OFFICIEEL: Belgische topscheidsrechter is uitgefloten in de Jupiler Pro League

    OFFICIEEL: Belgische topscheidsrechter is uitgefloten in de Jupiler Pro League

    maandag 15 januari 2018 om 16:12

    Deze week hervat de Jupiler Pro League, maar dat zal zonder Luc Wouters zijn. De scheidsrechter heeft immers beslist om zijn fluitje aan de haak te hangen. Dat maakte de Belgische voetbalbond maandag bekend.

    'De combinatie van zijn job en de alsmaar hogere eisen die gesteld worden aan onze scheidsrechters maakten het voor hem niet meer mogelijk om op een professionele wijze wedstrijden voor te bereiden en te leiden. Na een carrière van 15 jaar als scheidsrechter in de Jupiler Pro League waaronder 7 jaar als internationaal scheidsrechter heeft Luc, in samenspraak met Coördinator Arbitrage Betaald Voetbal Johan Verbist, besloten om een punt te zetten achter zijn carrière', laat de KBVB weten.

    Nieuw begin
    Wouters neemt niet helemaal afscheid van de scheidsrechterswereld. Luc heeft wel de intentie om in de scheidsrechterswereld te blijven. In de nabije toekomst zullen daaromtrent afspraken gemaakt worden met Johan Verbist. Wij bedanken Luc voor zijn jarenlange inzet en wensen hem, in ieder geval, veel succes in zijn professionele loopbaan.'

    Poll

    Wat vond je van Wouters als scheidsrechter?

    (482 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +28511
    maandag 15 januari 2018 om 16:18
    Denk niet dat iemand daar echt rouwig om kan zijn.
    Vind ik leuk
    Reagens +1653
    maandag 15 januari 2018 om 17:26
    Kan je pas zeggen als je het alternatief hebt gezien m.i.
    Vind ik leuk
    Rimka96 +979
    maandag 15 januari 2018 om 16:18
    Toch één die beseft dat er geen kwaliteit was bij zijn arbitrage, dat hij maar terug in de politiek stapt, daar trekt het ook op niets.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12710
    maandag 15 januari 2018 om 16:44
    'Top' is in het geval van scheidsrechters zeer relatief..
    Vind ik leuk
    t757498 +584
    maandag 15 januari 2018 om 16:59

    Het zal zeker geen groot gemis zijn dat hij stopt heb meerdere wedstrijden gezien waar hij scheids was .Op10 krijgt hij van mij een 3.Zeer slechte arbiter ,maar ja spijtig genoeg hij is niet alleen .Wouters heeft Anderlecht ook benadeeld in de beker van Belgie tegen Standard .Wouters had voor de rust ook altijd een penalty moeten toekennen aan Hamdi Harbaoui
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 17:36
    Kon het serieus uit hangen die gast maar ja zo kan ik er nog wel enkele opnoemen.
    Vind ik leuk
    Brubru +3231
    maandag 15 januari 2018 om 17:42
    De zoveelste die er de brui aan geeft. Ik geef hem geen ongelijk. Iedere week wordt in de media iedere fout uitvergroot en wordt met hen de draak gestoken. Trainers en spelers daarentegen mogen de fouten opstapelen.
    Vind ik leuk
    User251 +1471
    maandag 15 januari 2018 om 19:20
    Tja, je hebt dan ook een van de belangrijkste rollen in het spel niet?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: Belgische topscheidsrechter is uitgefloten in de Jupiler Pro League