Verrassing van formaat: 'Anderlecht heeft officieel bod van Turkse club op zak'

    Verrassing van formaat: 'Anderlecht heeft officieel bod van Turkse club op zak'

    zaterdag 13 januari 2018 om 13:00

    Nicolae Stanciu wil Anderlecht verlaten, ook de Brusselaars willen meewerken aan een overgang. Paars-wit wil natuurlijk wel een groot deel van zijn investering terugverdiend zien. De transfer naar Sparta Praag leek bijna in kannen en kruiken, maar plots duikt er een verrassende club op.

    Het Roemeense Gazeta Sportirulor meldt dat het Turkse Sivasspor vrijdagavond een officieel bod deed bij RSC Anderlecht. De transfer naar Sparta Praag leek ei zo na rond, maar de Turken willen de Tsjechen overvleugelen en de Roemeen alsnog wegkapen. Hoe hoog het bod van de Turken is, is niet meteen duidelijk.

    Sparta Praag wil naar verluidt tot maximum vijf miljoen gaan voor Stanciu. Indien Sivasspor dat bedrag overtreft, bestaat de kans dat paars-wit zich alsnog bedenkt. De Roemeense recordaankoop zelf wil graag naar de Tsjechische topclub gaan, afwachten of ook hij een plotse wending ziet zitten. Met Gohi Bi Cyriac heeft Sivasspor al een ex-RSCA’er in handen.

    Poll

    Kan Sivasspor met Stanciu aan de haal gaan?

    (430 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 13:16
    Goh, ik denk dat hij persoonlijk beter naar sparta Praag zou gaan maar eigenlijk zou ik het liefst gewoon zo veel mogelijk geld gerecepureerd zien.
    Vind ik leuk
    Brubru +2642
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:33
    Toch ontroerend hoe sommigen inzitten met de financien van hun club.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:41
    Alles draait om geld tegenwoordig, harde realiteit van de wereld :)
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11615
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:55
    Dat wel. Maar ik vind het raar dat supporters bij het noemen van namen denken van: 'Amai, die moet wel veel kosten'. Whatever? Dat is toch het probleem van de supporters niet.
    Vind ik leuk
    Toca +27709
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:18
    Bij sparta Praag is er een Roemeense coach dus sowieso beter naar daar dan Turkije.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11615
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:24
    Als Anderlecht van de Turken pakweg 8 miljoen kan krijgen, gaan ze toch nog eens twee keer nadenken. Wat Stanciu ook wil..
    Vind ik leuk
    E.V +1920
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:04
    Stanciu verdiend daar zelf ook meer aan...en waar doet een voetballer het voor?....juist: geld
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11615
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:07
    Ik denk dat die nu vooral aan spelen wil toekomen, vooraleer hij zijn carrière volledig op zijn buik kan schrijven. Twee floptransfers op rij zullen niet mooi staan op zijn cv.
    Vind ik leuk
    DDT +2385
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:26
    Dan moet hij terug naar Roemenië. Hij zou de draaischijf zijn van de nationale ploeg. Kan best zijn, maar wat is,het huidige niveau van de ploeg, blijkbaar niks. Uitstekende voetballer maar kan een hoog tempo gewoonweg niet aan. Moet 5m ruimte hebben om te voetballen en 3 seconden tijd. Sorry maar in BELGIE heb er maar twee en op topniveau minder dan 1.
    Vind ik leuk
    JanB +4160
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:31
    Eens vragen aan Tom De Sutter hoe betrouwbaar Turkse clubs zijn
    Zou zijn eerste maandloon al betaald zijn ?
    Vind ik leuk
    MoCa +86
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:47
    Jammer !!! Misschien kon een uitleenbeurt aan bvb. Oostende een goeie zet geweest zijn. Hij kon daar misschien meer speelminuten opdoen en zich alzo bewijzen zonder veel druk zoals bij RSCA het geval is. Heeft toch wat in z'n mars. Er zijn nog spelers bij RSCA gepasseerd die een ruime aanpassingsperiode nodig hadden toch ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:07
    vind je dat de polls idioter worden met de dag?

    JA

    NEE

    37843 stemmen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verrassing van formaat: 'Anderlecht heeft officieel bod van Turkse club op zak'