedereen te koop is als er maar voldoende geld op tafel komt. De manager van paars-wit plakte een bedrag van circa 25 miljoen euro op het hoofd van Dendoncker.

    Plaats een reactie

    t757498 +601
    maandag 15 januari 2018 om 23:59
    Zal wel weer Fake Nieuws zijn ,geloof er geen bal meer van van al die miljoenen euro's
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 00:02]
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4768
    dinsdag 16 januari 2018 om 00:16
    Natuurlijk is dit zever. Als HVH zegt 25 miljoen dan gaan ze geen 27 bieden.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6310
    dinsdag 16 januari 2018 om 06:29
    West Ham heeft zich mss vergist met ponden?
    Vind ik leuk
    Dirk H +3106
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:03
    Zou nog 22 milj euro zijn en een mooie prijs
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4768
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:09
    Je hebt het omgedraaid. Als hvh 25 miljoen euro vraagt dan is dat 22 miljoen pond. Als ze zich vergist hebben en de 27 miljoen is pond en geen euro dan spreken we over 30 miljoen euro. Wat nog idioter zou zijn natuurlijk :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:04
    Zo zie je maar wat onterecht geselecteerd worden bij de nationale ploeg opbrengt. Philippe Collin weet wel wat hij doet.
    Vind ik leuk
    Toca +36593
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:14
    Dus daar maak jij een profiel voor aan?
    Gelukkig zijn die engelse teams slimmer, en kijken die naar de mogelijkheden en de kwaliteit van een speler, niet naar het feit dat hij een Anderlecht speler is..
    Vind ik leuk
    dakcota +4405
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:08
    ne achterlijke brugse boer, wat verwacht je?
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3489
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:45
    Veeeel te veel...
    Vind ik leuk
    GVG +246
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:04
    In de huidige omstandigheden lijkt 25 milj veel voor een speler als LD, want heeft zijn niveau van afgelopen seizoen (nog) niet gehaald. Zelfs als Club supportet moet je kunnen toegeven, dat hij zowell fysiek als vista heeft om bij de (sub)top mee te kunnen. West Ham kan daarbij een goede opstap zijn.
    Vind ik leuk
    Patfey +5256
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:22
    Veel, en in de huidige context niet zo veel. 25 miljoen is in Engeland zakgeld, transferprijzen zijn helemaal waanzinnig gezworven, hij is ten slotte Belgisch internationaal, en in Engeland zullen ze zich eerder zijn matchen tegen Man United herinneren dan de Belgische competitie te volgen.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2923
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:23
    leuk als ze een 10voud geven voor een speler dan wat hij werkelijk waard is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws