Breekt Club Brugge na 22 jaar de ban? Dit is het ideale moment

    Breekt Club Brugge na 22 jaar de ban? "Dit is het ideale moment"

    zondag 14 januari 2018 om 07:30

    Club Brugge is dit seizoen oppermachtig in België, het liet nog maar tien puntjes liggen. Karel Geraerts ziet het graag gebeuren. Hij draagt de club nog een warm hart toe en hoopt op een stunt.

    Ivan Leko verrast vriend en vijand in dit seizoen. "Enerzijds was ik verbaasd dat Club voor Ivan Leko koos, anderzijds vond ik het een goede keuze. Tijdens mijn periode in Brugge speelde ik met hem samen en ik had Ivan nog als coach bij OH Leuven. Ik was er dan ook van overtuigd dat hij zou slagen", vertelt hij in Krant Van West-Vlaanderen.

    "Hij bracht er een bepaalde schwung in. Ivan beschikt natuurlijk ook over een sterke bank en de transfers vielen bijzonder goed mee, toch is het vooral zijn verdienste. Ze willen het zelf misschien niet uitspreken, maar dit is hét moment om de dubbel te pakken. Club wordt kampioen en het zou mooi zijn mochten ze ook de beker winnen", stelt hij.

    Het is al een tijdje geleden dat Club Brugge nog de dubbel won. Het lukte twee keer in de geschiedenis: in 1977 onder coach Ernst Happel en in 1996 met Hugo Broos aan het roer.

    Plaats een reactie

    BS90 +3687
    zondag 14 januari 2018 om 08:22
    Hoogmoed komt voor de val, dat moeten de boeren ook eens gaan beseffen
    Vind ik leuk
    freeman +7800
    zondag 14 januari 2018 om 09:10
    Daartoe laten de boeren zich niet verleiden , laten dat voor "anderen " !
    Vind ik leuk
    dakcota +3957
    zondag 14 januari 2018 om 11:28
    Hoezo niet? het is elk jaar hetzelfde...
    in augustus: WIJ WOOOOOOOORDEN KAMPIOEN !!!!!!
    in december: We zijn titelkandidaat!
    in maart: nou....
    in mei: Volgend seizoen dan maar!
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 10:06
    lees het artikel mijn beste.
    niemand zegt dat FCB ook effectief de dubbel zal halen. ze zeggen alleen dat het mogelijk is.
    zelfs vormer zei intertijd nog niet dat club ook effectief de titel zal pakken. enkel dat ze favoriet zijn.

    Je moet nuances leren lezen!
    dat zal nog van pas komen in je leven
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Spriet +0
    zondag 14 januari 2018 om 10:10
    Zij intertijd?
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 10:20
    zei*
    dank u voor deze correctie, mijn beste
    Vind ik leuk
    freeman +7800
    zondag 14 januari 2018 om 14:28
    Vraag is : Kunnen ze wel lezen ....?
    Vind ik leuk
    ROBSON +1406
    zondag 14 januari 2018 om 11:04
    Het is geeraerts die dat hier zegt .............tot nader order geen boer meer dus u comment is totaal nutteloos!!
    Vind ik leuk
    BVDS +1014
    zondag 14 januari 2018 om 09:06
    Wat moet hij dan zeggen: Club heeft geen schijn van kans voor de titel noch de beker?
    Trouwens: om te vallen moet je hoog staan... een probleem dat bepaalde andere ploegen op dit ogenblik niet hebben.
    Vind ik leuk
    Vlaming +835
    zondag 14 januari 2018 om 09:54
    BS90 is zeker voor de nekken
    Vind ik leuk
    freeman +7800
    zondag 14 januari 2018 om 10:06
    " Hoogmoed komt voor de val " . Die spreuk lijkt hen onbekend ?
    Vind ik leuk
    ROBSON +1406
    zondag 14 januari 2018 om 11:08
    Nee hoor club gaat op zijn elan door en de po's gaan zo goed als overbodig zijn.
    voor de beker thuis tegen Charleroi zal niet gemakkelijk worden maar ze gaan toch verder denk ik.
    Standard word een walk over en in de finale zet club de kers op de taart door rc genk te kloppen.
    Vind ik leuk
    Toca +27617
    zondag 14 januari 2018 om 11:08
    De conversaties zijn weer top vandaag:-(
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 13:31
    Ja Toca. Meestal uitgelokt door 1 of 2 ambetanterikken. Ik laat mij ook vangen soms. En dan krijg je het omgekeerde ook natuurlijk, belachelijke commentaar op anderlecht topics... Gelukkig is niet iedereen zo.
    Vind ik leuk
    Toca +27617
    zondag 14 januari 2018 om 13:37
    Probeer mij er ook zoveel mogelijk buiten te houden.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8244
    zondag 14 januari 2018 om 19:01
    Dat juist het geluksvogeltje dit moet zeggen?? De leukste van allemaal...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Breekt Club Brugge na 22 jaar de ban? "Dit is het ideale moment"