'Nainggolan kiest voor spraakmakende transfer'

    'Nainggolan kiest voor spraakmakende transfer'

    maandag 15 januari 2018 om 11:45

    Gaat Radja Nainggolan de deur achter zich toetrekken bij AS Roma? Volgens onbevestigde geruchten is Nainggolan op weg naar China. 

    Het is Gazzetta dello Sport dat aangeeft dat er een bod van vijftig miljoen euro komt van Guangzhou Evergrande. Dat is de huidige landskampioen, die Fabio Cannavaro aan boord heeft als hoofdcoach.

    Guangzhou Evergrande zit nooit verlegen voor een grote transfer. In het verleden speelden de Brazilianen Paulinho en Robinho al voor de Chinese club. Vijftig miljoen euro is in ieder geval de transfersom die Roma wilde zien voor Nainggolan. Sinds hij rond Nieuwjaar werd gespot met alcohol en sigaretten is zijn populariteit getaand. Hij mocht daardoor ook niet meedoen tegen Atalanta. China zou zijn uitweg kunnen zijn.

    Nainggolan hoeft zeker niet voor niets te spelen in China. Hij zou twaalf miljoen euro per jaar gaan verdienen. Axel Witsel verdient echter nog meer bij Tianjin Quanjian, liefst achttien miljoen euro.

    Plaats een reactie

    dakcota +4229
    maandag 15 januari 2018 om 12:09
    wachten tot het WK. Indien hij een selectie krijgt en effectief mag spelen (wat ook zou moeten aangezien hij de beste op die positie is) dan zou ik sportieve keuze maken (geld verdienen doet hij toch sws)

    indien geen selectie, meh, egoistisch zijn en voor het geld kiezen!
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 14:56
    ook mijn gedacht, als deze transfer effectief doorgaat, zou het me niet verbazen dat het is omdat hij officieus al weet dat hij deze zomer niet naar Rusland zal gaan...
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 12:16
    Da's een speler die Europa en de Champions League gaan missen.
    WK of geen WK
    Vind ik leuk
    GBAU +1558
    maandag 15 januari 2018 om 12:16
    #FactFree news?
    Vind ik leuk
    ricky 2 +1011
    maandag 15 januari 2018 om 12:17
    12 miljoen per jaar,daar kan je veel opium mee kopen haha
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1455
    maandag 15 januari 2018 om 12:22
    Mooi zo, rotte appels hoeven ook niet mee naar Rusland.
    Vind ik leuk
    Siculiana +71
    maandag 15 januari 2018 om 12:47
    Waarom is hij een rotte appel. Verschillende spelers hebben toch meegegeven dat hij goed in de groep ligt.
    Vind ik leuk
    dakcota +4229
    maandag 15 januari 2018 om 17:03
    hij bedoelde wrs zichzelf.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12649
    maandag 15 januari 2018 om 12:33
    Oké, die mag zijn kansen bij de Rode Duivels nu volledig vergeten.. Tenzij Martinez het snel afbolt natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Toca +28380
    maandag 15 januari 2018 om 12:34
    Sorry maar ik zal een transfer naar china nooit begrijpen. Voor het geld?? Alsof ze dat in europa niet genoeg verdienen.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1422
    maandag 15 januari 2018 om 13:43
    Als dit klopt mag hij samen met Witsel het WK vanuit de zetel bekijken. Als we Witsel er over bekritiseren dan hem ook.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +728
    maandag 15 januari 2018 om 17:50
    ALSJE NIET MEER GESELECTEERD WORD VOOR BELGIE KAN JE BETER POEN GAAN SCHEPPEN IN CHINA
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Nainggolan kiest voor spraakmakende transfer'