Charleroi waarschuwt Anderlecht: Zelfs voor tien miljoen verkopen we hem niet

    Charleroi waarschuwt Anderlecht: "Zelfs voor tien miljoen verkopen we hem niet"

    vrijdag 12 januari 2018 om 18:51

    Mede door de knappe tweede plek is Charleroi niet van plan om leeggekocht te worden. De Carolo's willen de ploeg bij elkaar houden. Slecht nieuws voor Anderlecht, dat interesse toonde in Kaveh Rezaei.

    "We hebben aanbiedingen gekregen voor bepaalde spelers", zegt Mehdi Bayat bij RTBF. "De spelersgroep wil echter zo lang mogelijk meestrijden. De kern wil dit avontuur zo lang mogelijk rekken."

    Onder andere topschutter Kaveh Rezaei wordt gevolgd door Anderlecht. Hij mag echter niet vertrekken. "Hij heeft het profiel van de perfecte aanvaller voor gelijk welke club. Hij werkt hard en is intelligent. Hij kan een doelpuntenmaker én is goed in de combinatie. Zelfs voor 10 miljoen euro zou ik hem op dit moment niet verkopen. In januari mag geen enkele basisspeler vertrekken. In de zomer zien we wel wat er gebeurt."

    Poll

    Zou Rezaei een aanwinst zijn voor Anderlecht?

    (371 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +13586
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:11
    Denk niet dat Rezaei naar een andere Belgische club zal gaan.
    Vind ik leuk
    Bengi +187
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:34
    Anderlecht heeft nood aan echte spitsen die onder zware mediadruk en op internationaal vlak ook brokken maken : type jestrovic, koller, mitrovic. Geen goaltjesdief van een counterploeg (respect voor charleroi hoor).
    Past wel in het investeringsbudget van anderlecht. Elke jaar 5 spelers kopen aan 1 miljoen. Dan verkopen aan 2 miljoen aan de duitse nr9 of een engelse degradatiekandidaat. 5 miljoen extra om te spenderen aan echte spelers.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1394
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:58
    Counterploeg? Spelen vanuit de omschakeling heet dat de dag van vandaag. Uw ploeg speelt trouwens al enkele jaren zo toch? Is ook niets mis mee...
    Vind ik leuk
    Bengi +187
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:07
    Klopt. Maar van anderlecht mag je gezien hun budget meer verwachten. En daarvoor heb je echte spitsen nodig.
    Vind ik leuk
    freeman +10258
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:14
    Logisch dat ze die niet weg doen . Charleroi maakt hoe dan ook veel kans op de CL .... dus ...... !
    Vind ik leuk
    Bengi +187
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:10
    Eerlijk gezegd denk ik dat ze zelfs kampioen spelen. Zou mooi zijn : bayern en barca op mambourg.
    Vind ik leuk
    Manambre +125
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:07
    Zou niet onverdiend zijn gezien het spel onder maazu
    Voor rsca zeker een aanwinst zoals voor.andere ploegen maar afwachten tegen grote europese clubs
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Charleroi waarschuwt Anderlecht: "Zelfs voor tien miljoen verkopen we hem niet"