Ik ben ervan overtuigd dat Hein soms met weemoed terugdenkt aan Gent

"Ik ben ervan overtuigd dat Hein soms met weemoed terugdenkt aan Gent"

zaterdag 13 januari 2018 om 14:54

AA Gent heeft nu al enige tijd afscheid genomen van Hein Vanhaezebrouck. Opvolger Yves Vanderhaeghe loodste de Oost-Vlamingen in no time naar de top-zes, maar zijn voorganger geniet nog steeds enorm veel aanzien in de Ghelamco Arena.

Het lijkt zowat onomkeerbaar dat Gent en Vanhaezebrouck voor eeuwig en drie dagen met mekaar verbonden zullen blijven. "Het werkt in twee richtingen: de club is Hein dankbaar, maar ik denk dat Hein ook veel te danken heeft aan ons. Ik denk dat hij af en toe eens met weemoed aan zijn periode in Gent zal terugdenken. Meer zelfs, ik ben ervan overtuigd dat het al gebeurd is", aldus voorzitter Ivan De Witte in Het Nieuwsblad.

Misschien komt het ooit nog wel tot een nieuwe samenwerking. "Ik sluit dat niet uit", geeft De Witte toe. "Er is wederzijds respect en ik denk dat de club, de voorzitter en Hein doorheen de jaren nog wel een beetje zullen veranderen." Voorlopig moet Vanhaezebrouck echter RSC Anderlecht naar trofeeën zien te loodsen. Op de laatste speeldag van 2017 klopte hij zijn ex-club nog in het Astridpark met het kleinste verschil.

Poll

Vanhaezebrouck gaat ooit nog eens aan de slag bij Gent

(190 stemmen)

Plaats een reactie

Drekovic +5035
zaterdag 13 januari 2018 om 15:49
Als De Witte ooit stopt bij AA Gent moet dat de nieuwe bondsvoorzitter worden , zelfs als ze hem boos maken zegt hij nog wijze woorden
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 16:25]
Vind ik leuk
Toca +13075
zaterdag 13 januari 2018 om 16:17
Hein zal altijd graag gezien zijn in Gent. En zeker bij de Witte.
Vind ik leuk
Drekovic +5035
zaterdag 13 januari 2018 om 16:24
Als ze hem de tijd geven gaat dat bij Anderlecht ook gebeuren , daar geloof ik in
Vind ik leuk
Toca +13075
zaterdag 13 januari 2018 om 16:29
Ik ook maar bij Anderlecht heb je altijd kritiek. En hij is op het slechts mogelijke moment begonnen he.
Vind ik leuk
Drekovic +5035
zaterdag 13 januari 2018 om 16:33
Denkt gij dat het nog slechter gaat worden ?
Vind ik leuk
Toca +13075
zaterdag 13 januari 2018 om 16:38
Dat denk ik niet maar t zal ook veel tijd kosten om alles terug recht te trekken vrees ik.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:11
Hij behaalde unieke resultaten bij Gent. Natuurlijk zal hij hieraan terugdenken.
Vind ik leuk
ROBSON +173
zondag 14 januari 2018 om 01:36
Die gaat de handdoek nog gooien en daarmee zal hij ook einde verhaal zijn in belgie.......niemand zal deze trainer nog willen.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 19:08
Goh HVH is vertrokken naar RSCA waar hij het ook niet zo goed doet. Aub laat hem daar en laten we de situatie nu eens rusten! Blijkbaar is men vergeten hoe hij op het Sint Baafsplein stond te pochen... Yves is nu onze trainer en verdient alle respect. Laat hem zijn werk doen want zoals we kunnen opmerken is hij goed bezig. Come Yves you can
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Ik ben ervan overtuigd dat Hein soms met weemoed terugdenkt aan Gent"