Ik heb haar dat afgeraden, Deschacht is een vrouwenzot

    "Ik heb haar dat afgeraden, Deschacht is een vrouwenzot"

    zaterdag 13 januari 2018 om 19:39

    Zaterdagavond wordt er een nieuwe Miss België, al weet vrijwel niemand dat Romanie Schotte de huidige laureate is. Annelien Coorevits, de winnares van België, is een pak bekender. Zij is inmiddels gelukkig getrouwd met Anderlecht-speler Olivier Deschacht.

    Darline Devos, organisatrice van Miss België, geeft toe dat ze haar heeft afgeraden om uit te gaan met Deschacht. "Ze ontmoette Deschacht van Anderlecht in haar missjaar op het na-Tourcriterium van Aalst. Ze vroeg me raad: Wat moet ik doen? Olivier wil met mij uitgaan. Ik heb haar dat afgeraden", verklapt ze in Het Nieuwsblad. "Het is een vrouwenzot, oordeelde ik. Daar moeten we nu mee lachen. Annelien en Olivier zijn gelukkig getrouwd en hebben twee ferme kinderen"

    Kandidaten van Miss België eindigen wel vaker met voetballers, maar dat is niet zo onlogisch. "Gevraagd naar hun droomjob, antwoorden de meeste kandidates nog steeds dat ze iets in de media willen doen. Dat ze met een voetballer eindigen: tja, hoe gaat dat? Voetballers en missen komen elkaar tegen op dezelfde feestjes en evenementen", aldus Devos.

    Plaats een reactie

    BS90 +4453
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:56
    Miss Belgie, dat bestaat echt nog of wat?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13493
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:59
    Gezien bij Spitsbroers!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:03
    Maar blijkbaar zou hij het niet kunnen verdragen wanneer ze als koppel ergens toekomen en zij meer aandacht krijgt dan hij.
    ex-Miss België? ho ho, hij is wel al jaren speler bij RSCA hé. Blijkbaar zou hij nogal jaloers van karakter zijn.
    Nu, 't is ook maar van horen zeggen.
    Mij mag 't worst wezen hoe iemand z'n karakter is, ik ken die mens ook niet persoonlijk. Dat ze samen gelukkig mogen zijn.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10426
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:32
    En ik mocht het hier een paar dagen geleden niet hebben over het privéleven van De Bock, grappige bende hier...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:40
    kan me niet herinneren dat ik je dat verboden heb :)
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10426
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:51
    Gij niet Jan, das waar...
    Lang leve de roddels!
    Vind ik leuk
    dakcota +4339
    zondag 14 januari 2018 om 00:27
    dat is nochtans geen waar. Ik heb de eer gehad hem enkele keren te mogen ontmoeten samen met zijn annelien en ze zijn beide zeer bescheiden, en dit was niet in formele sfeer maar prive sfeer.
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1014
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:09
    Vele Misses zeggen altijd dat ze een carriëre willen maar die zoeken gewoon een rijke man hoor. Carriëre maken in de media krijg je niet door een knap smoelke alleen, en je zou denken dat alle kandidaten er altijd blondjes zijn.
    Vind ik leuk
    vanhimst +910
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:35
    dacht dat het hier over voetbal zou gaan blijkbaar wordt het stilaan een roddelblad en die zijn er al genoeg
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 11:26
    Heb mij altijd al afgevraagd. Is er een kweekvijver waar die voetballers hun hengel uitgooien? En zitten r in die vijver ook gewone of lelijke vissen?
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1455
    maandag 15 januari 2018 om 12:50
    Ik vond hem een mooier koppel vormen met Bart Goor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ik heb haar dat afgeraden, Deschacht is een vrouwenzot"